quote:Ragoshit is back
Op zaterdag 31 januari 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Rietvaerder heeft wegens permanente bans daar al een gebruikersnaam of 20.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:04 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ragoshit is back
zomaar een willekeurige topic die ik daar terug heb gevonden...
quote:Ik vind de meeste een beetje overdone... motor uit proporties gehaald door bijvoorbeeld zo'n streetfigher neustje die ongeveer (bijwijze van spreken) een halve meter uitsteken... Sommige zijn wel mooi zoals ergens onder aan een zwarte bandit, welke wel in normale proporties is gebleven...
Op zaterdag 31 januari 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Kick he..http://www.streetfighters.nl/bandit/bandit.html
Die zwarte die ik bedoel:
een andere die ik ook mooi vind:
Hier trouwens nog wat foto's van die streetfighers die op de MotorRai 2003 stonden
degene die ik het mooiste vond daar (en toevallig een beemer):
quote:Watvoor laarzen zijn dat? Ik heb namelijk ook een setje bij motoport gekocht waarvan de rits ook redelijk snel kapot gegaan is..
Op zaterdag 31 januari 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:[..]
Je zat daar toch ook onder je eigen naam? Of ben ik nou weer in de war?
Moet zo overigens weer naar Motoport, rits van mijn motorlaarzen was na 3 keer gebruik stuk.
quote:Ben ik in het vervolg ook wel van plan
Op zaterdag 31 januari 2004 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie moeten Sidi's kopen....
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Bayard toevallig?
Dit is trouwens de Holec-bocht waar Superfour en ik gisteren waren wezen spelen....
Heerlijke bocht.
quote:Wow
Op zaterdag 31 januari 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OkDit is trouwens de Holec-bocht waar Superfour en ik gisteren waren wezen spelen....
Heerlijke bocht.
Toch wel jammer dat er niet echt plaatsen zijn in Nederland waar ze vier van dit soort bochten achter elkaar hebben liggen in een soort afgerond vierkante vorm
Het enige beetje aardige hier redelijk in de buurt is richting zandvoort/noordwijkerhout enz of richting het klaverblad Badhoevedorp.
Op dat klaverblad kun je de rechterkant van je banden lekker slijten :)Lekker een uurtje klaverbladeren
quote:Nog even geduld
Op zaterdag 31 januari 2004 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, straks weer met warmere temperaturen...
één voordeel... hij valt altijd op de highway steps... nu maar even voor het raam gezet (zodat ie bij een muur staat en dat de wind er niet mee kan gaan spelen)
quote:Wow, dat is best wel klote. Ben blij dat ik hem op zo'n bokkie redelijk uit de wind heb staan. Hoop dat je verder helemaal geen schade hebt?
Op zaterdag 31 januari 2004 20:06 schreef PatrickM het volgende:
Zo... vanavond ben ik aan de beurt geweest...
Motor omgepleurd door de wind
het waait hier behoorlijk hard aan de kustéén voordeel... hij valt altijd op de highway steps... nu maar even voor het raam gezet (zodat ie bij een muur staat en dat de wind er niet mee kan gaan spelen)
quote:Neu... enigste schade wat er kan ontstaan is een afgebroken knipperlicht, en die zit er nog aan
Op zaterdag 31 januari 2004 20:08 schreef ploderus het volgende:[..]
Wow, dat is best wel klote. Ben blij dat ik hem op zo'n bokkie redelijk uit de wind heb staan. Hoop dat je verder helemaal geen schade hebt?
Hier waait het nu ook behoorlijk door.
Kga denk ik maar niet meer rijden vanavond
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:17 schreef PatrickM het volgende:[..]
Neu... enigste schade wat er kan ontstaan is een afgebroken knipperlicht, en die zit er nog aan
Alleen het is wel lullig... laat je de hond uit, staat ie nog overeind. Kom je terug van een blokkie lopen, zie je 'm opeens op de grond leggen
Maar ach... daar leren we weer van... volgende keer als het hard waait gaat ie gelijk voor het raam (niet met een rood lichtje erboven)
quote:Ach ja... shit happens... hoop niet dat het dalijk met de Beemer gebeurd... dan gaat wel stuivers kosten ben ik bang
Op zaterdag 31 januari 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Lullig man
quote:Ah joh, nog een maandje en het is weer 20+ graden
Op zaterdag 31 januari 2004 20:26 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ach ja... shit happens... hoop niet dat het dalijk met de Beemer gebeurd... dan gaat wel stuivers kosten ben ik bang
Maar goed... vanaf heden probeer ik mijn moto op tijd voor tegen het raam te zetten (in de voortuin dus)... en dan zou het als het goed is goed moeten gaan
misschien klein beetje erg optimistisch
quote:Nou ja... in de lijn der verwachtingen... volgende week gaan we weer richting de 15 graden boven celcius, dus moet het in maart wel weer ergens rond de 20 graden worden vind ik
Op zaterdag 31 januari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:[..]
Ah joh, nog een maandje en het is weer 20+ graden
![]()
Dan is er toch niet zoveel wind meer..misschien klein beetje erg optimistisch
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |