abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 4 februari 2004 @ 13:01:44 #76
2628 Karin
pi_16877311
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:39 schreef melonovy het volgende:
Ik ben dus moe, ik vraag me ook af hoe ik het heb volgehouden, 9 maanden lang gebroken nachten. Na een weekje beter slapen, komen 2 gebroken nahten best hard aan.
Ow erg is dat he, had ik het gister nog met Lois over. Wij hebben ook wat gebroken nachten gehad de afgelopen dagen ivm die rotpokkies. Nou ik ben helemaal total loss. Stom hoor, als je in het ritme zit dan gaat het allemaal wel maar het valt me nu zo onwijs tegen.
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:10:12 #77
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16877574
Melonovy, heel vervelend lijkt me dit. Ik hoop dat ze de fles weer snel gaat nemen en de nachtjes lekker doorslaapt. Jullie hebben daar zo hard aan gewerkt het zou frusterend zijn om weer opnieuw te moeten beginnen.

Wij blijven hier ook maar gebroken nachten hebben. Ik heb dan elke ochtend onwijs veel moeite om op te staan. De nachten zijn zo kort en ik baal dan zo vreselijk als het weer al tijd is om de vroege fles te geven (is toch ook maar pas om half acht). Sinds twee weken krijg ik Thomas na die eerste fles ook niet meer terug in slaap. Meneertje is dan klaarwakker en heeeeel vrolijk. Maar mama kan dan nog niet echt leuk terug reageren op dat gelach en gebrabbel (eigenlijk heel zielig).

pi_16878131
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:10 schreef -Lies- het volgende:
Wij blijven hier ook maar gebroken nachten hebben. Ik heb dan elke ochtend onwijs veel moeite om op te staan. De nachten zijn zo kort en ik baal dan zo vreselijk als het weer al tijd is om de vroege fles te geven (is toch ook maar pas om half acht). Sinds twee weken krijg ik Thomas na die eerste fles ook niet meer terug in slaap. Meneertje is dan klaarwakker en heeeeel vrolijk. Maar mama kan dan nog niet echt leuk terug reageren op dat gelach en gebrabbel (eigenlijk heel zielig).
Dat vond ik toen ineens ook zo'n tegenvaller, gebroken nachten oké , na zijn fles kon ik toch nog wel een slapie doen. Maar ineens ging hij na die fles niet meer slapen........en nu zit moeders dus iedere ochtend om half 7/7uur beneden behalve op zondag dan, dan mag ik uitslapen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16878774
Piet gaat gelukkig vaak toch nog wel even slapen na de eerste fles (na even gespeeld te hebben). gezellig in 't grote bed, slapen we samen nog even uit.

het gaat steeds beter met de groentehapjes, al blijft 't een knoeifestijn:

sinds een paar dagen heeft piet een nieuw geluidje ontdekt: hij kan nu pffff zeggen, en doet dat dan ook meteen de hele dag door. vandaag is 't steeds meer pppppfff aan 't worden. volgens GDaddy een eerste versie van 'papa'.

combineren van bovenstaande is nog het leukst:

pi_16879248
Prachtige foto's van Piet! Leuk he, die knoeiboel.
Het wordt nog veel leuker hoor, als ie straks 10 maanden is, en alleen nog maar wil eten wat ie zelf in z'n mondje mag stoppen
Zolang er was is, is er leven.
pi_16879318
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:47 schreef bixister het volgende:
...
sinds een paar dagen heeft piet een nieuw geluidje ontdekt: hij kan nu pffff zeggen, en doet dat dan ook meteen de hele dag door. vandaag is 't steeds meer pppppfff aan 't worden. volgens GDaddy een eerste versie van 'papa'.
Leuk he; Elise was de G aan het oefenen, maar die kent ze nu en ze gaat door met de R
De A kende ze al, maar het volume ervan wordt steeds meer, naarmate ze het meer naar haar zin heeft. De P lukt soms, maar ik ken geen woord dat met PG begint (zij dus wel )
Echt leuk, als ze 'beginnen te praten' op hun manier; voor je het weet zegt ze 'papa' (want dat is natuurlijk het eerste )
pi_16879357
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:59 schreef Dinus het volgende:
Prachtige foto's van Piet! Leuk he, die knoeiboel.
Het wordt nog veel leuker hoor, als ie straks 10 maanden is, en alleen nog maar wil eten wat ie zelf in z'n mondje mag stoppen
hij grijpt nu al steeds naar de lepel, waardoor die dus vaker naast dan in z'n mond belandt. maar uiteindelijk in een soort houdgreep lukt het dan toch. dat zal met 10 maanden vast minder goed gaan ja.

sorry trouwens, ze hadden natuurlijk in 't fototopic gemoeten.

pi_16879544
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:02 schreef bixister het volgende:
hij grijpt nu al steeds naar de lepel, waardoor die dus vaker naast dan in z'n mond belandt. maar uiteindelijk in een soort houdgreep lukt het dan toch. dat zal met 10 maanden vast minder goed gaan ja.

sorry trouwens, ze hadden natuurlijk in 't fototopic gemoeten.

Weet je, volgens mij is het zo dat hoe vroeger je begint met ze zelf te laten knoeien, des te eerder eten ze gewoon met een vorkje en hoef je het eten niet meer met een plamuurmes overal vanaf te halen
pi_16879602
goeie tip! maar piet is nog zo onhandig met het überhaupt begrijpen hoe hij 't eten van de lepel af moet krijgen, dat ik voorlopig nog maar even een beetje help.
pi_16880319
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:07 schreef Dinus het volgende:

[..]

Weet je, volgens mij is het zo dat hoe vroeger je begint met ze zelf te laten knoeien, des te eerder eten ze gewoon met een vorkje en hoef je het eten niet meer met een plamuurmes overal vanaf te halen

Damey is drie en ik moet nog steeds alles met een plamuurmes overal vanaf halen... en die eet toch al een aardig tijdje met vork of soms lepel.....
pi_16880387
Bo vertikt het vaak om met een vork of een lepel te eten. Het valt er steeds af. Zodoende eet ze nog vaak met haar handen. Zo eet ze haar brood, maar ook haar avondeten. En ze wilde het toch al heel vroeg zelf doen.

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 04-02-2004 14:37]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16880496
hmmm, gaat dus niet helemaal op wat ik zeg..... misschien hebben we redelijk geluk dat Esther niet zo heel graag vieze handen heeft
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2004 @ 14:38:39 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16880678
Bij Christan gaat het redelijk Al ben ik wel blij dat we van die plastic slabbers hebben met een morsgoot

Tegenwoordig pakt hij zelf een doekje als hij knoeit

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:01:20 #89
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16881419
Easy-going, wat ga jij dan doen als je om half zeven/ zeven uur beneden zit? Of vraagt Sven dan ook altijd direct veel aandacht?
Ik moet er nog echt aan wennen om op dat tijdstip in de woonkamer te zitten.
pi_16881749
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:30 schreef jessie het volgende:
Bo vertikt het vaak om met een vork of een lepel te eten. Het valt er steeds af. Zodoende eet ze nog vaak met haar handen. Zo eet ze haar brood, maar ook haar avondeten. En ze wilde het toch al heel vroeg zelf doen.
Ik wou even een foto maken van Wilyan's bestek....
Vork kwijt! Grrrrrrrrrrrrr!

Maar hij heeft een tupperkids bestekje, dat is vrij breed en valt weinig van af... Zo gauw ik de vork weer terug heb gevonden, maak ik wel een foto van het setje...

W ~ H ~ T
pi_16883730
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:01 schreef -Lies- het volgende:
Easy-going, wat ga jij dan doen als je om half zeven/ zeven uur beneden zit? Of vraagt Sven dan ook altijd direct veel aandacht?
Ik moet er nog echt aan wennen om op dat tijdstip in de woonkamer te zitten.
Ik moe(s)t ook aan dat tijdstip wennen. Sven krijgt om een uur of 7de fles en als hij die opheeft leg ik hem in de box. Gelukkig kan hij zich daar goed in vermaken. Ik ga dan meestal op de bank maar de reclamefoldertjes/kranten ed een beetje doornemen, zet de pc aan (die staat in de huiskamer) en kijk of er nog babytjes/2e streepjes zijn . Sven ligt dan in de box te spelen, of naar mij te kijken (vooral mijn voeten vind hij interessant, kan hij tijden mee zoet zijn).
Hij ligt wel hele verhalen te vertellen overigens, dus daar reageer ik dan natuurlijk wel op. Hele gesprekken houden we, ik hoop maar dat hij wel weet waar we het over hebben.

Op maandag/dinsdag/donderdag moet ik overigens werken (dan sta ik dus al om half 7 op) en neemt hubbie de honeurs waar wat Sven betreft.
Om wat in huis te doen komt er op dat tijdstip niet van (ik moet echt op gang komen 's morgens).

Ik hoop maar dat dit een fase is die weer eens over gaat en we iets langer kunnen blijven liggen. (ik heb mijn hoop op de zomertijd gevestigd, misschien winnen we een uur).

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16885485
Zoooooo........ vork weer terug gevonden!

Even ter vergelijking mijn hand ernaast.

Wilyan eet soms zijn brood met deze vork.
Oftwel: ik geef het vorkje met brood aan, hij pakt het aan en stopt het in zijn mond
Het vorkje is redelijk breed en er valt weinig af.

W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 18:17:55 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_16887280
Wat zit er een eng prikkertje in het midden van de vork, of lijkt dat maar zo? Vind het wel leuk met die kleurtjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2004 @ 20:03:12 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16890158
Wat een leuke foto's van Piet! (ze mogen best hier hoor Bix, als het past in je verhaaltje. De grens aangeven van wanneer ze hier mogen en in het fototopic is soms best moeilijk dus doe maar wat je goed lijkt)

Mooi bestekje van Tupperware zeg. Toch jammer dat je dan weer naar zo'n party moet om zoiets te bestellen....

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16890643
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Bij Christan gaat het redelijk Al ben ik wel blij dat we van die plastic slabbers hebben met een morsgoot

Tegenwoordig pakt hij zelf een doekje als hij knoeit

Jaaaaa!! Die slabben zijn onmisbaar, we hebben een tijdje zonder gezeten omdat die van de Hema er niet meer is , maar nu hebben we twee groene kikkerslabben van IKEA met goot. Als je bakje vla leeg is, kan je gewoon verder lepelen uit het gootje
  woensdag 4 februari 2004 @ 20:17:31 #96
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16890651
Dank je voor je toelichting, easy-going. Ik moet zeggen dat ik ook absoluut geen puf heb om s'morgens vroeg te gaan poetsen en te gaan opruimen.
Het zal op een gegeven moment vast wel wennen zo vroeg............?!
  woensdag 4 februari 2004 @ 20:18:57 #97
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16890696
Prachtige foto's van Piet. Vooral die onderste met het geklieder.
En wat een mooie ogen heeft Piet toch!
  FOK!fossiel woensdag 4 februari 2004 @ 20:20:00 #98
2628 Karin
pi_16890722
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:17 schreef -Lies- het volgende:
Helaas, bij mij niet dus. Zeker niet in het weekend. Nou hebben Peet en ik het zo verdeeld dat ik er op zaterdag uitga en hij op zondag. Vind ik wel lekker want dan kan ik op zaterdag lekker vroeg naar de bakker enzo. Maar als ik dan eens een zondag doe en ik zit om 7 uur beneden voel ik me behoorlijk alleen op de wereld.
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2004 @ 20:20:58 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16890752
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:17 schreef -Lies- het volgende:
Dank je voor je toelichting, easy-going. Ik moet zeggen dat ik ook absoluut geen puf heb om s'morgens vroeg te gaan poetsen en te gaan opruimen.
Ja hoor en dan ga je het zelfs handig vinden. Wij zijn na bijna 3 jaar helemaal gewend aan vroeg opstaan (door de weeks maar ookin het wekend) en zijn dus altijd vroeg in de supermarkt op zaterdag. Als Eva een enkele keer laat wakker wordt lopen we ook te vloeken op de drukte en dat de dag zo snel om is. Het went echt.... het wordt alleen nooit echt lekker maar je hebt wel veel aan je dag en weekend. We gaan gewoon wat vroeger naar bed dan voor we kinderen hadden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 4 februari 2004 @ 20:23:52 #100
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16890835
Nee toch he Karin, dat klinkt niet veelbelovend voor mij dan.
Gelukkig neemt Michel ook in de weekenden vaak een ochtend over. En heel soms valt Thomas rond kwart voor negen terug in slaap en dan kruip ik ook snel nog even terug, ook al is hij dan binnen drie kwartier weer wakker, elk slaapje is mooi meegenomen!
Als ik moet werken of naar babyzwemmen moet heb ik er minder moeite mee, dan als ik op de bank thuis zit.
Maar ja, je kunt moeilijk elke ochtend om half negen op pad gaan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')