quote:graag gedaan..
Op woensdag 4 februari 2004 22:58 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Hebbes,
Bedankjewel!
Als iemand btw OC wil doen, denk dat dat hier nu wel gaat lukken ![]()
Naam in't spel: Rsx
quote:Je kan volgens mij geen OC doen als Mobster....
Op donderdag 5 februari 2004 10:09 schreef RSX het volgende:
Eergisteren begonnen, en gaat wel lekker hier
Mobster, $130.000 aan cash + Bentley Saloon met een waarde van $62024.Als iemand btw OC wil doen, denk dat dat hier nu wel gaat lukken
Naam in't spel: Rsx
Een mobster erbij is sowieso niet echt aantrekkelijk voor soldiers of assassins. Kijk anders of er wat andere mobsters zijn voor een OC!
Nog een tip: je hebt niet al te veel geld, dus als je verlies maakt op die OC ben je 50% van je geld kwijt. Je kan daarentegen natuurlijk ook winnen, dan sta je zo op $400.000.
Mgoed, wachten is mss ook beter nog ff idd
quote:Oei!
Op donderdag 5 februari 2004 10:40 schreef RSX het volgende:
Hmmz.. k..
't gaat wel snel hoor, over een paar uurtjes ben ik soldier, dus zal ook wel snel genoeg assassin zijn....
Met 't geld gaat het ook wel ok.. zit nu aan de $138.748.. komt wel goed allemaalMgoed, wachten is mss ook beter nog ff idd
quote:Ik heb zo goed als de hele dag de tijd om dit te spelen.. dus voor het weekend zal het toch wel lukken
Op donderdag 5 februari 2004 10:46 schreef DaFan het volgende:[..]
Oei!
Soldier -> Assassin duurt echt lang
Hopen dat je dat volhoudt!
ik zorg ervoor dat ik in elke stad 2 auto's overhou
quote:Heeft echt geen nut om Jaguars en T-Ford te repairen tot 0%. Het kost je meer dan het je oplevert en voor OC's kan je toch alleen maar Rolls Royce's of Cadillac gebruiken. De rest moet je gewoon meteen verkopen. Al zijn die 2 Caddy's te veel beschadigd om aantrekkelijk te zijn in een OC (dwz: te hoge repairkosten waardoor de winst voor andere tegenvalt, dan wordt je ws niet eens uitgenodigd, behalve als het echt niet kan).
Op donderdag 5 februari 2004 11:01 schreef Jan-jaap het volgende:
Jaguar SS1 0% $24750 Baltimore
Mercedes Benz 290 0% $16500 New York
Cadillac 85 Fleetwood 50% $20900 Philadelphia
Jaguar SS1 0% $24750 Philadelphia
Jaguar SS1 0% $24750 Chicago
Cadillac 85 Fleetwood 42% $30932 Chicago
T-Ford Model T 0% $11000 New York
T-Ford Model T 0% $11000 Baltimoreik zorg ervoor dat ik in elke stad 2 auto's overhou
quote:Nee Bentley is anders. Repairen en dan verkopen is zonde, omdat je 2x het verschil in nieuwwaarde met de 'oude' waarde betaald om hem te repareren...
Op donderdag 5 februari 2004 11:57 schreef RSX het volgende:
En die bentley(=Rolls toch?) ook niet dan?
Die wilde ik bewaren voor een OC.. Maar verkopen brengt ook lekker wat op, en als je d'r toch niks aan hebt....
Rolls = Rolls Royce Phantom III
quote:ghehe dat wist ik niet eens.
Op donderdag 5 februari 2004 12:02 schreef RSX het volgende:
Heb um nog niet repaired... is nog 9%..
Maar bij de details van het autootje staat iig dat 'ie van Rolls Royce is.. mgoed maakt niks uit, dan gaat 'ie eruit
code:Alleen de laatste 2 zijn eigenlijk interessant.T-Ford Model T - $11.000
Mercedes Benz 290 - $ 16.500
Jaguar SS1 - $ 24.750
BMW 315 - $ 33.000
Buick Y Job - $ 50.600
Chevrolet DA Master Roadster - $ 57.200
Audi 920 - $ 63.800
Bentley Saloon - $ 69.300
Cadillac 85 Fleetwood - $ 83.600
Rolls Royce Phantom III - $ 99.000
Kun je btw ook nog wat met dat car races doen?
quote:Nee is voor protectie.
Op donderdag 5 februari 2004 12:12 schreef RSX het volgende:
En die bullet-proof Lincoln dan... Kun je die niet gebruiken in een OC?Kun je btw ook nog wat met dat car races doen?
Ja, je kan anderen uitdagen met wagen en om geld of de wagen zelf racen. 1x gedaan, ook textbased, je daagt iemand uit, die ander accepteert, en dan win je of verlies je. Suf dus.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:14 schreef DaFan het volgende:[..]
Nee is voor protectie.
Ja, je kan anderen uitdagen met wagen en om geld of de wagen zelf racen. 1x gedaan, ook textbased, je daagt iemand uit, die ander accepteert, en dan win je of verlies je. Suf dus.
quote:
This feature is currently not available for the public!
Als je dit jat is het relaxter:
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 13% damage
quote:ze waren zo goed als nieuw op mischien een paar % na en het koste bijna niets meer dan als ik ze nu verkoop hoor
Op donderdag 5 februari 2004 11:54 schreef DaFan het volgende:[..]
Heeft echt geen nut om Jaguars en T-Ford te repairen tot 0%. Het kost je meer dan het je oplevert en voor OC's kan je toch alleen maar Rolls Royce's of Cadillac gebruiken. De rest moet je gewoon meteen verkopen. Al zijn die 2 Caddy's te veel beschadigd om aantrekkelijk te zijn in een OC (dwz: te hoge repairkosten waardoor de winst voor andere tegenvalt, dan wordt je ws niet eens uitgenodigd, behalve als het echt niet kan).
quote:DaFan, jij vanavond driver bij de OC?
Op donderdag 5 februari 2004 12:29 schreef DaFan het volgende:
Ja klopt, maar er is een Rollback geweest doordat er cheaters actief waren. Daarvoor werkte het wel.Als je dit jat is het relaxter:
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 13% damage
quote:Nou ik ben nu een OC aan het regelen, dus dan kan ik pas om 1 uur vanacht weer. En dan ben ik er niet...helaas.
Op donderdag 5 februari 2004 12:44 schreef Den_Haag het volgende:[..]
DaFan, jij vanavond driver bij de OC?
quote:Hangt af van de inleg van iedereen. De leader krijgt de opbrengst.
Op donderdag 5 februari 2004 12:55 schreef RSX het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk na een OC, wie krijgt hoeveel % van de winst?
Gewoon iedereen krijgt zn inleg terug + 25% van de winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |