quote:Nee, natuurlijk niet. Heeft jouw zus voor miljoenen mensen geacteerd in een soap?
Op vrijdag 30 januari 2004 02:12 schreef Kanis het volgende:De vergelijking is al vaker getrokken, maar als ik een topic open over de plotselinge dood van mijn 30-jarige zus (fictief), krijg ik dan ook duizenden steunbetuigen?
Dan heb je toch het antwoord?
Waarom maak je je zo druk over de reactie van derden?
quote:Jij het IQ van zo´n tekenfilmfiguurtje
Op vrijdag 30 januari 2004 02:19 schreef Megumi het volgende:[..]
Ik hou het op een anime. En ga jij je zelf maar weer rondhangen in een afdruiprekje. Je hebt ook het IQ van een afdruiprekje. Nul dus.
quote:O lord
Op vrijdag 30 januari 2004 02:19 schreef Megumi het volgende:[..]
Ik hou het op een anime. En ga jij je zelf maar weer rondhangen in een afdruiprekje. Je hebt ook het IQ van een afdruiprekje. Nul dus.
Anime Yep, tis duidelijk dat we hier te maken hebben met iemand die in zn eigen fantasiewereldje leeft
quote:Het kind heeft ook een vader en een famillie naast de moeder. Ik ben vrijwel mijn hele leven met een ouder opgegroeid en ben daar niet slechter van geworden. Onzin dus dit. En wie weet wat haar kansen toen waren. En haar beweegredenen.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:16 schreef swartjes-controleur het volgende:[..]
och arme, misschien nooit gehoord van een eerlijke mening! Ik ben het wel met afdruiprek eens! Wie weet wat er nog naar buiten zal komen of wat het verhaal is, maar als je van te voren weet een degelijke ziekte onder de leden te hebben dan neem je niet nog s een kind erbij. Dat is pas RESPECTLOOS!!
![]()
quote:Jij kent mij niet. En ik ben in de zeer gelukkige omstandigheid jou niet te kennen. Dus in wat voor een wereld ik leef weet jij niet. Ik leef in elk geval in een wereld waarin we respect hebben voor de doden. En de door hun gemaakte keuze's. En daar laat ik het bij. Sajonara.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:22 schreef swartjes-controleur het volgende:[..]
O lord
Anime
Yep, tis duidelijk dat we hier te maken hebben met iemand die in zn eigen fantasiewereldje leeft
quote:Eerlijke mening baseer je op feiten. Haar kind is geboren juni 2003 en in september 2003 is de kanker geconstateerd.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:16 schreef swartjes-controleur het volgende:[..]
och arme, misschien nooit gehoord van een eerlijke mening! Ik ben het wel met afdruiprek eens! Wie weet wat er nog naar buiten zal komen of wat het verhaal is, maar als je van te voren weet een degelijke ziekte onder de leden te hebben dan neem je niet nog s een kind erbij. Dat is pas RESPECTLOOS!!
![]()
Van nog eens een kind erbij is geen sprake, ze heeft 2 miskramen gehad voor de geboorte van Dean Maddy, haar eerste kind.
quote:Nee dat antwoord heb ik niet.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:19 schreef dolfg het volgende:[..]
Nee, natuurlijk niet. Heeft jouw zus voor miljoenen mensen geacteerd in een soap?
Dikke hit gescoord met twee andere vriendinnen?
Getrouwd met een grote artiest?
Drie keer nee...Dan heb je toch het antwoord?
quote:Druk maken is wat overdreven. Verbazing noem ik het.
Waarom maak je je zo druk over de reactie van derden?
quote:Tja 2 miskramen, dat zegt wel weer genoeg
Op vrijdag 30 januari 2004 02:28 schreef dolfg het volgende:[..]
Eerlijke mening baseer je op feiten. Haar kind is geboren juni 2003 en in september 2003 is de kanker geconstateerd.
Van nog eens een kind erbij is geen sprake, ze heeft 2 miskramen gehad voor de geboorte van Dean Maddy, haar eerste kind.
ze is bij deze dan ook genomineerd voor miss-miskraam 2004
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 02:37 schreef swartjes-controleur het volgende:[..]
Tja 2 miskramen, dat zegt wel weer genoeg
![]()
heel veel vrouwen hebben vaak eerst een miskraam voor ze een kindje krijgen
quote:Goh jij bent grappig zeg. Ooit gedacht aan een cariere als standup-comedian????
Op vrijdag 30 januari 2004 02:37 schreef swartjes-controleur het volgende:[..]
Tja 2 miskramen, dat zegt wel weer genoeg
![]()
quote:Heb je daar een bron van dan
Op vrijdag 30 januari 2004 02:38 schreef nikky het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op?
quote:Ja maar buiten dat feit om, denk je niet dat er toch iets merkwaardigs aan de hand is? Ik denk toch dat er een verband is tussen haar ziekte en die miskramen!
Op vrijdag 30 januari 2004 02:38 schreef nikky het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op?
quote:USSR censuur...
Op vrijdag 30 januari 2004 02:42 schreef Oblivion het volgende:
Nikky, het wordt nu echt een genante vertoning, kan je niet gewoon wissen?
quote:http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1044
Op vrijdag 30 januari 2004 02:40 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Heb je daar een bron van dan
quote:je hebt gelijk
Op vrijdag 30 januari 2004 02:42 schreef Oblivion het volgende:
Nikky, het wordt nu echt een genante vertoning, kan je niet gewoon wissen?
hij gaat op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |