quote:Dat vroeg ik me ook af. Werd niet echt op prijs gesteld door de desbetreffende mods.
Op donderdag 29 januari 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
Maar dit kon niet in één van de lopende topics?
quote:Ik ben er dus van overtuigd dat 80% van de mensen die nu in zak en as huilend voor hun beeldscherm zitten er geen ene moer om zouden geven als hetzelfde zou gebeuren met Rita de Vries uit Waddinxveen.
Op donderdag 29 januari 2004 16:44 schreef Danny het volgende:
Dus als je haar als actrice niet geweldig vindt mag je opeens geen medeleven betuigen ?
Beetje sneu topic dit.Ik vond haar geen actrice en geen zangeres, maar dat wil niet zeggen dat het me niet enorm aangrijpt dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan die kutziekte overlijdt en daarbij een kind achterlaat.
Idioot.
quote:Daar gaat de discussie toch niet over?
Op donderdag 29 januari 2004 16:49 schreef Danny het volgende:[..]
iedereen gaat dood, dat is het enige rechtvaardige in dit leven. Ik denk alleen dat iedereen het erover eens is dat de dood van een kind aangrijpender is dan de dood van een hoogbejaarde.
Le-zen.
quote:edit: effe opnieuw en LEESBAAR.
Dus als je haar als actrice niet geweldig vindt mag je opeens geen medeleven betuigen ?
Beetje sneu topic dit.Ik vond haar geen actrice en geen zangeres, maar dat wil niet zeggen dat het me niet enorm aangrijpt dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan die kutziekte overlijdt en daarbij een kind achterlaat.
Idioot.
OK, het is best erg dat ze dood is al weet ik het net 3 min ![]()
ook erg voor haar man en kind, al ga ik niet uitgebreid lopen huilen en zielig doen dat ze dood is, Dat is omdat ze me ook niet interreseerde toen ze leefde. ik wens de nabestaanden wel sterkte toe maar ik zou hypokriet zijn als ik nu opeens doe hoe geweldig ze wel niet was. dat bedoel ik te zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 29-01-2004 16:56]
quote:ja schat maar jij mist het punt hier even.......het gaat erom dat iedereen haar acteerprestaties e.d. zo ophemeld terwijl ze eerst allemaal zo zaten van "guusje nederhorst is dom wijf!" en niemand zegt hier dat ze het niet erg vinden maar dat gezeur dat ze zo goed was
Idioot.
echt plieeez
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:44 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Ken je der niet? Dan ben je bijna de enige op FOK, aan de reacties te lezen is iedereen bij der thuis geweest.
quote:Umm, doen ze dat bij jou niet dan?
Op donderdag 29 januari 2004 16:48 schreef shmoopy het volgende:
Dan ga je ook niet aan het sterfbed roepen dat ze blij mag zijn dat ze zo oud is geworden, of wel?
Ik begrijp de impact ook niet helemaal, hoe kun je zo reageren op iemand waar je niets mee had? Als het nou je idool is, dan snap ik het wel.
Het valt me ook altijd op hoe in RIP topics iedereen over elkaar heenvalt van respect betuigingen. Ik probeer daar gewoon uit weg te blijven (aangezien de kans 100% is dat iedereen over de rooie gaat), maar af en toe kriebelt het echt.
Bovendien dacht ik op het begin "guusje wie?", zoals zovaak als er een 'bekende' nederlander doodgaat. Maar nu is het blijkbaar anders
.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 29-01-2004 16:54]
quote:TS opent een discussie, niet gericht op leeftijd maar op mensen die een gemis zijn, zoals bijv Mandela en die loopt ook al tegen de 90. FBK was de grootste atlete van de 20e eeuw en heeft generaties geïnspireerd om te sporten...
Op donderdag 29 januari 2004 16:46 schreef Danny het volgende:
fanny blankers-koen was 85 en had al een heel leven achter zich. Dat is even iets anders dan een jonge moeder natuurlijk.
Maar het feit dat zij idd een heel stuk ouder was en al langer uit beeld speelt mee wat betreft de maatschappelijke beroering.
GN was jong, bekend bij het grootste gedeelte van Nederland, was net getrouwd met een bekende zanger en was pas moeder geworden, ja, dan is het inderdaad niet gek als er iets heftiger op gereageerd wordt.
Als er nu zeg maar een cabaretier als Bert Visscher of Jan-Jaap vander Wal zou overlijden zou je ook veel minder topics zien.
quote:Thank you
Op donderdag 29 januari 2004 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
*opent discussie*Heel FOK is in rouw, GTST-guusje is dood. Gemis voor de wereld, het was zo'n verschrikkelijk leuke vrouw, ze rook altijd zo fris en ze maakte altijd zulke lekkere koekjes.
Wel mooi hoe een nuchter volk zoals nederlanders als het om bekende nederlanders gaat opeens allemaal drama-queens zijn. Een gemis voor de wereld zijn mensen zoals Mandela, niet GTST-guus die bijsnabbelde met Ademnood.
Nogmaals, verschrikkelijk voor haar naasten maar laten we niet gaan overdrijven
Ik snap die mensen niet hor. Die hele guusje nederhorst stelde niks voor.
Ze kon niet zingen, niet acteren, heeft al jaaaren niks meer van zich laten horen... waar gaat dit gezeik over ![]()
Verschrikkelijk voor de nabestaanden, uiteraard, maar dat is altijd als er iemand overlijdt. Zij heeft, op artistiek gebied, niks gepresteerd dus ik zal er geen seconde langer van wakker liggen. Ik heb m'n eigen problemen al om me zorgen over te maken...
quote:waarom zouden haar fans niet mogen "overdrijven" ?
Op donderdag 29 januari 2004 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
*opent discussie*
Nogmaals, verschrikkelijk voor haar naasten maar laten we niet gaan overdrijven
wat ik minder vind zijn de onrespectloze opmerkingen..... als je niks met haar had reageer dan niet zeg
of zijn hier mensen die als ze een bergravenis stoet voorbij zien komen lekker gaan claxoneren en roepen joelen?
quote:Nee helemaal niet!
Op donderdag 29 januari 2004 16:53 schreef Dagonet het volgende:[..]
GN was jong, bekend bij het grootste gedeelte van Nederland, was net getrouwd met een bekende zanger en was pas moeder geworden, ja, dan is het inderdaad niet gek als er iets heftiger op gereageerd wordt.
Als er nu zeg maar een cabaretier als Bert Visscher of Jan-Jaap vander Wal zou overlijden zou je ook veel minder topics zien.
quote:Denk je dat ik rillingen over mijn lijf kreeg toen ik het bericht zag omdat we een groot artieste zijn kwijt geraakt?
Op donderdag 29 januari 2004 16:54 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Thank you
Ik snap die mensen niet hor. Die hele guusje nederhorst stelde niks voor.
Ze kon niet zingen, niet acteren, heeft al jaaaren niks meer van zich laten horen... waar gaat dit gezeik over
Verschrikkelijk voor de nabestaanden, uiteraard, maar dat is altijd als er iemand overlijdt. Zij heeft, op artistiek gebied, niks gepresteerd dus ik zal er geen seconde langer van wakker liggen. Ik heb m'n eigen problemen al om me zorgen over te maken...
quote:Toch kan ik beter leven met de gedachte dat mijn opa op 73 jarige leeftijd stierf aan kanker dan mijn oud buurmeisje die op 29 jarige leeftijd aan borstkanker overleed en 2 kleine kinderen achterliet (de jongste was nog geen 2 jaar).
Op donderdag 29 januari 2004 16:47 schreef R3wd het volgende:[..]
Vind je??
Doodgaan is toch altijd erg????? Blijkbaar denk jij daar anders over...
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef Icicle het volgende:[..]
Denk je dat ik rillingen over mijn lijf kreeg toen ik het bericht zag omdat we een groot artieste zijn kwijt geraakt?
Nee..
Ze laat een jong kind, en d'r man achter. Dát is wat me liet rillen.
quote:Ja dat is verschrikkelijk... VOOR HUN! Dat gebeurt iedere dag bij honderden mensen over de hele wereld.
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef Icicle het volgende:[..]
Denk je dat ik rillingen over mijn lijf kreeg toen ik het bericht zag omdat we een groot artieste zijn kwijt geraakt?
Nee..
Ze laat een jong kind, en d'r man achter. Dát is wat me liet rillen.
ja het klinkt misschien grof, maar ik ken haar toch niet dus ik snap niet ...ja het IS wel erg maar het grijpt mij niet aan
quote:Maar guusje, betekende niets meer voor mij, als al die andere Nederlanders die jong overlijden. Dat bedoel ik, waarom zouden wij haar massaal gedenken, terwijl we voor Jan m.d. Pet uit Apeldoorn ook geen topics openen?
Op donderdag 29 januari 2004 16:52 schreef Danny het volgende:
Iedereen heeft minpunten en er zijn genoeg mensen die ik niet kan uitstaan, maar dat wil niet zeggen dat het me niet aan kan grijpen als die persoon overlijdt. Je bent wel erg ziek in je kop als je dan gaat zeggen 'verdiende loon, ik mocht 'm toch al nooit'. In ieder geval mis je elk gevoel van menselijkheid en medeleven als je zo denkt.
quote:et overlijden van Boudewijn Buch deed mij meer dan dat dit mij doet.....
Op donderdag 29 januari 2004 16:56 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Nee helemaal niet!
Bert Visscher heeft talent, die kan wat.
GN kon er alleen maar leuk uitzien voor de camera.
quote:Uiteraard!
Op donderdag 29 januari 2004 16:57 schreef Lucille het volgende:[..]
Toch kan ik beter leven met de gedachte dat mijn opa op 73 jarige leeftijd stierf aan kanker dan mijn oud buurmeisje die op 29 jarige leeftijd aan borstkanker overleed en 2 kleine kinderen achterliet (de jongste was nog geen 2 jaar).
quote:Zijn dat dezelfde mensen dan? Misschien dat je even kan aangeven wie er in het verleden heeft gezegd dat het een dom wijf is en nu bezig zijn haar op te hemelen.
Op donderdag 29 januari 2004 16:51 schreef Pharrell het volgende:[..]
ja schat maar jij mist het punt hier even.......het gaat erom dat iedereen haar acteerprestaties e.d. zo ophemeld terwijl ze eerst allemaal zo zaten van "guusje nederhorst is dom wijf!" en niemand zegt hier dat ze het niet erg vinden maar dat gezeur dat ze zo goed was
echt plieeez
quote:En wie zegt dat dan??
Op donderdag 29 januari 2004 16:52 schreef Danny het volgende:
Je bent wel erg ziek in je kop als je dan gaat zeggen 'verdiende loon, ik mocht 'm toch al nooit'. In ieder geval mis je elk gevoel van menselijkheid en medeleven als je zo denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |