quote:Corry en de rekels.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:59 schreef NaRu- het volgende:[..]
hihihhihihihih wat voor muziek vind jij dan leuk....?
quote:Nou, dan bouw je respect op als zangeres.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Madonna is ook serieus, die ging met d'r blote boezem op de film.
Maar goed, Madonna kon zich zoiets wel veroorloven. Die had al genoeg bereikt om niet als gevolg van die film in de eerste plaats de geschiedenis in te gaan als die meid die miljoenen kerels ruwe handen en/of een tennisarm bezorgde.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Corry en de rekels.
die sjit heeft nog echt bestaan ook
quote:idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:00 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ik denk er niet over, het is zo. Dit forum laat zich niet bepaald positief uit over Atomic Kitten. Misschien zie je dat zelf niet (
) maar je had het in ieder geval kunnen verwachten
![]()
Maar blijf vooral luisteren naar Atomic Kitten, kan mij het wat schelen
tuurlijk mogen ze hun niet leuk vinden maar er komt nogal aardig wat verkeerde woorden hier op dit forum...
quote:aan de ene kant is de kritiek terecht.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:11 schreef NaRu- het volgende:[..]
idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
tuurlijk mogen ze hun niet leuk vinden maar er komt nogal aardig wat verkeerde woorden hier op dit forum...
quote:Ben jij echt een Atomic Kitten fan? Muhahahaaha!!
idd... das de bedoeling... tis alleen slecht dat iedereen hun afkraakt hiero... ik ga ook niet iemands smaak liggen belachelijk maken... maarja ...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-01-2004 03:07]
quote:Over bijna elke artiest komen dat soort woorden op dit forum, kijk maar eens rond....
Bij Atomic Kitten wat meer dan bij anderen, meer mensen houden er gewoon niet van.
Je kunt je er gewoon niets van aantrekken, lijkt mij het beste. Maar toch wil ik je meegeven dat interesse in nieuwe muziek helemaal niet verkeerd is. Kijk een rond op dit forum en download wat spul dat je nog niet kent, een wereld zal voor je open gaan.
Kan iemand daar geen topic over openen ofzo?
quote:Sterker nog: ze zijn nog altijd houder van het record langst genoteerde Top40-single. Huilen Is Voor Jou Te Laat stond er veertig weken in.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:09 schreef Famas het volgende:[..]
die sjit heeft nog echt bestaan ook
quote:gelezen... dat zijn roddels.. ik weet echt wel wanneer ze playbacken of niet en met TOTP heb ik ze altijd live zien zingen...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:13 schreef Famas het volgende:[..]
aan de ene kant is de kritiek terecht.
Ik heb een aantal maanden geleden gelezen dat één lid van AK nooit iets heeft gezongen, alleen maar playbacken enzo.
Dan heb ik iets van, flikker toch een eind op...playbacken kan iedereen wel.
quote:ja...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:14 schreef BB-King het volgende:[..]
Ben jij echt een Atomic Kitten fan? Muhahahaaha!!
quote:Super goedkoop man, playbacken!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:18 schreef NaRu- het volgende:[..]
gelezen... dat zijn roddels.. ik weet echt wel wanneer ze playbacken of niet en met TOTP heb ik ze altijd live zien zingen...
Heb jij Corry en de rekels wel eens zien playbacken? Dát is pas muziek man.
quote:Corry en de Rekels - Natte Poes
Op zaterdag 31 januari 2004 01:15 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Over bijna elke artiest komen dat soort woorden op dit forum, kijk maar eens rond....
Bij Atomic Kitten wat meer dan bij anderen, meer mensen houden er gewoon niet van.
Je kunt je er gewoon niets van aantrekken, lijkt mij het beste. Maar toch wil ik je meegeven dat interesse in nieuwe muziek helemaal niet verkeerd is. Kijk een rond op dit forum en download wat spul dat je nog niet kent, een wereld zal voor je open gaan.
quote:whahaha wees orgineel kerel... en let op je woorden...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Mooi dat ze uit elkaar gaan, ik vond het een stel slettebakken van de ergste soort! Vooral dat vervelende songfestivalachtige liedje 'you can stuff my hole again' irriteerde me mateloos..
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 31-01-2004 01:22]
quote:De laatste keer dat ze dat deden was ik nog zaadcel, geloof ik. En ik zit boven die groep 17-25-jarigen. Kun je nagaan...
Op zaterdag 31 januari 2004 01:19 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Heb jij Corry en de rekels wel eens zien playbacken? Dát is pas muziek man.
quote:zoals ik al eerder in dit topic aangaf, ze coveren de sabattical (zpelling??) van shitney
Op zaterdag 31 januari 2004 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat nou uit elkaar?
Atomic Kitten gaat er gewoon een jaartje tussenuit, that's all
Wat een nutteloos topicWaarom reageer ik hier?
quote:boeie
Op zaterdag 31 januari 2004 01:21 schreef NaRu- het volgende:[..]
whahaha wees orgineel kerel... en let op je woorden...
quote:Bah, daar zit ik echt niet op te wachten
Op vrijdag 30 januari 2004 11:18 schreef Sjaakman het volgende:
Ow fuk...
Dan gaan die drie mutsen natuurlijk aan de solo-carriere, en dan krijgen we dus drie keer zoveel van die bagger...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |