prima zaaltje met gevarieerde muziek aanbod, nog lekker underground maar toch ook in bepaalde muziek stromingen (HC,metal, metalcore) toonaangevend!
welke zalen kennen jullie??
quote:GOUDVIS! Toen in nog in Zutphen woonde, was dit de enige goede uitgaansgelegenheid, vaak naar Forms geweest
Op vrijdag 30 januari 2004 12:06 schreef XpieterX het volgende:
voor mij is dat de Goudvishalprima zaaltje met gevarieerde muziek aanbod, nog lekker underground maar toch ook in bepaalde muziek stromingen (HC,metal, metalcore) toonaangevend!
welke zalen kennen jullie??
Deze is ook gaaf!! ...
niet zo groot! Lekker besloten.
quote:ghegheghe hai brizzle!
Op woensdag 4 februari 2004 22:49 schreef CaMeRooN het volgende:
Gekke tu5 moet kappen met schoppen, anders krijgt hij schoppen terug!
maarre, de willemeen in Arnhem dan
quote:Volledig mee eens
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef Bazzel het volgende:
Vera natuurlijk! in Groningen.
quote:Ik sluit me hierbij aan.
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef Bazzel het volgende:
Vera natuurlijk! in Groningen.
Aan de ene kant zijn het beide grote zalen, maar ademen ze vrijwel altijd een veel knussere compactere sfeer. Het massale (zoals in een HMH of nog groter) is daar eigenlijk vrijwel nooit aanwezig en da's een goed punt.
quote:De WillemEen is voor en door prutsers. En dat is een understatement.
Op woensdag 4 februari 2004 22:49 schreef CaMeRooN het volgende:
maarre, de willemeen in Arnhem dan
quote:Trouwens, www.vera-groningen.nl
Op donderdag 5 februari 2004 18:09 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ik sluit me hierbij aan.
quote:Mee eens, behalve dat ik niet specifiek vind dat de feestjes in de melkweg beter zijn. Integendeel, mijn voorkeur gaat ook voor feesten uit naar paradiso.
Op donderdag 5 februari 2004 18:14 schreef Vork het volgende:
Nee dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Paradiso. Prachtig gebouw, mooie zaal met meestal ook wel goed geluid, een doorlopend balkon totaan over het podium en een kleine zaal voor de underground bandjes. Alleen de feestjes zijn wat minder leuk, daar kun je beter voor naar de Melkweg (die ook altijd wel een erg leuke programmering hebben).Aan de ene kant zijn het beide grote zalen, maar ademen ze vrijwel altijd een veel knussere compactere sfeer. Het massale (zoals in een HMH of nog groter) is daar eigenlijk vrijwel nooit aanwezig en da's een goed punt.
Het patronaat is ook een leuk zaaltje. Op de oude locatie hadden ze ontzettend goed geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |