Dump hier een korte beschrijving + URL van je site
die van mij, www.pestforum.tk is een site met forum voor mensen die gepest zijn/worden, als een soort online praatgroep om het pesten bespreekbaar te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door LeeHarveyOswald op 30-01-2004 11:40]
quote:Mooi gedaan en goed bezig!
Op vrijdag 30 januari 2004 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb jij een 'maatschappelijk verantwoorde site', dus 1 die iets toevoegd aan de maatschappij....Dump hier een korte beschrijving + URL van je site
die van mij, www.pestforum.tk is een site met forum voor mensen die gepest zijn/worden, als een soort online praatgroepom het pesten bespreekbaar te maken.
Ik heb ook een forum maar dit voor computerproblemen op te lossen (hij is ook nog in den beginningsfase). Maar het is ook gratis.
en aangezien mensen argresief worden als iets niet lukt...
quote:ik vindt pagina's als deze wat anders als www.ziemijhiereenmooienintendopaginahebben.geocities.com
Op vrijdag 30 januari 2004 11:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
SPAM!
quote:Thnx
Op vrijdag 30 januari 2004 11:39 schreef RX_Shorty het volgende:[..]
Mooi gedaan en goed bezig!
Ik heb ook een forum maar dit voor computerproblemen op te lossen (hij is ook nog in den beginningsfase). Maar het is ook gratis.
en aangezien mensen argresief worden als iets niet lukt...
quote:Ik heb dat ook eens gedaan hé .. mensen gaan zitten verbeterern. Maar het heb geen nut! ...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:46 schreef mixologist het volgende:
Kan dan niemand meer goed nederlands schrijven? het is jouW maatschappelijk...
quote:+ dat ik de zin door de spelling check / gramatica check gehaald heb van Wordperfect en geen melding kreeg...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:52 schreef Pearly het volgende:[..]
Ik heb dat ook eens gedaan hé .. mensen gaan zitten verbeterern. Maar het heb geen nut! ...
Soms zien mensen het gewoon niet.
Doe niet zó moeilijk en accepteer dat gewoon dan iemand voor lul te zetten !!
Jij ben perfect! ....
quote:ik ben verre van perfect
Op vrijdag 30 januari 2004 11:52 schreef Pearly het volgende:[..]
Ik heb dat ook eens gedaan hé .. mensen gaan zitten verbeterern. Maar het heb geen nut! ...
Soms zien mensen het gewoon niet.
Doe niet zó moeilijk en accepteer dat gewoon dan iemand voor lul te zetten !!
Jij ben perfect! ....
quote:is het ook
Op vrijdag 30 januari 2004 11:56 schreef C4D het volgende:
Ik ben sponsor van http://www.tegenpesten.nl, echt goed wat die jongens doen!
maar tegenpesten.nl is vele malen beter dan mijn pestforum.tk ....
(nog wel )
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:58 schreef QuietGuy het volgende:
Ik help zelf een beetje mee aan http://forum.fok.nl/ wat ik ook enorm maatschappelijk verantwoord vind
quote:Volgens mij meldt die check dat niet omdat 'jou' een goed nederlands woord is. Alleen niet in zinsverband.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
+ dat ik de zin door de spelling check / gramatica check gehaald heb van Wordperfect en geen melding kreeg...
quote:[offtopic] dan had de gramatica controlle hem moeten zien [/offtopic]
Op vrijdag 30 januari 2004 12:04 schreef Pearly het volgende:[..]
Volgens mij meldt die check dat niet omdat 'jou' een goed nederlands woord is. Alleen niet in zinsverband.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
*Jouw
quote:Geen oude koeien uit de sloot halen, joh.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
*Jouw
quote:ik dacht dat ik nu wel vaak genoeg heb gezegt dat je geen sites mag spammen
Op vrijdag 30 januari 2004 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb jij een 'maatschappelijk verantwoorde site', dus 1 die iets toevoegd aan de maatschappij....Dump hier een korte beschrijving + URL van je site
die van mij, www.pestforum.tk is een site met forum voor mensen die gepest zijn/worden, als een soort online praatgroepom het pesten bespreekbaar te maken.
en anders lees je de faq van GC nog ffies door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |