quote:Wil dus ook zeggen dat als ze niet zwanger was geweest ze er waarschijnlijk nóg later achter waren gekomen.... K** ziekte!!
Op zaterdag 31 januari 2004 20:15 schreef Vivi het volgende:
"Even om alle geruchten de wereld uit te helpen: Guusje en Dinand hebben op een natuurlijke manier Dean gekregen, geen IVF. Bij de bevalling van Dean zijn ze erachter gekomen dat er iets niet in orde was met Guus en dat bleek al vrij snel kanker te zijn. Borstkanker uitgezaaid via de lymfeklieren door heel haar lijf. Al snel bleek dat zij nog maar kort zou leven. Zij en Dinand hebben er voor gekozen het stil te houden, vandaar dat het voor velen als een schok komt dat Guus overleden is. Ze was afgelopen week opgenomen in Bronovo, waarbij bleek dat haar longen helemaal vol zaten met tumoren. Dinand heeft haar gisteren mee naar huis genomen en Guus is vanochtend om half 8 aan een hartstilstand overleden. Guusje was de zus een heel goede vriend van ons, dus wij rouwen met hem mee. "
Ergens ben ik wel blij dat ze in ieder geval haar hele zwangerschap nog wel onwetend is geweest en daar dus ook van heeft kunnen genieten. Ik wil niet weten hoe het voelt om te weten dat je dood gaat terwijl je nét een kindje hebt. Lijkt me de meest afschuwelijke wetenschap die je kunt hebben.
Dean is in juni geboren, toen heeft ze het dus gehoord. Ze trouwden in september.......... "tot de dood ons scheidt" krijgt dan ineens wel een zeer zware en emotionele lading lijkt me. ![]()
Ik ben nog steeds ontdaan....
[Dit bericht is gewijzigd door flugeltje op 01-02-2004 01:01]
quote:Dat vraag ik me af. Het schijnt dus dat ze borstkanker had en misschien is dat door de zwangerschap niet opgevallen (omdat je borsten dan zowiezo erg veranderen. Eventuele verhardingen of iets dergelijks kun je dan al snel toeschrijven aan de zwangerschap.
Op zondag 1 februari 2004 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Wil dus ook zeggen dat als ze niet zwanger was geweest ze er waarschijnlijk nóg later achter waren gekomen.... K** ziekte!!
quote:Ik ben zelf de moeder van mijn 12 jarige zoon..en dit is dus ook hetgene wat mij steeds door mijn hoofd schiet...
Op zondag 1 februari 2004 00:30 schreef flugeltje het volgende:[..]
Ergens ben ik wel blij dat ze in ieder geval haar hele zwangerschap nog wel onwetend is geweest en daar dus ook van heeft kunnen genieten. Ik wil niet weten hoe het voelt om te weten dat je dood gaat terwijl je nét een kindje hebt. Lijkt me de meest afschuwelijke wetenschap die je kunt hebben.
quote:Hoewel de dood van jonge mensen verschrikkelijk is doet het meestal ook wel iets heel moois voor mensen.
Op zondag 1 februari 2004 13:03 schreef cos-micV het volgende:[..]
Ik ben nu zo dankbaar voor iedere dag die ik tot nu toe samen met mijn zoon 'gekregen' heb...
Ze gaan dan ineens weer beseffen wat ze wél hebben en zijn dan ondanks hun verdriet weer even heel erg dankbaar voor hun eigen leven.
Ik persoonlijk heb de afgelopen dagen voor het slapen gaan toch even stilgestaan bij het feit dat mijn man gewoon naast me lag, ik kan mezelf niet voorstellen dat het ooit anders zal zijn. Maar ik heb mezelf wel beseft dat ik geluk heb dat hij er zomaar ligt. Het is voor heel even geen vanzelfsprekendheid meer........
Doet me ook denken aan een post die ik hier las, dat vroeger veel mensen met Guusje wilde ruilen, maar nu ineens niemand meer...
[Dit bericht is gewijzigd door flugeltje op 01-02-2004 13:13]

Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
Afscheid nemen bestaat niet!
Ik ga wel weg maar verlaat je niet!
Lief je moet me geloven, al doet het pijn.
Ik wil dat je me los laat...
en dat je morgen weer verder gaat!
Maar als je eenzaam of bang bent...
zal ik er zijn!
'k kom als de wind die je voelt en de regen!
Volg wat je doet als het licht van de maan!
zoek me in alles dan kom je me tegen!
Fluiter mijn naam...en ik kom eraan!
Zie...wat onzichtbaar is!
Wat je gelooft is waar!
Open je ogen maar en...
dan zal ik bij je zijn!
Alles wat jij moet doen...
is mij op mijn woord geloven!
Afscheid nemen bestaat niet...
'k kom als de wind die je voelt en de regen!
Volg wat je doet als het licht van de maan!
zoek me in alles dan kom je me tegen!
Fluiter mijn naam...en ik kom eraan!
Kijk in de lucht, kijk naar de zee!
Waar je ook zult lopen, ja ik loop met je mee!
Iedere stap en ieder moment...
waar je dan ook bent!
Wat je ook doet, waar je ook gaat...
wanneer je me nodig hebt...
fluister gewoon mijn naam...
en ik kom eraan!!!
Afscheid nemen bestaat niet...!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-02-2004 09:56]
quote:Ik heb begrepen dat de begrafenis op woensdag is. Dit
Op vrijdag 30 januari 2004 23:05 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand wanneer de begrafenis is?
Of er ook een mogelijkheid is om ergens een bloemetje neer te leggen?
Ik wil dat graag doen! Maar zal natuurlijk na de begrafenis de komende paar dagen niet echt naar dr graf kunnen..
quote:Die foto zegt inderdaad meer dan duizend woorden.
Op zondag 1 februari 2004 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me dan af hoé het bij de bevalling is gebleken... en hoe ze het gezegd hebben: gefeliciteerd met uw zoon, er is iets anders dat we moeten bepraten
Als je die foto ziet en weet wat voor een verdriet erachter schuilt
quote:Op de Cyber Kane site staat dinsdag en dat ze verder niets
Op maandag 2 februari 2004 12:37 schreef lin1406 het volgende:[..]
Ik heb begrepen dat de begrafenis op woensdag is. Dit
is ook de dag van haar verjaardag.
Dit staat tenminste op een Kane-site.
quote:Je kan "uitstel" aanvragen...
Op maandag 2 februari 2004 16:31 schreef cpcpb het volgende:
Woensdag pas de begrafenis?
Dat lijkt me haast niet kunnen?Ik meende maximaal 5 dagen na overlijden.
Aan de ene kant doe je dit liever niet op een verjaardag, maar door het nu wel op een verjaardag te doen voorkom je later twee dagen achter elkaar in diepe rouw te zitten zeg maar... Alhoewel zoiets natuurlijk eigenlijk altijd moeilijk zal blijven
quote:Die lag vorige week woensdag al in de schappen.
Op maandag 2 februari 2004 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Hadden ze die niet meer op tijd terug kunnen halen
quote:Volgens mij zag ik de datum van vandaag op de cover staan, dus ik ging er vanuit dat het een hele nieuwe uitgave was.
Op maandag 2 februari 2004 17:45 schreef Copycat het volgende:[..]
Die lag vorige week woensdag al in de schappen.
Inderdaad heel wrang om die uitgave nu te zien.
quote:Wat ik me van vroeger herinner, loopt de datum altijd één week voor. Maar ze hadden dat ding inderdaad uit de schappen moeten halen
Op maandag 2 februari 2004 17:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij zag ik de datum van vandaag op de cover staan, dus ik ging er vanuit dat het een hele nieuwe uitgave was.
quote:Deze foto laat me maar niet los.
Het is in alle ellende ook een prachtig mooie foto, zo intiem.
Je eigen kindje koesteren en beschermen tot je allerlaatste snik.
Zo intens ontroerend.
Geen woorden meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |