quote:Een break van een jaar... fat chance dat ze daarna nog bij elkaar komen, dunkt me.
ATOMIC EXPLOSION
Atomic Kitten have split for good, according to reports in today's papers. Although an official statement from the girls' record label said the group were only taking a 12-month break so Natasha could spend more time with her baby rumours suggest the vacation might last a little longer than that. "All three of the girls get paid the same money and it just wasn't fair that Natasha did so much less work," reveals a source. "It led to tensions between all three of them, and then outright rows." However, this won't be the last we see of the threesome. "Jenny and Liz are looking at various options, including solo singles, collaborations and numerous TV and media offers," said their publicist. Despite the split the group will still take part in their 17-date tour, scheduled to begin next month, and will release a greatest hits album in March. (30 January, 2004, 8:30AM) SOURCE: DAILY STAR
Eigenlijk hoopte ik dat ze levend zouden verbranden ofzo, maar dit is een stap in de goede richting!
[edit]
oh nee..ik dacht ff dat het de sugerbabes waren ..in dat geval: boeiend
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 30-01-2004 11:16]
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 30-01-2004 11:17]
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:13 schreef Copycat het volgende:
Bron: Glamour.com
[..]
Good riddance.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:14 schreef Twiggy het volgende:
werd tijd.... ze hebben nu wel genoeg covers gemaakt.
quote:Yep:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:18 schreef Sjaakman het volgende:
Ow fuk...
Dan gaan die drie mutsen natuurlijk aan de solo-carriere, en dan krijgen we dus drie keer zoveel van die bagger...
quote:
However, this won't be the last we see of the threesome. "Jenny and Liz are looking at various options, including solo singles, collaborations and numerous TV and media offers," said their publicist.
quote:smaken verschillen duidelijk..
Op vrijdag 30 januari 2004 11:19 schreef sbronsge het volgende:
die meiden zijn superlekker, wat een mafkees om zulke reacties te maken zeg
oh mijn god... wat nu!?
WAT NU!!??
quote:wie weet...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:[..]
Zaten ze in elkaar dan?
quote:http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004042565,00.htmlBRITAIN'S biggest girl band Atomic Kitten are splitting. Natasha Hamilton, Liz McClarnon and Jenny Frost, who had three No1 hits, will break up after a tour next month.
NATASHA last night blamed the stress of trying to combine motherhood with pop stardom for the break-up.
Yesterday the singer announced she was leaving the trio after their next tour and bandmates JENNY FROST and LIZ McCLARNON decided to call it a day rather than look for a replacement.
quote:
Atomic Kitten niet uit elkaar.De meidengroep Atomic Kitten ontkent de geruchten dat zij definitief uit elkaar zouden gaan. Wel heeft de groep bevestigd dat ze er tussenuit gaan om weer even op adem te komen.
Aanleiding voor de tijdelijke 'break-up' is de aankondiging van Atomic Kitten Natasha Hamilton dat ze een time-out nodig heeft om even bij te komen van alle hectiek die het beroemd zijn met zich meebrengt. Ook wil ze meer tijd doorbrengen met haar zoontje Josh die in augustus 2002 werd geboren.
"Sinds Josh is geboren, heb ik geen fatsoenlijk moment met hem kunnen doorbrengen. Ik ben tot nu toe te druk geweest met de releases van twee albums, zes singles en de wereldwijde promotie daarvan", verklaart de jonge moeder.
De andere Atomic Kittens steunen Natasha en staan achter de beslissing van hun collega.
staat daar nou echt dat er een 'greatest hits album' aankomt ?
moet toch niet veel gekker worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |