abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1160841
Vlemmix opent Máxima-super

De Eindhovense Oranjefan Johan Vlemmix wil half augustus een Máxima-supermarkt openen. In zijn namaak-palies Soestdijk II in Woensel-west wil hij alle in Nederland verkrijgbare produkten verkopen die met Máxima-Zorreguieta te maken hebben. Dat zijn er volgens Vlemmix momenteel als zo'n 1100: parfums, pennen, cd's, vlaggen en zelfs scheerapparaten (red.: ). De voormalige ondernemer schat dat hij ongeveer een ton moet investeren.
'Ik krijg per dag wel veertig telefoontjes van mensen of bedrijven die bellen dat ze t-shirts, vlaggetjes of andere dingen nodig hebben', aldus Vlemmix. 'Ik heb altijd al mijn geld in mijn hobby gestoken, nu komt er misschien iets van terug'.
De supermarkt is van tijdelijke aard. In februari wil de Oranje-bewonderaar de ruimte in gebruik nemen voor een Máxima-tentoonstelling.

Bron: Eindhovens Dagblad (voorpagina!) dd. 07-07-2001 (was ook nog in oranje afdrukt ook!)

-----------------

Oh ja, voor de belangstellenden. Soestdijk II is gelegen direct naast NS-station Beukenlaan.

Is 'ie geschift of niet?

zaterdag 7 juli 2001 @ 13:20:25 #2
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1160848
ik las het ook net in het ED ja

ik vind het eigenlijk wel grappig

en ach... die vent is waarschijnlijk toch al binnen, doet ie toch niet iets leuks met z'n geld

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1160857
het is inderdaad wel een leuk initiatief alleen lijkt me een @$#@$#@ klus om al die shit bij elkaar te krijgen.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juli 2001 @ 13:25:43 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_1160875
Die vent is echt zo gek als een deur, vind het steeds grappiger worden. Iemand die totaal geen schaamte kent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 juli 2001 @ 13:43:08 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1160957
Johan Vlemmix Roelt.. al sinds de tijd dat ie nog elke week aan ter land, ter zee en in de lucht meedeed.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1160962
Die gast deed vroeger zlfs met elke te land ter zee en in de lucht mee. Totdat hij 3 keer achter elkaar won. Toen is hij gestopt. Hij en nu zels starter geworden LOL. Gast is helemaal aandachtsgeil
x
pi_1160985
eeen duidelijk voorbeeld van een volwassene die nog kind is gebleven
  zaterdag 7 juli 2001 @ 20:01:28 #8
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1163092
Johan Vlemmix is een heel simpel aandacht trekkertje, een emmer slijmsnot van het ergste soort, doet alles voor aandacht en geld, misbaksel.............
Hevig kunne kwatsu is een gave
  zondag 8 juli 2001 @ 15:42:00 #9
10090 waspman
life is sweet
pi_1167764
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 20:01 schreef Midioot het volgende:
Johan Vlemmix is een heel simpel aandacht trekkertje, een emmer slijmsnot van het ergste soort, doet alles voor aandacht en geld, misbaksel.............
precies!
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2001 @ 16:15:06 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1167999
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 20:01 schreef Midioot het volgende:
Ach, laat de man toch. Hij doet er toch niemand kwaad mee? Ik vraag me trouwens wel af hoe super die 'Super' wordt, met slechts een tonnetje investeren. Daar kom je niet zo ver mee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 8 juli 2001 @ 17:40:40 #11
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1168567
quote:
Op zondag 08 juli 2001 16:15 schreef Cynix ® het volgende:

Ik vraag me trouwens wel af hoe super die 'Super' wordt, met slechts een tonnetje investeren. Daar kom je niet zo ver mee.

Hoeveel ton subsidie / belastinggeld denk je dat ie er met zijn gehielelik bij krijgt, van opper geitewol
van de gemeente Eindhoven ?

Is toch een geweldig en belangenloos initiatief
van Johan

† In Memoriam † maandag 9 juli 2001 @ 00:53:26 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1171577
Hahaha! Nou, ik heb het niet zo op ambtenaren, maar ik denk toch écht niet dat de heer Vlemmix hiervoor subsidie gaat krijgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 9 juli 2001 @ 00:56:04 #13
11923 I.R.Baboon
pi_1171599
hij zal wel gesponsord worden.. door oranjeboom of een oranjebitterfabricant of zo.

Hij heeft trouwens ook een eigen website (je bent mediageil of je bent het niet): http://www.johanvlemmix.nl/

pi_1171697
quote:
Op maandag 09 juli 2001 00:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
hij zal wel gesponsord worden.. door oranjeboom of een oranjebitterfabricant of zo.

Hij heeft trouwens ook een eigen website (je bent mediageil of je bent het niet): http://www.johanvlemmix.nl/

Volgens mij ben jij Vlemm incognito
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 9 juli 2001 @ 03:17:22 #15
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1172156
quote:
Op maandag 09 juli 2001 01:13 schreef Xamira het volgende:

[..]

quote:
I.R.Baboon
Al 17,5 jaar Hersendood
hmmm...
pi_1172214
Wat ik vreemd vind is dat er niet allerhande Willem-Alexander-artikelen op de markt zijn (pennen,scheerapparaten,parfum,CD's etc.)
Dat lijkt mij veel voor de hand liggender en ik denk ook dat daar veel meer behoefte aan is.
Een WA-keten is toch wel een eerste vereiste zou ik zo denken, en veel makkelijker, bv de DA-drogisten zouden maar 1 letter hoeven veranderen, om behoorlijk wat extra klanten en dus extra inkomsten te kunnen genereren om nog maar te zwijgen over de vele toeristen die er hun WA-souvenir zouden gaan halen.
Die Vlemmix denkt maar dat de Nederlandse vrouwen zich willen spiegelen aan die Maxima, terwijl er juist bij de Nederlandse man een nijpende behoefte is aan WA-artikelen.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1172256
quote:
Op maandag 09 juli 2001 04:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat ik vreemd vind

Die Vlemmix denkt maar dat de Nederlandse vrouwen zich willen spiegelen aan die Maxima, terwijl er juist bij de Nederlandse man een nijpende behoefte is aan WA-artikelen.

Hoe verzin je het

'spiegelen aan Maxima, een vrouw waarvan niemand weet wat ze denkt of waar ze voor staat".En wat bedoel je met WA artikelen? "cool water"voor onder de oksels van de mannen:? "bier met een kroontje ":?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_1172258
quote:
Op maandag 09 juli 2001 03:17 schreef risk one het volgende:

[..]

[..]

hmmm...

pi_1172382
die vent is helemaal maf
muziek, m'n lust en mijn leven
  maandag 9 juli 2001 @ 10:27:10 #20
11923 I.R.Baboon
pi_1172685
quote:
Op maandag 09 juli 2001 01:13 schreef Xamira het volgende:

[..]

Dat is de ergste belediging die ik ooit heb gehoord.. als ik hem was geweest had m'n user-icon wel iets oranjes gehad...
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2001 @ 10:58:21 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1172871
quote:
Op maandag 09 juli 2001 00:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
...Hij heeft trouwens ook een eigen website (je bent mediageil of je bent het niet)...
Ja, met nog 654.002 andere Nederlanders, die ook een .nl-domein hebben.
pi_1173482
Die gozer is een keer iets te hard tegen de gelopen..
Ali G: "Me got a A+ poonani, but failed me exams!" [br] [url=http://www.giesing.nl] giesing.nl online at last [/url]
  maandag 9 juli 2001 @ 22:13:37 #23
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1177958
quote:
Op maandag 09 juli 2001 12:44 schreef dadinanduZ het volgende:
Die gozer is een keer iets te hard tegen de gelopen..
Zelfs de koninklijke familie ziet hem niet staan ondanks verwoedde hiellikpogingen.

Toen eerst Emilie de ware leek, was Emilie alles, nu ze weg is, hoor ik hem er nooit meer over, wat mij aangeeft dat het hem niet om de personen gaat, alleen om de aandacht die het koningshuis nu eenmaal op kan leveren, heel simpel, stijlloos en goedkoop
om je op deze manier te verrijken, ik hoop dat ie met al zijn troep blijft zitten
en dat zijn verguning wordt ingetrokken

Redactie Frontpage maandag 9 juli 2001 @ 23:38:24 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1178662
Vlemmix is miljonair, die is nu fulltime maximafan
pi_1179207
quote:
Op maandag 09 juli 2001 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat is de ergste belediging die ik ooit heb gehoord.. als ik hem was geweest had m'n user-icon wel iets oranjes gehad...

idd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')