quote:de T-bone steak
Op vrijdag 30 januari 2004 11:30 schreef onetouch het volgende:[..]
what a difference this tea makes.... lalalala
T-beeb?
rechtop gaat staan met armen gespreid: perfect T-houding....alles goe?
allemaal afkortingen van Touchbone, Touchsplitsing, High touch en Touchention .
alles goe, alleen denderend moeg
. avec toi?
Tis eindelijk weekend! Hoera voor degenen die op Vrijdag geen school hebben. Aardig actief Vrijdag ochtendje trouwens. Eerst een platte band op de fiets, daarna een aanrijding samen met mn zussie in de auto. Stilstaande voertuigen zijn ook zo moeilijk te ontwijken...
quote:Ik heb wel mijn eerste (en enige) vriendje (dus niet mijn eerste liefde) via G_E leren kennen...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:32 schreef onetouch het volgende:[..]
okeej, opgehelderd.... movin' on!
hoewel het me nog steeds ergens bij staat dat er een relatie is tussen g_e en tf's liefde. maar ik ben te lui om terug te lezen en de search doet het niet
quote:Op korte termijn ga ik voor hetgeen ik überhaupt kan krijgen.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:20 schreef Semisane het volgende:Oh leuk! Wat ga je voor dan? Behalve het grote geld...
quote:Afgelegerije? Verweggistan?
* semisane gaat wellicht begin volgend jaar op zoek in het buitenland, heel mischien dit jaar nog...maar dat ligt even aan de ontwikkelingen op het werk.
quote:'k Heb in mijn leven alleen maar een aantal jaren inwonende studiebeurs gehad. Verder geen uitkeringen van de staat.
Bij sommige mensen lijkt het idd wel een kunst om zoveel mogelijk subsidie te vangen om hun levensstandaard te kunnen volhouden.
quote:kedeng, kedeng, kedeng.... oeh oeh
Op vrijdag 30 januari 2004 11:32 schreef Jerruh het volgende:de T-bone steak
.
T-splitsing
High T
T-ention.
allemaal afkortingen van Touchbone, Touchsplitsing, High touch en Touchention
.
alles goe, alleen denderend moeg
![]()
. avec toi?
met mij wel okeej, laatste weekend voor alles weer begint
quote:Nou... ze stoten me niet af.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:24 schreef Jerruh het volgende:je bedoelt: blondjes trekken jou aan?
.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:27 schreef onetouch het volgende:blondjes trekken aan hem?
quote:ik mag hopen dat je zussie reed?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:34 schreef LeBeau het volgende:![]()
Tis eindelijk weekend! Hoera voor degenen die op Vrijdag geen school hebben. Aardig actief Vrijdag ochtendje trouwens. Eerst een platte band op de fiets, daarna een aanrijding samen met mn zussie in de auto. Stilstaande voertuigen zijn ook zo moeilijk te ontwijken...
quote:enjoy it!!!! ga je zaterdag ff mee naar amsterdam?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:36 schreef onetouch het volgende:[..]
kedeng, kedeng, kedeng.... oeh oeh
met mij wel okeej, laatste weekend voor alles weer begint
quote:I knew it
Op vrijdag 30 januari 2004 11:34 schreef Twoflower het volgende:Ik heb wel mijn eerste (en enige) vriendje (dus niet mijn eerste liefde) via G_E leren kennen...
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maar donker is toch écht knapper..
quote:donkerblond dan? met highlights?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:37 schreef DennisMoore het volgende:Nou... ze stoten me niet af.
.
Maar donker is toch écht knapper..
quote:I knew it,
.
quote:Ach... het belangrijkst is 't koppie wat eronder zit he?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:40 schreef onetouch het volgende:donkerblond dan? met highlights?
quote:Who told ya?
I knew it
quote:en dan met name de inhoud van dat koppie
Op vrijdag 30 januari 2004 11:42 schreef DennisMoore het volgende:Ach... het belangrijkst is 't koppie wat eronder zit he?
.
(Hoewel... krullen...)
quote:je bent toch een normale gezonde Hollandsche jongen
Who told ya?.
quote:Dat komt daarná pas.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:45 schreef onetouch het volgende:en dan met name de inhoud van dat koppie
quote:Hoe'st met jouw krullen?
fucking curlies
![]()
quote:Daar verschillen de meningen over.
je bent toch een normale gezonde Hollandsche jongen
quote:Tja...als je nu niks hebt dan lijkt me dat wel het beste ja. In ieder geval veel succes! gewenst.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op korte termijn ga ik voor hetgeen ik überhaupt kan krijgen.
En daarna kijk ik wel 's rond naar iets serieuzers.
quote:Neuh Ik begin maar even in Europa...Dublin (Ben raar vind Ieren namelijk helemaal top
[..]Afgelegerije? Verweggistan?
Na ja...zoals je merkt...ik moet er nog echt over nadenken, op dit moment heb ik het nog naar mijn zin en er komen leuke projectjes aan die ik wel nog even wil mee pikken.
quote:Ach ik doelde ook niet op jou hoor....meer op een kennis van mij hahahaha
[..]'k Heb in mijn leven alleen maar een aantal jaren inwonende studiebeurs gehad. Verder geen uitkeringen van de staat.
.
quote:Idd. Hoe gezond ben je eigenlijk?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Daar verschillen de meningen over.
.
quote:hoe oppervlakkig
Op vrijdag 30 januari 2004 11:47 schreef DennisMoore het volgende:Dat komt daarná pas.
.
quote:bovenop veel, zijkanten en achterkant wat aan de korte kant dus minder
Hoe'st met jouw krullen?
quote:geen meisje toch?
Daar verschillen de meningen over..
quote:meneer is schoolloos en neemt het er meteen maar van
Op vrijdag 30 januari 2004 11:50 schreef Cybart het volgende:
Goeiemoguh*5 minuten wakker is*
quote:mjah, vanaf maandag kan ik niet meer uitslapen door de weeks
Op vrijdag 30 januari 2004 11:51 schreef onetouch het volgende:[..]
meneer is schoolloos en neemt het er meteen maar van
![]()
quote:gadegedoendan?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:mjah, vanaf maandag kan ik niet meer uitslapen door de weeks
tot in juli
quote:'k Heb op dit moment wel een jaarcontract, maar da's niet dermate leuk werk dat ik dat er wil blijven zitten... het begon ook als tijdelijk werk na een ontslag een aantal maanden geleden.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:48 schreef Semisane het volgende:Tja...als je nu niks hebt dan lijkt me dat wel het beste ja. In ieder geval veel succes! gewenst.
quote:Als je er maar homo mag zijn, zonder dat ze je gaan stenigen op 't marktplein.
Neuh Ik begin maar even in Europa...Dublin (Ben raar vind Ieren namelijk helemaal top) of England, Parijs lijkt me ook wat...belgie mischien (Dat komt alleen maar omdat ik daar een hele leuke gozer ken hahaha) Of Barcelona!
(Mijn favo stad
) Helaas is er weinig te vinden in de ICT in Barca...
Ach anders ga ik wel in een kroeg werken daar.
quote:ik goa op stoage
Op vrijdag 30 januari 2004 11:54 schreef onetouch het volgende:[..]
gadegedoendan?
quote:Daar zit ik dus ook mee. Maar ik verhuis pas als ik werk heb gevonden...
Op vrijdag 30 januari 2004 11:55 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dus ga ik m'n geluk eens proberen in een andere stad. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen. (Kan ook gruwelijk mis gaan natuurlijk...
. eng... brrr...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |