Praat veel, het helpt, ik ben godvergeten in de war geweest toen. Gelukkig waren er mensen die naar mij luisterde. De plek zal altijd iets van een lastig gevoel over je afroepen maar das normaal.
quote:Ik heb zelfs een keer een man meegemaakt die eerst de afscheidsbrief heeft geschreven, toen alle huisdieren gevoerd, de video geprogrammeerd om een programma op te nemen waar z'n dochter om gevraagd had, en zich daarna op te hangen in huis.
Op donderdag 29 januari 2004 23:32 schreef syrek het volgende:[..]
schijnt dus dat mensen met zelfmoord neigingen serieus over dat soort dingen nadenken, zoals wat trek ik aan.
quote:Of die dingen niet gepubliceerd mogen worden weet ik niet, maar ik weet wel dat ik ze in real-life veel meer meemaak dan dat ik erover teruglees in een krant.
Ik zie dat soort dingen nooit, mag volgens mij niet eens, omdat het andere kan aanzetten tot zelfmoord. Vroeger had je na zo'n bericht er vaak nog wel meer (uit verhalen van oud bewoners).
quote:De eerste keer dat ik het meemaakte was ik ook erg stil, op een bepaalde manier boos, joost mag weten op wie of wat. Een nogal leeg gevoel en tijdens dit gevoel denk je
Op donderdag 29 januari 2004 23:38 schreef Piro het volgende:[..]
Tenminste onderbouw je het, ben ik allang blij mee, bot of niet.
Ik probeer het ook van me af te zetten door van me af te schrijven, jezelf hierover ophangen heeft totaal geen zin namelijk.Heel erg bedankt voor je medeleven, we horen het nog wel.
Het blijft rot om mee te maken, maar ik heb het maar geaccepteerd als een fact of life... (mocht je het willen weten, ik weet niet hoe dicht zij bij jou stond, maar als ze een redelijk onbekende voor jou op school was, zal het zo een dagje of 2-3 duren voor je weer normaal door het leven begint te gaan)
misschien een rare vraag maar zijn er "veel" mensen die levend gevonden worden en dan eik spijt hebben of dat het ze geen zier boeit?
Dat vraag ik me nu af omdat oa dit meisje verbaasd was dat ze nog leefde.
quote:Onderzoek heeft aangetoond dat door media-aandacht het aantal pogingen toeneemt. Recent gelezen in de Psy en toevallig een aantal dagen later ook gehoord op de radio (nope, ik heb geen link).
Op donderdag 29 januari 2004 23:45 schreef Farao het volgende:
Of die dingen niet gepubliceerd mogen worden weet ik niet, maar ik weet wel dat ik ze in real-life veel meer meemaak dan dat ik erover teruglees in een krant.
Of het verboden is weet ik niet, maar het lijkt wel algemeen geaccepteerd om er niet over te berichten in de media.
quote:Het is de hoofdingang, onvermijdelijk als ik ook maar ergens heen wil in het gebouw.
Op donderdag 29 januari 2004 23:41 schreef syrek het volgende:
@ Piro en sleepflowerPraat veel, het helpt, ik ben godvergeten in de war geweest toen. Gelukkig waren er mensen die naar mij luisterde. De plek zal altijd iets van een lastig gevoel over je afroepen maar das normaal.
quote:Weet je hoe ontzettend eenzaam je kan zijn in een grote groep?
Op donderdag 29 januari 2004 22:31 schreef Piro het volgende:
(...) maar ik kende mensen die tot haar vriendenkring behoorden, en die was groot, een bijna opzichzelfstaande kliek, dus in een verdomhoekje zat ze niet.
quote:AT5 was er anders een paar minuten na de hulpdiensten.
Op donderdag 29 januari 2004 23:49 schreef ElisaB het volgende:[..]
Onderzoek heeft aangetoond dat door media-aandacht het aantal pogingen toeneemt. Recent gelezen in de Psy en toevallig een aantal dagen later ook gehoord op de radio (nope, ik heb geen link).
Of het verboden is weet ik niet, maar het lijkt wel algemeen geaccepteerd om er niet over te berichten in de media.
quote:euhm ik moet er nagenoeg langs om mijn huis binnen te gaan
Op donderdag 29 januari 2004 23:49 schreef Piro het volgende:[..]
Het is de hoofdingang, onvermijdelijk als ik ook maar ergens heen wil in het gebouw.
Gelukkig nog maar anderhalf jaar in dat gebouw...
[Dit bericht is gewijzigd door syrek op 29-01-2004 23:52]
quote:Nee, weet ik niet moet ik je bekennen, maar als die groep je vriendenkring is, hoe kan zoiets dan?
Op donderdag 29 januari 2004 23:50 schreef TrenTs het volgende:[..]
Weet je hoe ontzettend eenzaam je kan zijn in een grote groep?
quote:Heb wel vaker meegemaakt dat ze helemaal in de war waren.
Op donderdag 29 januari 2004 23:46 schreef speedfreakssj het volgende:
Farao:misschien een rare vraag maar zijn er "veel" mensen die levend gevonden worden en dan eik spijt hebben of dat het ze geen zier boeit?
Ze hebben alles gepland, springen dan bijv. van het gebouw, onder het mom van "en nu houdt het op, nu ga ik dood".
En als ze dan alleen bewustzijn verliezen (naast verdere verwondingen) en ze komen weer bij dan weten ze vaak niet hoe of wat er aan de hand is.
quote:Ken je het het liedje 'Vriendschap' van 'Het Goede Doel'?
Op donderdag 29 januari 2004 23:51 schreef Piro het volgende:[..]
Nee, weet ik niet moet ik je bekennen, maar als die groep je vriendenkring is, hoe kan zoiets dan?
quote:Klote voor je...
Op donderdag 29 januari 2004 23:51 schreef syrek het volgende:[..]
euhm ik moet er nagenoeg langs om mijn huis binnen te gaan
quote:Hmzz die dingen die Westbroek daar bespreekt maak je pas mee in het volwassen leven als mensen elkaar selecteren op status. Op een school gaat het er redelijk onvoorwaardelijk aan toe. Voor een groep geldt 'alles draait om Nike' of 'alles draait om gothic make-up'...maar 'geld' en 'vrouwen'..
Op donderdag 29 januari 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ken je het het liedje 'Vriendschap' van 'Het Goede Doel'?
Wel een vage zelfmoordpoging, lijkt me dat er drugs in het spel zijn
[Dit bericht is gewijzigd door giovan op 29-01-2004 23:56]
quote:Nee.
Op donderdag 29 januari 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ken je het het liedje 'Vriendschap' van 'Het Goede Doel'?
quote:Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
Op donderdag 29 januari 2004 23:55 schreef giovan het volgende:[..]
Hmzz die dingen die Westbroek daar bespreekt maak je pas mee in het volwassen leven als mensen elkaar selecteren op status. Op een school gaat het er redelijk onvoorwaardelijk aan toe. Voor een groep geldt 'alles draait om Nike' of 'alles draait om gothic make-up'...maar 'geld' en 'vrouwen'..
Wel een vage zelfmoordpoging, lijkt me dat er drugs in het spel zijn
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot
Met een dun laagje chroom
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met 'r mee
Als ik begon te janken kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan m'n naam vergat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je liefhebt
Wie kun je dan vertrouwen?
Vriendschap is droom
Een pakketje schroot
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot
quote:Ach nog altijd, soms heb ik het gevoel er staat weer een springen en dan wil ik zo snel mogelijk naar binnen en doe de gordijnen dicht (zit onder de ballustrade met mijn kamer). Ik denk dat dit iets is wat me altijd bij zal blijven
Op donderdag 29 januari 2004 23:53 schreef Piro het volgende:[..]
Klote voor je...
Duurde je verwerking lang?
Ik heb er veel over gepraat praat er nu minder over, maar mensen om mij heen weten hoe ik mij voel. Dus ik kan er ook altijd over praten als ik het er weer moeilijk mee heb.
quote:Zie de tekst.
Op donderdag 29 januari 2004 23:56 schreef Piro het volgende:[..]
Nee.
Leg uit?
quote:Dat heet dus hoogtevrees.
Op donderdag 29 januari 2004 10:58 schreef Chup het volgende:
Brrrrrrrrr... kent iemand dat gat tussen de trappen bij de EFA / HVA / UVA ? Zo'n mooie cirkel en dan een verdieping of 10........ *ril* en toch heb je altijd ergens zo'n gevoel dat je er af moet springen ofzo... niet dat ik dat ga doen... ik weet wel beter en het leven is veel te leuk!
quote:Sorry en bedankt.
Op donderdag 29 januari 2004 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Doe je docenten een lol en bespreek ze hier niet met naam en toenaam.
quote:Precies, want mensen komen ook zonder dat ze het gevraag wordt op de wereld wat eigenlijk belachelijk is (en in strijd met de vrije wil--> mensenrechten)!
Op vrijdag 30 januari 2004 00:02 schreef Nuek het volgende:
Ik denk niet dat het aan ons is te oordelen over mensen die zo ziek en miserabel zijn dat ze gestraft worden door te leven en daar eindelijk verlossing van willen hebben....
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:06 schreef Piro het volgende:
Sorry en bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |