quote:Los van de betreffende kwaliteiten van beide personen was Guusje dagelijks op tv en leefden miljoenen mensen met haar mee in de rol die ze speelde. Dan nog daarna haar zangcarriëre, haar kind en haar huwelijk, alles breed uitgemeten in de media
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Nee helemaal niet!
Bert Visscher heeft talent, die kan wat.
GN kon er alleen maar leuk uitzien voor de camera.
Bert Visscher is totaal onzichtbaar buiten zijn shows die door maar een zeer beperkte groep gewaardeerd worden.
Dus dat bij GN er veel meer op gereageerd wordt is dan vrij logisch.
Dat er dan veel opgehemeld wordt, tja, da's wat anders maar dan nog is het gewoon erg zonde dat een jonge moeder overlijdt.
quote:Waarom moet dat nu weer?
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef crash_bandicoot het volgende:
En je problemen zijn?
hoeveel frags je op de volgende lanparty gaat halen ofzo?
heb jij inzicht in zijn leven? weaarom moeten we nu zogenaamd huilie doen?
dat mens is dood, heel erg, ook voor nabestaanden maar niet iedereen doet het iets
quote:wat is dat voor gelul dan. of t nou mandela of guusje nederhorst is. t is allemaal hetzelfde. even erg
Op donderdag 29 januari 2004 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Een gemis voor de wereld zijn mensen zoals Mandela, niet GTST-guus die bijsnabbelde met Ademnood.
quote:Kut gevoelloze nutteloze idiote opmerking. Slaat nergens op en draagt niet bij in de discussie.
Op donderdag 29 januari 2004 17:00 schreef Koroshiya het volgende:
--trollpost--
[Dit bericht is gewijzigd door Dagonet op 29-01-2004 17:16]
quote:Ow, zeg je dat ook als je moeder overlijdt?
kijk het is naar voorde dinant familie. maar er zit voor ons nog een voordeel aan, tis goed voor de overbevolking van de wereld.
quote:Het discussiepunt waarop ik reageerde was dat je wel degelijk een andere emotie kan tonen bij iemand die erg jong sterft en iemand die op oudere leeftijd sterft.
Op donderdag 29 januari 2004 17:00 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Uiteraard!
Dat is het punt ook niet. Het zit em erin dat jouw buurmeisje wel iets voorstelt voor jou. Jij kent haar persoonlijk en hebt misschien wel een band met er.
Met Guusje nederhorst heb je niks...
quote:ja, heb jij daar problemen mee dat ik zo denk ?
Op donderdag 29 januari 2004 17:01 schreef Juweel het volgende:[..]
Ow, zeg je dat ook als je moeder overlijdt?
quote:Anders overdrijf je het even
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef nikky het volgende:
wat ik minder vind zijn de onrespectloze opmerkingen..... als je niks met haar had reageer dan niet zegof zijn hier mensen die als ze een bergravenis stoet voorbij zien komen lekker gaan claxoneren en roepen joelen?
Ik snap dus niet waarom het alleen maar van respect getuigt als je zoveel mogelijk lof uitspreekt over de dode i.p.v. een beetje realistisch te blijven.
quote:Van andere mensen weet ik het niet, logisch, dat komt niet op tv of iets dergelijks.
Op donderdag 29 januari 2004 16:58 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Ja dat is verschrikkelijk... VOOR HUN! Dat gebeurt iedere dag bij honderden mensen over de hele wereld.
Moeten we daar dan ook niet allemaal om gaan rillen?
Of alleen omdat zij ooit op tv was een een keer KUTcd heeft gemaakt om haar wel?
Dus het blijft hetzelfde.
quote:Wat ben jij in en in triest zeg. Ik mag hier geen doodsverwensing doen, maar ik hoop van ganse harte dat jij met veel pijn ooit aan je einde komt.
-kutopmerking-
quote:Dat kan je wel stellen ja!
Op donderdag 29 januari 2004 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
et overlijden van Boudewijn Buch deed mij meer dan dat dit mij doet.....
quote:Mandela heeft veel in de wereld veranderd. Guusje N. niet.
Op donderdag 29 januari 2004 17:01 schreef cohen het volgende:[..]
wat is dat voor gelul dan. of t nou mandela of guusje nederhorst is. t is allemaal hetzelfde. even erg
quote:Nee, ik denk eerder dat jij een probleem hebt...
Op donderdag 29 januari 2004 17:02 schreef Koroshiya het volgende:[..]
ja, heb jij daar problemen mee dat ik zo denk ?
quote:Dat is waar, ook omdat de mods graag edditten en bannen als het niet politiek correct is. toen bernhard dood ging klaagde ik dat er niks op TV was en dat mocht toen niet, OK de post was wat grofjes maar dan nog, moeten we allemaal hetzelfde zijn en allemaal gaan respecteren dat er iemand dood is? nee.
Op donderdag 29 januari 2004 17:02 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Anders overdrijf je het even
. Elke criticus hier heeft zijn of haar medeleven aan de nabestaanden betuigd. Een vergelijking maken met het joelen naar een begrafenisstoet is vrij belachelijk en dan heb je blijkbaar het hele punt gemist. Het gaat hier ook niet om respect voor de doden, maar om de pure hypocrisie die er altijd ontstaat bij het overlijden van een BN'er.
Ik snap dus niet waarom het alleen maar van respect getuigt als je zoveel mogelijk lof uitspreekt over de dode i.p.v. een beetje realistisch te blijven.
quote:doe niet naief echt
Op donderdag 29 januari 2004 17:00 schreef Lucille het volgende:[..]
Zijn dat dezelfde mensen dan? Misschien dat je even kan aangeven wie er in het verleden heeft gezegd dat het een dom wijf is en nu bezig zijn haar op te hemelen.
quote:en veel met jou
Op donderdag 29 januari 2004 17:04 schreef Lucille het volgende:[..]
Wat ben jij in en in triest zeg. Ik mag hier geen doodsverwensing doen, maar ik hoop van ganse harte dat jij met veel pijn ooit aan je einde komt.
quote:Eens, walgelijke opmerking. Ook niet echt bijdrage aan de discussie.
Op donderdag 29 januari 2004 17:04 schreef Lucille het volgende:[..]
Wat ben jij in en in triest zeg. Ik mag hier geen doodsverwensing doen, maar ik hoop van ganse harte dat jij met veel pijn ooit aan je einde komt.
quote:Ik denk dat leren lezen het juiste 'woord' is.
Op donderdag 29 januari 2004 17:04 schreef ikkemikke het volgende:
Zelfs in dit topic ontbreekt het aan respect voor een jonge moeder (of je die nu wel of niet kent, aardig vindt, etc, etc!) die net overleden is. "Respect", dat is het enige juist woord in deze hele discussie.
quote:overdrijven is ook een vak
Zelfs in dit topic ontbreekt het aan respect voor een jonge moeder (of je die nu wel of niet kent, aardig vindt, etc, etc!) die net overleden is. "Respect", dat is het enige juist woord in deze hele discussie.
quote:Van Rita de Vries uit Waddinxveen zou het even erg zijn, het grote verschil is alleen dat je dat nooit te weten zou komen tenzij je haar persoonlijk gekend hebt. Bij een BNer komt het in het nieuws en kan je er wel op reageren.
Op donderdag 29 januari 2004 16:51 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Dat vroeg ik me ook af. Werd niet echt op prijs gesteld door de desbetreffende mods.
![]()
[..]Ik ben er dus van overtuigd dat 80% van de mensen die nu in zak en as huilend voor hun beeldscherm zitten er geen ene moer om zouden geven als hetzelfde zou gebeuren met Rita de Vries uit Waddinxveen.
quote:Je geeft dus toe dat je die bewering van je niet kan staven met feiten?
Op donderdag 29 januari 2004 17:05 schreef Pharrell het volgende:[..]
doe niet naief echt
smartass
quote:respect is idd belangrijk.
voor de nabestaande vooral.
maar iemand op hemelen,
en massaal gaan zeggen "wat was dat toch een goede actrice! wat missen we haar!" terwijl we normaal op gtst & alle B-actrices er in,
das hypocriet.
dat heeft niks met respect te maken.
(in het geval van mandela bijv. wel.... maar das niet te vergelijken..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |