quote:Ik vind het wat minder.. Me pa wist ook niet wat het was
Op donderdag 29 januari 2004 18:32 schreef Bastard het volgende:[..]
Cool, die van mij niet!
quote:Je woont in het verlaten stuk van Nederland toch? Zal het wel de tv zijn geweest ja
Op donderdag 29 januari 2004 18:36 schreef Hakkert het volgende:
Ik schrok gister wel van een luide knal toen ik hem uitzette... D8 dat het van buiten kwam.. Ik denk dat het toch stiekum me tv was
Ja je wil toch gamen he...
OK.. stuk gelezen.. WAT hebben ze nou gemaakt
quote:Ja denk het wel dat het me tv was... en zo verlaten is het hier nou ook weer niet
Op donderdag 29 januari 2004 18:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Je woont in het verlaten stuk van Nederland toch? Zal het wel de tv zijn geweest ja
Ja je wil toch gamen he...
quote:Als jij nou eens in een heel diep gat zou vallen he.. waren we allemaal klaar met je.
Op donderdag 29 januari 2004 18:42 schreef OldJeller het volgende:
Slechte dag uitgekozen, het sneeuwt/regent..
Stel newbies!
quote:Een nieuw soort materie... Je weet wel materi anti-materi.. Hoop bla bla bla komt er op neer dat ze MISSCHIEN, want ze hebben het al zo fokking vaak gezegd, een supergeleider kunnen maken op kamertemperatuur.. Hiermee kan je FOKKING veel energie mee opwekken.. Snap je?
Op donderdag 29 januari 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37840OK.. stuk gelezen.. WAT hebben ze nou gemaakt
Ow ja de supergeleiders die er nu zijn moeten echt FOKKING heet worden waardoor het geen zin heeft om die in te zetten
quote:Consequent klieren in een reeks leidt toch tot een ban?
Op donderdag 29 januari 2004 18:42 schreef OldJeller het volgende:
Slechte dag uitgekozen, het sneeuwt/regent..
Stel newbies!
quote:Amen
Op donderdag 29 januari 2004 18:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Als jij nou eens in een heel diep gat zou vallen he.. waren we allemaal klaar met je.
quote:Een supergeleider.. ik krijg hier beelden van een dildo bij.. wtf is het dan? Anti materie? Wat moet je met die energie, hebben we aan atoomsplitsing niet genoeg?
Op donderdag 29 januari 2004 18:43 schreef Hakkert het volgende:[..]
Een nieuw soort materie... Je weet wel materi anti-materi.. Hoop bla bla bla komt er op neer dat ze MISSCHIEN, want ze hebben het al zo fokking vaak gezegd, een supergeleider kunnen maken op kamertemperatuur.. Hiermee kan je FOKKING veel energie mee opwekken.. Snap je?
Ow ja de supergeleiders die er nu zijn moeten echt FOKKING heet worden waardoor het geen zin heeft om die in te zetten
quote:Als je ouders naar bed zijn, jat je gewoon de tv uit de huiskamer.
Op donderdag 29 januari 2004 18:41 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ja denk het wel dat het me tv was... en zo verlaten is het hier nou ook weer niet
.... ik heb me playstation us aangezet en hoopte dat het beter zou zijn.. Mooi niet dus.. Me tv is aan gort
quote:Doel is volgens mij atoomfusie op kamertemperatuur. Veel schoner als atoomspiltsing.
Op donderdag 29 januari 2004 18:48 schreef Bastard het volgende:
Een supergeleider.. ik krijg hier beelden van een dildo bij.. wtf is het dan? Anti materie? Wat moet je met die energie, hebben we aan atoomsplitsing niet genoeg?
Maw, ik snap er geen ene sikkepit van!!
quote:Wat ik onthouden ( en verbeter me want het is ff geleje ). Materi moet je niet zien als in een appel, kast ofzo.. Materi kun je niet vastpakken, het bestaat uit atomen. Wat hebben ze nu gedaan verschillende atomen ( je hebt die kaart van libebknofne (ofziets ) vast wel eeens gezien ), die je normaal nooit van ze leven bij elkaar zou kunnen vinden bij elkaar gedrukt. Normaal spat dat zeg maar uit een, maar door een truuk blijven ze bij elkaar.
Op donderdag 29 januari 2004 18:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Een supergeleider.. ik krijg hier beelden van een dildo bij.. wtf is het dan? Anti materie? Wat moet je met die energie, hebben we aan atoomsplitsing niet genoeg?
Maw, ik snap er geen ene sikkepit van!!
quote:Of als ze dezelfde hebben stiekem ruilen!
Op donderdag 29 januari 2004 18:49 schreef Bastard het volgende:
Als je ouders naar bed zijn, jat je gewoon de tv uit de huiskamer.
quote:Dus geen bloedhete kerncentrales meer nodig.. dat zijn ze aan het bouwen dus. ok, snap ik dat ook weer.
Op donderdag 29 januari 2004 18:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Doel is volgens mij atoomfusie op kamertemperatuur. Veel schoner als atoomspiltsing.
Anti materie.. dat is een stukje stof wat er ook niet is ofzo??
quote:Dat duurt nog wel ff
Op donderdag 29 januari 2004 18:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Als je ouders naar bed zijn, jat je gewoon de tv uit de huiskamer.
quote:Kreeg jij dit op school? Als vak?
Op donderdag 29 januari 2004 18:53 schreef Hakkert het volgende:[..]
Wat ik onthouden ( en verbeter me want het is ff geleje ). Materi moet je niet zien als in een appel, kast ofzo.. Materi kun je niet vastpakken, het bestaat uit atomen. Wat hebben ze nu gedaan verschillende atomen ( je hebt die kaart van libebknofne (ofziets ) vast wel eeens gezien ), die je normaal nooit van ze leven bij elkaar zou kunnen vinden bij elkaar gedrukt. Normaal spat dat zeg maar uit een, maar door een truuk blijven ze bij elkaar.
Nou kunnen ze de atomen die ze nu bij elkaar hebben gedrukt heel snel laten bewegen ( op kamertemperatuur ) en hierdoor kan je met een klein beetje materi evenveel energie opwekken als een electriciteitscentrale in een jaar. Snap je het nu een beetje?
quote:heb jij nooit de materi stof gehad
Op donderdag 29 januari 2004 18:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Kreeg jij dit op school? Als vak?
quote:Ik heb ooit gelezen dat ze onderzocht hebben dat 97% van het helaal uit een onbekende materie bestaat. Ze kunnen het niet zien of vinden maar door de bewingen van planeten te onderzoeken zijn wetenschappers tot de conclussie gekomen dat ze iets missen.
Op donderdag 29 januari 2004 18:53 schreef Hakkert het volgende:
Wat ik onthouden ( en verbeter me want het is ff geleje ). Materi moet je niet zien als in een appel, kast ofzo.. Materi kun je niet vastpakken, het bestaat uit atomen. Wat hebben ze nu gedaan verschillende atomen ( je hebt die kaart van libebknofne (ofziets ) vast wel eeens gezien ), die je normaal nooit van ze leven bij elkaar zou kunnen vinden bij elkaar gedrukt. Normaal spat dat zeg maar uit een, maar door een truuk blijven ze bij elkaar.
Nou kunnen ze de atomen die ze nu bij elkaar hebben gedrukt heel snel laten bewegen ( op kamertemperatuur ) en hierdoor kan je met een klein beetje materi evenveel energie opwekken als een electriciteitscentrale in een jaar. Snap je het nu een beetje?
Daarmee samen hangt ook weer de Quantumtheorie en tijdreizen.
Als je daarin interesse hebt moet je Timeline van Micheal Crichton eens lezen, wordt het in redelijke lekentermen uitgelegd.
quote:Discovery Channel
Op donderdag 29 januari 2004 18:55 schreef Bastard het volgende:
Kreeg jij dit op school? Als vak?
quote:Maar eens kijken of ik die ergens kan lenen in de bied
Op donderdag 29 januari 2004 18:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb ooit gelezen dat ze onderzocht hebben dat 97% van het helaal uit een onbekende materie bestaat. Ze kunnen het niet zien of vinden maar door de bewingen van planeten te onderzoeken zijn wetenschappers tot de conclussie gekomen dat ze iets missen.
Daarmee samen hangt ook weer de Quantumtheorie en tijdreizen.
Als je daarin interesse hebt moet je Timeline van Micheal Crichton eens lezen, wordt het in redelijke lekentermen uitgelegd.
quote:Nee nooit over gehoord... en ook nooit opgezocht ook.
Op donderdag 29 januari 2004 18:56 schreef Hakkert het volgende:[..]
heb jij nooit de materi stof gehad
... hahaha heb er op school wel eens wat over gehoord, maar ben zelf eens wat dingen gaan uizoeken toen over materi enzo... Best interessant.. Wat alleen jammer is dat ze telkens roepen van jaaaa is gelukt en het nooit lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |