abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16691725
Ik ben elders op het web een lijst aan het samenstellen met vriendengroepen websites. Ik begrijp absoluut niet wat mensen bezielt om op internet foto's te zetten van jezelf en je vrienden waarop je vernederd wordt. Zou het een vorm van masogisme of automutilatie zijn?

Ik zou persoonljik toch niet graag met mijn kop op het web staan, laat staan op zo'n manier.

Als die gasten over een paar jaar op een serieuze baan solliciteren en hun potentiele baas (tegenwoordig is het heel erg geaccepteerd om je personeel een beetje na te trekken op het web, je mag ze ook tests laten doen) checked even via google alles wat er over die persoon te vinden is, dan kun je het wel shaken.

Stel je voor dat JP Balkenende in zijn jonge jaren na een half gram coke een triootje heeft gehad met 2 hoeren terwijl er een vriend foto's van stond te maken die ze vervolgens op het web zetten..... (om maar ff een leuk voorbeeld te noemen)

De vraag:
-wat is jouw mening over dit soort sites?
of, als je geen mening hebt
-maak zelf een leuk verhaal over hoe je liever niet op het web gevonden zou willen worden....

Stuur met je telefoon foto's naar het //watnou moblog! Of kijk naar de tieten van Rachel Hunter.
pi_16691771
Waarom zouden er vernederende foto's op vriendengroep sites staan ?
pi_16691792
Moment, dan zoek ik wat leuks op voor je
Stuur met je telefoon foto's naar het //watnou moblog! Of kijk naar de tieten van Rachel Hunter.
pi_16691818
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:57 schreef whopperkaas het volgende:
Moment, dan zoek ik wat leuks op voor je
Als het maar netjes blijft....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16691871
*F5 topic*
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:00:42 #6
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_16691877
Voorbeelden???
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_16691938
pi_16691977
Tjah, dat doen ze dan zelf.
Puberaal gedrag hé ?

Maar het lijkt me sterk dat dit schering en inslag is bij vriendengroepen-sites....

pi_16691991
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als het maar netjes blijft....

Ik doe mijn best...
pi_16692010
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:02 schreef whopperkaas het volgende:
foto "kontkussen"

foto blote billen

Hoe kom jij op de site van 't Stut terecht??? 't Stut heeft wel elk jaar een super feest!!
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_16692022
Nou erg joh.. blote billen .

Ken een paar gasten, die hebben tientallen fotomapjes vol met van die dingen

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_16692027
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:04 schreef whopperkaas het volgende:

[..]

Ik doe mijn best...

ok ! het gaat dus ff om de de discussie van de gevolgen van dit soort sites neem ik aan? En dus niet de plaatjes opzich....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16692034
'Vriendengroepsites'? Had ik nog nooit van gehoord...
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_16692047
maakt mij niks uit toen is toen nu is nu
pi_16692193
Deze kerel zit in een ideale houding, zo zou ik er ook wel bij willen zitten. Maar... NIET OP INTERNET! Dacht ik zo...
pi_16692330
Maar een website waar foto's op staan dat je met vrienden bent in een feest ofzo is heel leuk hoor. Alleen plaatjes van kontkussen etc dat lijkt me niet erg slim om dat op het web te zetten.
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:52:48 #17
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_16694938
Ik ben absoluut wel voorzichtig met het plaatsen op internet van persoonlijke gegevens. N.a.w. gegevens kan je zo vinden (o.a. via telefoongids), maar die andere info zal ik niet snel ergens achter laten.

Ik heb wel met een paar vrienden een forum, wat wij gebruiken als een soort weblog / messageboard. Maar ook daar zal je geen rare (extreme) dingen vinden. Ik denk idd wel na over de "toekomst" en of er ooit door mensen naar je gezocht zal worden.

Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_16708649
als je het er zelf opzet kan je het er ook afhalen zodra je voor een echte baan gaat soliciteren. BV dat de site alleen in extreme toestand op het web staat tijdens je studententijd en dat daarna gewoon een nette site erop staat waarmee je nog ff makkelijk kan commeniceren met je oude vrienden
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_16714263
Onze vriendengroep heeft er ook een, dat is gewoon grappig. Behalve onzelf zijn er weinig bezoekers natuurlijk maar een eigen forum enzo is wel handig. En de foto's vind ik geen probleem.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:28:38 #20
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_16715383
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:49 schreef groggy het volgende:
als je het er zelf opzet kan je het er ook afhalen zodra je voor een echte baan gaat soliciteren. BV dat de site alleen in extreme toestand op het web staat tijdens je studententijd en dat daarna gewoon een nette site erop staat waarmee je nog ff makkelijk kan commeniceren met je oude vrienden
en toen was de site gemirrored door een rivaliserende vriendengroep... dat zou goed kunnen bij een studentenvereniging met rivaliserende disputen enzo..
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')