abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16741095
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Rietvaerder heeft wegens permanente bans daar al een gebruikersnaam of 20.

Ragoshit is back
zomaar een willekeurige topic die ik daar terug heb gevonden...
pi_16741160
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:04 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ragoshit is back
zomaar een willekeurige topic die ik daar terug heb gevonden...

pi_16741490
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Kick he..

http://www.streetfighters.nl/bandit/bandit.html

Ik vind de meeste een beetje overdone... motor uit proporties gehaald door bijvoorbeeld zo'n streetfigher neustje die ongeveer (bijwijze van spreken) een halve meter uitsteken... Sommige zijn wel mooi zoals ergens onder aan een zwarte bandit, welke wel in normale proporties is gebleven...

Die zwarte die ik bedoel:

een andere die ik ook mooi vind:

Hier trouwens nog wat foto's van die streetfighers die op de MotorRai 2003 stonden
degene die ik het mooiste vond daar (en toevallig een beemer):

pi_16743565
Lekker

Maar is iedereen dood ofzo?

pi_16746588
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Je zat daar toch ook onder je eigen naam? Of ben ik nou weer in de war?

Moet zo overigens weer naar Motoport, rits van mijn motorlaarzen was na 3 keer gebruik stuk.

Watvoor laarzen zijn dat? Ik heb namelijk ook een setje bij motoport gekocht waarvan de rits ook redelijk snel kapot gegaan is..
En ik ga over het algemeen toch best wel zuinig met die dingen om..
pi_16746777
Deze vind ik trouwens best wel gaaf:

Best wel mooi afgewerkt!
pi_16747301
Jullie moeten Sidi's kopen....
pi_16747499
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie moeten Sidi's kopen....
Ben ik in het vervolg ook wel van plan Maar dit waren redelijk neutrale laarzen die ook wel aardig onder een spijkerbroek pasten.
Maar ben niet echt tevreden over de kwaliteit Zal wel motoport huismerk geweest zijn, want er staat verder niet echt een merknaam op.
pi_16747653
Bayard toevallig?
pi_16747873
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Bayard toevallig?
Nee geloof het niet. Weet eigenlijk niet zeker. Heb ze toen gewoon samen met mijn pak gekocht. Staat verder niets op van merknaam ofzo. Zou dus best kunnen.
pi_16748023
Ok

Dit is trouwens de Holec-bocht waar Superfour en ik gisteren waren wezen spelen....

Heerlijke bocht.

pi_16748091
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok

Dit is trouwens de Holec-bocht waar Superfour en ik gisteren waren wezen spelen....

[afbeelding]

Heerlijke bocht.

Wow Dat ziet er uit als een heerlijke knee-down-oefen bocht!!

Toch wel jammer dat er niet echt plaatsen zijn in Nederland waar ze vier van dit soort bochten achter elkaar hebben liggen in een soort afgerond vierkante vorm

pi_16748159
In dit geval 2 achter elkaar... het is een S bocht

pi_16748206
Wow
Geen andere woorden voor nodig

Het enige beetje aardige hier redelijk in de buurt is richting zandvoort/noordwijkerhout enz of richting het klaverblad Badhoevedorp.
Op dat klaverblad kun je de rechterkant van je banden lekker slijten :)Lekker een uurtje klaverbladeren

pi_16748349
Ja, straks weer met warmere temperaturen...
pi_16748418
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, straks weer met warmere temperaturen...
Nog even geduld
Kan niet wachten.. Misschien dat er nog een paar lekkere dagen in komende week zitten. Als het deze temperaturen zijn is het goed om te rijden. Als het wegdek maar droog is, want mijn bandjes gaan redelijk richting slicks
pi_16748609
Zo... vanavond ben ik aan de beurt geweest...
Motor omgepleurd door de wind
het waait hier behoorlijk hard aan de kust

één voordeel... hij valt altijd op de highway steps... nu maar even voor het raam gezet (zodat ie bij een muur staat en dat de wind er niet mee kan gaan spelen)

pi_16748676
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:06 schreef PatrickM het volgende:
Zo... vanavond ben ik aan de beurt geweest...
Motor omgepleurd door de wind
het waait hier behoorlijk hard aan de kust

één voordeel... hij valt altijd op de highway steps... nu maar even voor het raam gezet (zodat ie bij een muur staat en dat de wind er niet mee kan gaan spelen)

Wow, dat is best wel klote. Ben blij dat ik hem op zo'n bokkie redelijk uit de wind heb staan. Hoop dat je verder helemaal geen schade hebt?
Hier waait het nu ook behoorlijk door.
Kga denk ik maar niet meer rijden vanavond
pi_16748914
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:08 schreef ploderus het volgende:

[..]

Wow, dat is best wel klote. Ben blij dat ik hem op zo'n bokkie redelijk uit de wind heb staan. Hoop dat je verder helemaal geen schade hebt?
Hier waait het nu ook behoorlijk door.
Kga denk ik maar niet meer rijden vanavond

Neu... enigste schade wat er kan ontstaan is een afgebroken knipperlicht, en die zit er nog aan
Alleen het is wel lullig... laat je de hond uit, staat ie nog overeind. Kom je terug van een blokkie lopen, zie je 'm opeens op de grond leggen
Maar ach... daar leren we weer van... volgende keer als het hard waait gaat ie gelijk voor het raam (niet met een rood lichtje erboven )
pi_16749052
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:17 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Neu... enigste schade wat er kan ontstaan is een afgebroken knipperlicht, en die zit er nog aan
Alleen het is wel lullig... laat je de hond uit, staat ie nog overeind. Kom je terug van een blokkie lopen, zie je 'm opeens op de grond leggen
Maar ach... daar leren we weer van... volgende keer als het hard waait gaat ie gelijk voor het raam (niet met een rood lichtje erboven )

Dat geeft raamtoerisme ineens een hele andere betekenis
pi_16749100
Lullig man
pi_16749162
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Lullig man
Ach ja... shit happens... hoop niet dat het dalijk met de Beemer gebeurd... dan gaat wel stuivers kosten ben ik bang
Maar goed... vanaf heden probeer ik mijn moto op tijd voor tegen het raam te zetten (in de voortuin dus)... en dan zou het als het goed is goed moeten gaan
pi_16749204
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:26 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ach ja... shit happens... hoop niet dat het dalijk met de Beemer gebeurd... dan gaat wel stuivers kosten ben ik bang
Maar goed... vanaf heden probeer ik mijn moto op tijd voor tegen het raam te zetten (in de voortuin dus)... en dan zou het als het goed is goed moeten gaan

Ah joh, nog een maandje en het is weer 20+ graden
Dan is er toch niet zoveel wind meer..

misschien klein beetje erg optimistisch

pi_16749283
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ah joh, nog een maandje en het is weer 20+ graden
Dan is er toch niet zoveel wind meer..

misschien klein beetje erg optimistisch

Nou ja... in de lijn der verwachtingen... volgende week gaan we weer richting de 15 graden boven celcius, dus moet het in maart wel weer ergens rond de 20 graden worden vind ik en dan uiteraard een lekker lente zonnetje erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')