Actrice Guusje Nederhorst is overleden aan de gevolgen van kanker. Ze werd slechts 34 jaar.
Dit heeft een manager van de band Kane donderdag bevestigd. Kane-zanger Dinand Woesthoff (31) is de partner van Guusje. Samen kregen ze afgelopen zomer een zoon, Dean MaddyGuusje werd vooral bekend door de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Hierin speelde ze van 1992 tot 2000 de rol van Roos. Daarna heeft ze nog een tijdje de rol van zuster Angela gespeeld in Onderweg Naar Morgen.
RTL4 zendt donderdagavond voor aanvang van Goede Tijden, Slechte Tijden een tekstverklaring uit in verband met het overlijden.
Zie ook:
Het rouwbericht van Dinand op de site van Kane
Het condoleance-register voor Guusje Nederhorst
Guusje Nederhorst overleden
Guusje Nederhorst Overleden - Topic 2/
In de topic kan verder worden gepraat over de tragische dood van deze geweldige vrouw... Guusje R.I.P
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-01-2004 20:07]
quote:3
Op donderdag 29 januari 2004 19:20 schreef Kiedis het volgende:
topic nummer hoeveel?
quote:M.b.t. je vorige vraag in de thread die gesloten is. Ik heb die vriendin eeen sms-je gestuurd.
Op donderdag 29 januari 2004 19:16 schreef Shoplifter14 het volgende:
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:15 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, laatst bij ons in het ziekenhuis een meisje van 16 die aan een eierstokkanker overleed..
Ik las laatst ook op een site van een meisje (die een online-Western shop had) waarbij kanker werd ontdekt. Haar vriendje heeft van het begin tot het eind een dagboek online bijgehouden, ik heb met tranen in m\'n ogen dat allemaal zitten lezen...
[Dit bericht is gewijzigd door Juweel op 29-01-2004 19:24]
Ik heb trouwens met gepaste schaamte sommige reacties (in topic2) zitten lezen. Terecht of niet terecht, dat DOE je niet. Soms snap ik mensen echt niet....
quote:Ik ook ja!! kippenvel !
Op donderdag 29 januari 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
Vond het eerlijk gezegd wel indrukwekkend daarnet bij RTL Boulevard.
Ik vraag het niet snel maar nu wel: 'mods, please gooi die foto eraf!'.
Als ze vorige week nog naar buiten brachten dat ze ´herstellende´ was, wat is het dan vreselijk snel gegaan...
quote:bron?
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef Merina het volgende:
Ze had borstkanker met uitzaaingen naar haar longen, hoorde ik net.
Maar het leek allemaal zo optimistisch, alsof ze herstellende was enzo..
Is het toch plotseling gegaan?
quote:Onzin. De bedoeling is goed.
Op donderdag 29 januari 2004 19:33 schreef fonzy het volgende:
Sorry hoor maar die foto van die kist moet echt weg. Wat een schaamteloze foto!!!! Belachelijk.Ik vraag het niet snel maar nu wel: 'mods, please gooi die foto eraf!'.
ik hoorde het nieuws vanmissag om 5 uur op msn en was geschokt
quote:ik ergerde me anders mateloos aan kwalbert. Hij stond gewoon te lachen en die grijns bleef op z'n gezicht staan.
Op donderdag 29 januari 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
Vond het eerlijk gezegd wel indrukwekkend daarnet bij RTL Boulevard.
quote:Zoals ie zelf al zij was het een zenuwenlachje, hij wist zich, begrijpelijk vind ik, even geen houding te geven. Wat dat betreft mijn complimenten aan Beau, die toch heel integer overkwam.
Op donderdag 29 januari 2004 19:51 schreef spectrumanalyser het volgende:[..]
ik ergerde me anders mateloos aan kwalbert. Hij stond gewoon te lachen en die grijns bleef op z'n gezicht staan.
Guusje
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 29-01-2004 20:01]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |