Heel FOK is in rouw, GTST-guusje is dood. Gemis voor de wereld, het was zo'n verschrikkelijk leuke vrouw, ze rook altijd zo fris en ze maakte altijd zulke lekkere koekjes.
Wel mooi hoe een nuchter volk zoals nederlanders als het om bekende nederlanders gaat opeens allemaal drama-queens zijn. Een gemis voor de wereld zijn mensen zoals Mandela, niet GTST-guus die bijsnabbelde met Ademnood.
Nogmaals, verschrikkelijk voor haar naasten maar laten we niet gaan overdrijven
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 29-01-2004 16:50]
Naar aanleiding van de discussie die in het R.I.P. Guusje Nederhorst topic ontstond en na aandringen van verschillende mods, hier verder.
Ikzelf erger me vaak nogal aan de enorm overdreven reacties na het overlijden van een bekende Nederlander. Dagelijks gaan er vele onbekende Nederlanders dood, die ons allemaal niets kunnen schelen, maar als iemand een paar keer met zijn of haar kop op tv is geweest, lijkt het wel alsof we allemaal in de diepste rouw zijn. Ook ik vind het natuurlijk rot voor de nabestanden, in dit geval van Guusje Nederhorst, maar meer ook niet.
In dit verband ook de volgende quote van DonStefano
quote:Jullie mening over dit verschijnsel graag.
Wel hypocriet. Zoek de oude topics er maar over na. Daarin werd Guusje 99% van de reacties afgeschilderd als een doos, trut, overgewaardeerde b-actrice...noem het maar op.En nu is ze opeens een geweldig actrice, lieve vrouw etc?! Natuurlijk is dat hartstikke hypocriet
Overigens is het wel heel erg dat zo iemand op die leeftijd overlijdt aan kanker....
quote:Ken je der niet? Dan ben je bijna de enige op FOK, aan de reacties te lezen is iedereen bij der thuis geweest.
Op donderdag 29 januari 2004 16:42 schreef Demon-X het volgende:
wie
Ik vond haar geen actrice en geen zangeres, maar dat wil niet zeggen dat het me niet enorm aangrijpt dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan die kutziekte overlijdt en daarbij een kind achterlaat.
Idioot.
quote:Fout.. Dit is gewoon hypocriet...
Op donderdag 29 januari 2004 16:32 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Zoiets heet nou respect hebben voor de overledene. Natuurlijk heeft iedereen z\'n fouten maar een begrafenis is niet het moment om daar bij stil te staan.
quote:In sommigen/veel gevallen gaat het ook niet om Guusje Nederhorst. Maar gewoon het feit dat een moeder van een 7 maanden baby sterft. En een man verliest zijn jonge vrouw.
Op donderdag 29 januari 2004 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
*opend discussie*Heel FOK is in rouw, GTST-guusje is dood. Gemis voor de wereld, het was zo'n verschrikkelijk leuke vrouw, ze rook altijd zo lekker en ze maakte altijd zulke lekkere koekjes.
Wel mooi hoe een nuchter volk zoals nederlanders als het om bekende nederlanders gaat opeens allemaal drama-queens zijn. Een gemis voor de wereld zijn mensen zoals Mandela, niet GTST-guus die bijsnabbelde met Ademnood.
Nogmaals, verschrikkelijk voor haar naasten maar laten we niet gaan overdrijven
(maar laten het verder niet over Pim hebben..)
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
*opend
Maar dit kon niet in één van de lopende topics?
Ah well:
Nederlanders drama-queens? Nu gaat het om iemand die jaren lang dagelijks op tv was en bij deze generatie een grote bekendheid genoot, als je naar Fanny Blankers-Koen kijkt was het een heel stuk minder; over een paar uur zie je over Guusje Nederhorst ook nog maar vrij weinig.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 29-01-2004 16:47]
quote:Vind je??
Op donderdag 29 januari 2004 16:46 schreef Danny het volgende:
fanny blankers-koen was 85 en had al een heel leven achter zich. Dat is even iets anders dan een jonge moeder natuurlijk.
Doodgaan is toch altijd erg????? Blijkbaar denk jij daar anders over...
quote:Medenleven betuigen is 1, daar is niets verkeerd aan. Ik vind het ook verschrikkelijk voor haar nabestaanden. 35 is veels te jong.
Op donderdag 29 januari 2004 16:44 schreef Danny het volgende:
Dus als je haar als actrice niet geweldig vindt mag je opeens geen medeleven betuigen ?
Beetje sneu topic dit.Ik vond haar geen actrice en geen zangeres, maar dat wil niet zeggen dat het me niet enorm aangrijpt dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan die kutziekte overlijdt en daarbij een kind achterlaat.
Idioot.
Lees mijn openingspost nog maar eens en antwoord dan.
quote:maar wat je hier (nld) vaak ziet is dat mensen half heilig verklaard worden....
Dus als je haar als actrice niet geweldig vindt mag je opeens geen medeleven betuigen ?
Beetje sneu topic dit.Ik vond haar geen actrice en geen zangeres, maar dat wil niet zeggen dat het me niet enorm aangrijpt dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan die kutziekte overlijdt en daarbij een kind achterlaat.
Idioot.
quote:kind van 7 maanden is idd erg pijnlijk......
Op donderdag 29 januari 2004 16:44 schreef GazGas het volgende:[..]
In sommigen/veel gevallen gaat het ook niet om Guusje Nederhorst. Maar gewoon het feit dat een moeder van een 7 maanden baby sterft. En een man verliest zijn jonge vrouw.
Dat is gewoon heel erg. En tuurlijk gebeurd dit dagelijks op de wereld. Maar als mensen ermee geconfronteerd worden gebeurt dit nou eenmaal. Daardoor beseft men hoe gelukkig men kan zijn als hun geliefden nog leven.
maar moeten we dr daarom ineens spontaan leuk en gezellig gaan vinden?
quote:Weinig aan toe te voegen, behalve dat ik het gemekker hierover in het andere topic erg onfatsoenlijk vond.
Idioot.
Dan ga je ook niet aan het sterfbed roepen dat ze blij mag zijn dat ze zo oud is geworden, of wel?
quote:waarom ??? mischien was de dode wel een ongeloofelijke klootzak. . .
Niets dan goeds over de doden.....
quote:Nee, doodgaan is niet altijd erg.
Op donderdag 29 januari 2004 16:47 schreef R3wd het volgende:[..]
Vind je??
quote:Niks moet. Sommigen mensen zullen haar best leuk, spontaan en gezellig hebben gevonden. En als je haar dat nu opeens wel vindt is nogal raar. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Op donderdag 29 januari 2004 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
maar wat je hier (nld) vaak ziet is dat mensen half heilig verklaard worden....
[..]kind van 7 maanden is idd erg pijnlijk......
maar moeten we dr daarom ineens spontaan leuk en gezellig gaan vinden?
plus ik heb guusje nog nooit 1 naar ding horen zeggen.
quote:iedereen gaat dood, dat is het enige rechtvaardige in dit leven. Ik denk alleen dat iedereen het erover eens is dat de dood van een kind aangrijpender is dan de dood van een hoogbejaarde.
Op donderdag 29 januari 2004 16:47 schreef R3wd het volgende:[..]
Vind je??
quote:Lees even de rest van mijn post wil je?
Op donderdag 29 januari 2004 16:48 schreef Flierp het volgende:[..]
waarom ??? mischien was de dode wel een ongeloofelijke klootzak. . .
quote:Zoals ik al in het topic van GN postte. Ik erger me ook aan deze hypocriete houding. Ik heb dit ook al tig keer meegemaakt bij begrafenissen. Echt waar, die cliche zinnetjes komen altijd zo ongeinspireerd en onpersoonlijk over. Juist door ook de mindere punten van iemand te vertellen kom je veel eerlijker en oprechter over...
Op donderdag 29 januari 2004 16:28 schreef DonStefano het volgende:[..]
Wel hypocriet. Zoek de oude topics er maar over na. Daarin werd Guusje 99% van de reacties afgeschilderd als een doos, trut, overgewaardeerde b-actrice...noem het maar op.
En nu is ze opeens een geweldig actrice, lieve vrouw etc?! Natuurlijk is dat hartstikke hypocriet
Overigens is het wel heel erg dat zo iemand op die leeftijd overlijdt aan kanker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |