Het liefst met een merk erop. Ik heb al hele leuke gezien van Von Dutch, maar die gaan me 70 euro kosten (16 + 54 verzendkosten) en dat vind ik iets teveel van het goede.
Nou ja ik heb er wel 70 euro voor over, maar niet als ze eigenlijk maar 16 euro kosten
O ja ik zit niet te wachten op reacties met de woorden: lelijk, breezah, google of ook maar iets wat daar op lijkt
B.v.d
quote:Zweetbandjes zijn zo last year.
Op donderdag 29 januari 2004 18:11 schreef ramses het volgende:
Weet iemand misschien waar ik leuke zweetbandjes kan kopen (polsbandjes van badstof).Het liefst met een merk erop. Ik heb al hele leuke gezien van Von Dutch, maar die gaan me 70 euro kosten (16 + 54 verzendkosten) en dat vind ik iets teveel van het goede.
Nou ja ik heb er wel 70 euro voor over, maar niet als ze eigenlijk maar 16 euro kosten
O ja ik zit niet te wachten op reacties met de woorden: lelijk, breezah, google of ook maar iets wat daar op lijkt
B.v.d
70 Euro ?!?!?!
Loop naar de Britain / Lageja / andere skate/hiphop winkel, en daar liggen er duizenden.. Met vele merken ook (10 euro of zo, misschien wel 5)
En bij de H&M hebben ze nog wel een paar blanke (zonder tekst) voor een paar euro's ..
.
Kopen op de markt, bij de britain of in de sportwinkel.
Owh en voordat er misverstanden ontstaan, ik ben een meisje
quote:Nee, zweetbanden rulen. En wie droegen weer zweetbanden in het openbaar?? Skaters. Wie dragen ze nu ook?? Breezerkutten & Co. Net als toen met keycords [landyards, whatever].
Op donderdag 29 januari 2004 18:11 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Zweetbandjes zijn zo last year.
Skaters dragen iets, en breezerslet & Co denken dat ze cool worden als ze het ook gaan dragen.
Dus als je geen skater/punker bent, draag dan ook geen zweetbanden, het staat je toch niet.
quote:Ik heb ze vandaag nog in Enschede gezien, bij de nieuwe Laxmi in de Klanderij.
Op donderdag 29 januari 2004 18:42 schreef ramses het volgende:
Juist ik bedoel dus zweetbandjes van D&G, Chanel of desnoods Evisu (maar liever niet)Owh en voordat er misverstanden ontstaan, ik ben een meisje
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 29-01-2004 19:46]
quote:Whaha ik vind het niet-skaters anders beter staan.
Op donderdag 29 januari 2004 18:52 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:[..]
Nee, zweetbanden rulen. En wie droegen weer zweetbanden in het openbaar?? Skaters. Wie dragen ze nu ook?? Breezerkutten & Co. Net als toen met keycords [landyards, whatever].
Skaters dragen iets, en breezerslet & Co denken dat ze cool worden als ze het ook gaan dragen.
![]()
Dus als je geen skater/punker bent, draag dan ook geen zweetbanden, het staat je toch niet.
quote:Breezah's zuigen. Die denken dat ze zo cool zijn. Ik kots er op
Op donderdag 29 januari 2004 18:54 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Whaha ik vind het niet-skaters anders beter staan.
Indo's beginnen ook veel rages.. die daarna overgenomen worden door die breezah's, beetje jammer.. achja dan gewoon weer iets nieuws bedenken he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |