abonnement Unibet Coolblue
pi_17042719
Vooruitzichtjes:

maandag 16:
Jef en Anouk proberen te ontdekken of het einde van hun werkopdracht ook het einde van hun affaire betekent. Dennis probeert zich wanhopig te herinneren wat er de avond ervoor is gebeurd. Ray bijt zich vast in de moordzaak.

dinsdag 17:
Ludo is euforisch als hij hoort dat zijn favoriete schilderij in bruikleen aangeboden wordt. Martine vertelt Yasmin over haar plannen met Ludo. Charlie verwijt Valerie dat ze een relatie met Robert heeft en wil dat ze met hem breekt.

woensdag 18:
Morris heeft een plan bedacht om Charlie op te vrolijken. Martine weet Ludo in een aandeelhoudersvergadering een hak te zetten. Jef zwijgt als Robert de kwestie Anouk aankaart. Milan biecht aan Charlie op dat Sjors de reden is waarom hun huwelijk niet doorging.

donderdag 19:
De begrafenis van Pascale brengt alle betrokkenen en de recherche op een kil kerkhof bijeen. Charlies voorstel aan Barbara om een paar dagen weg te gaan, komt op een ongunstig tijdstip. Milan heeft met Sjors te doen als hij hoort dat Charlie met haar gebroken heeft.

vrijdag 20:
Terwijl Martine en Yasmin hun plan om Ludo te grazen te nemen voorbereiden, komt er een mysterieuze vrouw bij Ludo langs. Laura krijgt bezoek van de recherche. Jef kan het niet meer aan en vraagt Robert de opdracht met Anouk af te maken.

  maandag 9 februari 2004 @ 22:22:46 #252
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17042806
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:21 schreef Davina_84 het volgende:
spoilers
Dag Pascale
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17043012
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:52 schreef R_ON het volgende:
Martine participeert eindelijk in het Meerenparkproject. 20% van de aandelen! Ja, Ludo, een opsteker. Martine kicks your ass
martine trapt niets. Wijf weet niet hoe ze moet bijten. ludo zal terzijnertijd wat van zijn mannetjes op martine en yasmin afsturen en dan zullen die 2 gewoon "verdwijnen". Net als die journalist die een affaire had met janine. Met ludo is niet te fokken. martine heeft al laten zien dat je niet bang voor haar hoeft te zijn, anders had nick nu wel met een hoog stemmetje gesproken.....of door een plastic slangetje geplast.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  maandag 9 februari 2004 @ 22:34:19 #254
81617 TheSoapManiac
Lachuuuh is m'n mottow
pi_17043317
Wat flauw. Nou is Dennis alweer alleen, na Laura, Daantje en Pascalle! Hij moet iets beginnen met Sjors!
pi_17043339
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:21 schreef Davina_84 het volgende:
dinsdag 17:
spoiler:
Charlie verwijt Valerie dat ze een relatie met Robert heeft en wil dat ze met hem breekt.

Spoiler tags zijn hier wel handig, voor diegenen die liever niet van te voren weten wat er volgende week komt.

spoiler:

Nou is het maar te hopen voor gtst dat charlie wil dat valerie breekt met robert omdat zij door hem in een rolstoel zit ipv omdat milan "nee" heeft gezegd. Zou een blamage zijn, als charlie nu wel een punt maakt van het "nee" van milan en totaal geen punt maakte van robert.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_17043360
Wat lief van de schrijvers van GTST die gruwel van een Pascalle vermoorden een cadeautje voor de kijkers zullen we maar zeggen
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')