bron:ANP/ home.nl
quote:mooi...
Op vrijdag 30 januari 2004 00:02 schreef dolfg het volgende:
Vandaag wil niemand meer ruilen.Dag Guusje.
![]()
Behalve verdriet om het oneerlijke, een kind, een jonge vader en echtgenoot die achter blijven, doet zo'n gebeurtenis ook allerlei opgekropt verdriet loskomen..
Voor hen die topics als deze en reacties van medeleven tav iemand die je niet persoonlijk kende overdreven vinden en/of niet begrijpen misschien een wel te begrijpen reactie
Sterkte aan de familie...
quote:Dat is vandaag al meerdere malen gepost idd. Zeer triest.
Op vrijdag 30 januari 2004 00:24 schreef DaBoaz het volgende:
Nederhorst kreeg afgelopen zomer samen met Woesthoff een zoon, Dean Maddy. Die tweede naam is van een vroegere vriendin van Woesthoff, die eveneens aan kanker overleed...bron:ANP/ home.nl
Verder vind ik overigens dat hier wel zwaar emotioneel wordt gereageerd, door menig poster die haar, net als ik, nooit gekend heeft.
~ I will keep my head down for you~
quote:nouja emotioneel, ik heb wel wat meegemaakt, maar van de onbekende mensen, word ik door haar weer voor het eerst geraakt sinds de dood van Fortuyn.
Op vrijdag 30 januari 2004 00:38 schreef Tesla het volgende:
Rest in Peace, Guusje.
Mijn medeleven gaat uit naar alle nabestaanden en direct betrokkenen.Verder vind ik overigens dat hier wel zwaar emotioneel wordt gereageerd, door menig poster die haar, net als ik, nooit gekend heeft.
Ik wens Dinand en hun zoontje heel veel sterkte, en Guusje, rest in peace. ![]()
~Nokia3310~
[Dit bericht is gewijzigd door static op 30-01-2004 01:23]
quote:zucht
Op vrijdag 30 januari 2004 01:13 schreef Afdruiprek het volgende:
Edit: quote weg.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 30-01-2004 01:24]
quote:Nee, dat is 'Let it be'.
Op vrijdag 30 januari 2004 01:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien een beetje ver gezocht, maar zou het schitterende nummer "Before you let me go" wat Dinand samen met Ilse de Lange zong misschien ook een soort van verwijzing zijn naar het naderende einde van Guusje?
quote:Ok, dan heb ik een andere titel
Op vrijdag 30 januari 2004 02:00 schreef static het volgende:[..]
Nee, dat is 'Let it be'.
quote:"Ik ga nu iets zingen voor iemand die me binnenkort gaat verlaten"
Op vrijdag 30 januari 2004 02:00 schreef static het volgende:[..]
Nee, dat is 'Let it be'.
(Let it be).
echt intens zonde
quote:Ik help het je hopen. Maar dat wordt een heel andere discussie.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Zonde
die ziekte moet uitgeroeid worden
snel ook
huiltopic ![]()
Kom, ik snap dat dit niet leuk is, maar ik pleit echt voor een onderzoek. je gaat mij niet wijsmaken dat ze op de hoogte was voordat ze het kind kreeg van dr eigen ziekte!! Dat vind ik dus echt beneden alle peil. En nee, dit is niet uit de lucht gegrepen maar ik hoor steeds meer geluiden erover...
Peter R de vries heeft weer iets te doen?
quote:Niets dan goeds over de doden.....
Op vrijdag 30 januari 2004 02:40 schreef swartjes-controleur het volgende:huiltopic
Kom, ik snap dat dit niet leuk is, maar ik pleit echt voor een onderzoek. je gaat mij niet wijsmaken dat ze op de hoogte was voordat ze het kind kreeg van dr eigen ziekte!! Dat vind ik dus echt beneden alle peil. En nee, dit is niet uit de lucht gegrepen maar ik hoor steeds meer geluiden erover...
Peter R de vries heeft weer iets te doen?
quote:Topic gesloten
Op vrijdag 30 januari 2004 02:43 schreef static het volgende:[..]
Niets dan goeds over de doden.....
quote:Waarom?
Op vrijdag 30 januari 2004 02:47 schreef navvy het volgende:[..]
Topic gesloten
Als anderen het verpesten door hun taalgebruik en foute opmerkingen, edit of ban je toch gewoon?
quote:Topic was al gesloten, zoveel macht heb ik nou ook weer niet! Was een toegift voor static.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:51 schreef Kanis het volgende:[..]
Waarom?
Ik vond het wel een interessante discussie.Als anderen het verpesten door hun taalgebruik en foute opmerkingen, edit of ban je toch gewoon?
quote:Neuh, er werd gewoon gezegd wat er werd gedacht. Ik snap het wel. Er zijn mensen die moeten janken om de dood van een simpel soapsterretje, terwijl er dagelijks leed is vanwege deze ziekte. Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit hypocriet vinden
Waarom?
Ik vond het wel een interessante discussie.Als anderen het verpesten door hun taalgebruik en foute opmerkingen, edit of ban je toch gewoon?
Bovendien denk ik dat ze al wel wist voordat ze aan n kind begon, ze die ziekte onder de leden had. Ik hoor teveel geluiden erover.
quote:Omdat gelly nikky, gelly's partner, vond dat-ie dicht moest.
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |