abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:12:00 #1
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_16711809
Als een mod mocht vinden dat dit topic hier verkeerd staat dan geeft hij hem maar een slinger in de goede richting.

Weet iemand toevallig waar ik ergens een prijsoverzicht kan vinden van sigaretten in Luxemburg. En dan niet van pakje kost daar .... of, is 1 euro goedkoper dan hier. Maar van elk merk (met al hun verschillende soorten) de prijs.

Met de search kon ik niets gevonden krijgen, en meneer Google wist het ook niet.

Lijkt mij namelijk wel lucratief om daar een grote partij sigaretten te gaan halen en die dan vervolgens in Nederland aan vrienden en bekenden (tegen een kleine vergoeding) door te verkopen.
Maar is dan natuurlijk wel zo handig als ik van te voren weet wat de sigaretten daar kosten. Dat ze daar zo'n 1 euro goedkoper zijn weet ik, maar ik zou graag van elk merk willen weten wat ze precies kosten. Dan kan ik namelijk hier in Nederland al tegen mijn vrienden zeggen wat het ze gaat kosten als ik voor hun sigaretten mee wil nemen.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_16711888
moet je er wel rekening mee houden dat je niet ongestraft partijen in mag voeren..... weet niet precies hoeveel sigaretten je in mag voeren maar volgens mij niet meer dan twee of drie sloffen p.p.
pi_16712039
Op het journaal hoorde ik afgelopen week dat je 800 sigaretten p.p mag invoeren. Het verschil zou ongeveer 10 euro per slof zijn,.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:25:08 #4
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_16712101
Signature
pi_16712108
Daar woon ik!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:30:03 #6
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_16712207
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:25 schreef Caro_lientje het volgende:
Daar woon ik!
En jij wilt vast wel voor mij even nakijken wat de prijzen zijn van de sigaretten daar, of niet?
Als je het alleen al van de meest gangbare merken doet ben ik al heel blij.
Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')