quote:Staat bij Help.
Op vrijdag 6 februari 2004 10:13 schreef blackie007 het volgende:
Bestaan er lijsten waar je kan zien wat de auto's moeten opbrengen als ze 100% intact zijn?
quote:Ja
Op vrijdag 6 februari 2004 10:13 schreef blackie007 het volgende:
Bestaan er lijsten waar je kan zien wat de auto's moeten opbrengen als ze 100% intact zijn?
Dan heb je vrij snel een OC geregeld. Zo via het forum is niet te doen joh.
quote:Count me in ik zit in Chicago op het moment.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:47 schreef steesie het volgende:
wie wil er meedoen aan een oc?? need a driver exposives or wapendealer... ik wil ook wel meedoen aan een oc.. heb eencallilac 85 met 0% damage of nog 3 andere auto's....
quote:caveman en alcatraz... z en ik zijn in chigago.. jullie ook? wat kunnen jullie zijn bij de oc??
Op vrijdag 6 februari 2004 12:11 schreef Alcatraz het volgende:
Ik wil ook wel meedoen. Ik heb 100,000 en kan in 10 minuten overal zijn. Misschien voor nader contact ff naar #fok gaan op irc.barafranca.com?
En Alcatraz? Nofear dood?? Dat wordt dan mooi. Die kutYakuza familie heeft GVD al 4 afsplitsingen waardoor ze het verneuken voor de rest (die misschien een familie wil opzetten).
quote:Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal erachter.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:35 schreef DaFan het volgende:
En Alcatraz? Nofear dood?? Dat wordt dan mooi. Die kutYakuza familie heeft GVD al 4 afsplitsingen waardoor ze het verneuken voor de rest (die misschien een familie wil opzetten).
quote:Volgende keer maar meteen op IRC?
Op vrijdag 6 februari 2004 13:48 schreef Alcatraz het volgende:
Ok, prettig zaken gedaan heren!
quote:Ik zit op m'n werk, daar kan ik niet gaan stoeien met IRC ... Daarom maar zo via het forum, het was ook wel gelukt ware het niet dat de organisator (en ik ook) geen goede rang had... Vanaf welke rang mag je eik organiseren?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef DaFan het volgende:[..]
Volgende keer maar meteen op IRC?
quote:Bedankt
Op vrijdag 6 februari 2004 15:40 schreef Jan-jaap het volgende:
http://www.booze.tk/ TheDon18 klik
maar ik wil ook in de fok familie.
kan da?
quote:Dat er geen Fok familia komt wil niet zeggen dat we elkaar niet een beetje mogen helpen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef DaFan het volgende:Volgende keer maar meteen op IRC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |