Correctie trouwens, ik heb nog iets van 85 euro terufggekregen, dus dat maakt het totaal bedrag voor twee weken Korea slechts 735 euro. Onvoorstelbaar weinig, imho.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:43 schreef julekes het volgende:
Update: Vandaag de laatste termijn overgemaakt.. 820 euro vor twee weken Korea,
Het eten is erg lekker ja. Erg uitgebreid. Ik ben een levenslange fan van bulgoggi sinds mijn korea reis. Je krijg heel veel verschillende bakjes met eten (als je in een redelijk restaurant gaat tenminste) die ook allemaal heel anders smaken. SOms pittig, soms zoet etc. Niet alleen heel pikant of zo.quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef Dynia het volgende:
Ik ben daar ook eens een weekje voor werk geweest, Ik heb helaas niet zo heel veel kunnen zien, Ik kon 1 dag wat rondkijken en heb toen een schitterend paleis gezien.
Wat ik wel super vond was elke avond een Korean barbeque, dat is echt lekker! Stukje vlees, een blaadje, wat hete saus, knoflook...lekker hoor!
Nog pics? Ik ga er over een paar maanden heen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:32 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen vanuit Seoul!
Gisteravond laat aangekomen, bijzonder warm, rond de 30 graden. Erg benauwd. Vandaag maar eens rondlopen.
Zeker, ik moet alles nog verkleinen. Wat ga je in ZK doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:22 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Nog pics? Ik ga er over een paar maanden heen.
Vrienden bezoeken die ik ken vanuit Berkeley, CA.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker, ik moet alles nog verkleinen. Wat ga je in ZK doen?
Ja, allemaal behalve één (Suwon). Ze willen je maar wat graag rondleiden. Ik ga ook wat universiteiten bezoeken van mijn vrienden, inclusief vrouwenuniversiteiten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
En die wonen in Seoul oid?
Nice, universiteiten zien er daar goed uit. Groot ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ja, allemaal behalve één (Suwon). Ze willen je maar wat graag rondleiden. Ik ga ook wat universiteiten bezoeken van mijn vrienden, inclusief vrouwenuniversiteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |