Dat van beaver lijkt inderdaad erg op Schipper mag ik overvaren... Wij deden op school iets vergelijkbaars genaamd Hollandse Leeuwen, waarbij het doel was om de mensen die naar de andere kant renden op te tillen. Was eigenlijk best een geweldadig spel, als ik er zo op terug kijk. Weel wild getrap.
quote:Het heette dus niet schipper mag ik overvaren (al is het waarschijnlijk wel het zelfde spel)...
Op vrijdag 30 januari 2004 20:14 schreef LeBeau het volgende:
Krijg hier bijna last van een goeie dosis nostalgie.![]()
Dat van beaver lijkt inderdaad erg op Schipper mag ik overvaren... Wij deden op school iets vergelijkbaars genaamd Hollandse Leeuwen, waarbij het doel was om de mensen die naar de andere kant renden op te tillen. Was eigenlijk best een geweldadig spel, als ik er zo op terug kijk. Weel wild getrap.
quote:daar hield ik dus nooit van
quote:Hollandse Leeuwen of Brits Buldog.
quote:*van stoel valt*
Op vrijdag 30 januari 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hollandse Leeuwen of Brits Buldog.
. Dat deed ik in mijn wilde padvindertjes-tijd.
.
quote:Nathan! Ik moest laatst nog aan jou denken, toen ik bij Amazon een DVD-box bestelde.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:34 schreef NathaN het volgende:
*lurk*
quote:Ja. Van mijn 10e tot mijn 15e. Hoewel mijn mede-padvindertjes mij als een ehm... wat excentrieke gentleman-padvinder zagen.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*van stoel valt*
![]()
![]()
quote:GE!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Nathan! Ik moest laatst nog aan jou denken, toen ik bij Amazon een DVD-box bestelde..
Hoe is het hier, verder? Ik ben even te lui om terug te lezen...
quote:Ik had niet anders verwacht G_E!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja. Van mijn 10e tot mijn 15e. Hoewel mijn mede-padvindertjes mij als een ehm... wat excentrieke gentleman-padvinder zagen.
. Altijd keurig netjes in uniform, ook onder de meest barre omstandigheden.
.
maaruh...wat voor Spannende Dingen deden die andere jongens nou in de niet-zo-brave-tentjes?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:44 schreef Jerruh het volgende:. nathan
.
quote:Dat moet je de Hopman vragen, toch?
Op vrijdag 30 januari 2004 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had niet anders verwacht G_E!maaruh...wat voor Spannende Dingen deden die andere jongens nou in de niet-zo-brave-tentjes?
En hoi, trouwens, gij (relatieve) nieuweling.
quote:Wat 15 jarige jongens bomvol hormonen doen, als ze 's nachts in een tentje liggen.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:45 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Ik had niet anders verwacht G_E!
maaruh...wat voor Spannende Dingen deden die andere jongens nou in de niet-zo-brave-tentjes?
quote:Ook hoi, meneer Nathan
Op vrijdag 30 januari 2004 20:47 schreef NathaN het volgende:[..]
Dat moet je de Hopman vragen, toch?
En hoi, trouwens, gij (relatieve) nieuweling.
quote:ja, ik ben nooit een padvindertje geweest, dus ik hoopte dat jij me kon inlichten over wat ik allemaal gemist heb.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat 15 jarige jongens bomvol hormonen doen, als ze 's nachts in een tentje liggen.
.
quote:WB!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:46 schreef NathaN het volgende:[..]
jerruhbabe!
quote:Hij zei meneer tegen me
Op vrijdag 30 januari 2004 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ook hoi, meneer Nathan![]()
quote:Niet hier!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ja, ik ben nooit een padvindertje geweest, dus ik hoopte dat jij me kon inlichten over wat ik allemaal gemist heb.
quote:Je probeert hem in je tent te lokken?
Op vrijdag 30 januari 2004 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet hier!.
Ik ben weer thuis! Mams is jarig, dus net sociaal gedaan. Werk was weer kut as usual. Ik heb weer gemaild
. En ik moet morgen om 6 uur werken bij de post en een wijk voorbereiden en wegbrengen. EN ik ga straks naar NextDance toe (stupid me, I'm gonna regret it tomorrow).
Zo, en hoe is het hier??
quote:Tot straks alvast
Op vrijdag 30 januari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
Dag lieve darmkanaalverkennertjes van me (leuk scrabblewoord)![]()
Ik ben weer thuis! Mams is jarig, dus net sociaal gedaan. Werk was weer kut as usual. Ik heb
weer gemaild
. En ik moet morgen om 6 uur werken bij de post en een wijk voorbereiden en wegbrengen. EN ik ga straks naar NextDance toe (stupid me, I'm gonna regret it tomorrow).
Zo, en hoe is het hier??
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:57 schreef NathaN het volgende:[..]
Je probeert hem in je tent te lokken?
G_E!!! Mag dat wel van G_L??
quote:Haai Vlarp!
Op vrijdag 30 januari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
Dag lieve darmkanaalverkennertjes van me (leuk scrabblewoord)![]()
Ik ben weer thuis! Mams is jarig, dus net sociaal gedaan. Werk was weer kut as usual. Ik heb
weer gemaild
Zo, en hoe is het hier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |