Ik zou persoonljik toch niet graag met mijn kop op het web staan, laat staan op zo'n manier.
Als die gasten over een paar jaar op een serieuze baan solliciteren en hun potentiele baas (tegenwoordig is het heel erg geaccepteerd om je personeel een beetje na te trekken op het web, je mag ze ook tests laten doen) checked even via google alles wat er over die persoon te vinden is, dan kun je het wel shaken.
Stel je voor dat JP Balkenende in zijn jonge jaren na een half gram coke een triootje heeft gehad met 2 hoeren terwijl er een vriend foto's van stond te maken die ze vervolgens op het web zetten..... (om maar ff een leuk voorbeeld te noemen)
De vraag:
-wat is jouw mening over dit soort sites?
of, als je geen mening hebt
-maak zelf een leuk verhaal over hoe je liever niet op het web gevonden zou willen worden....
quote:Als het maar netjes blijft....
Op donderdag 29 januari 2004 17:57 schreef whopperkaas het volgende:
Moment, dan zoek ik wat leuks op voor je
Maar het lijkt me sterk dat dit schering en inslag is bij vriendengroepen-sites....
quote:Ik doe mijn best...
Op donderdag 29 januari 2004 17:59 schreef HeatWave het volgende:[..]
Als het maar netjes blijft....
quote:Hoe kom jij op de site van 't Stut terecht??? 't Stut heeft wel elk jaar een super feest!!
Op donderdag 29 januari 2004 18:02 schreef whopperkaas het volgende:
foto "kontkussen"
Ken een paar gasten, die hebben tientallen fotomapjes vol met van die dingen
quote:ok
Op donderdag 29 januari 2004 18:04 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Ik doe mijn best...
Ik heb wel met een paar vrienden een forum, wat wij gebruiken als een soort weblog / messageboard. Maar ook daar zal je geen rare (extreme) dingen vinden. Ik denk idd wel na over de "toekomst" en of er ooit door mensen naar je gezocht zal worden.
quote:en toen was de site gemirrored door een rivaliserende vriendengroep... dat zou goed kunnen bij een studentenvereniging met rivaliserende disputen enzo..
Op vrijdag 30 januari 2004 09:49 schreef groggy het volgende:
als je het er zelf opzet kan je het er ook afhalen zodra je voor een echte baan gaat soliciteren. BV dat de site alleen in extreme toestand op het web staat tijdens je studententijd en dat daarna gewoon een nette site erop staat waarmee je nog ff makkelijk kan commeniceren met je oude vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |