abonnement Unibet Coolblue
pi_16749619
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:35 schreef Bassiefan het volgende:
ik heb net de 2 dvd's van Amerika besteld via bol.com
hoop dat ze een beetje snel komen want ik wil graag dat caribisch carnaval liedje zien

De karaoké in mp3 op:
http://www.bassie-adriaan.nl/pages/karaoke_caribisch_ins.html


bedankt!
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:45:18 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16749629
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:42 schreef benafan het volgende:

[..]

bedankt voor deze link dat liedje is eg perfecto!!

mannen klik op die link


Alleen mannen? Komt mooi uit, ik kan dat nummer niet uitstaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:52:37 #228
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16749813
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:04 schreef Joostve het volgende:
de nieuwe europa dvd's staan op de site
http://www.clownbassie.nl/dvd.html

ik ga ze allemaal in één keer bestellen voor 45 euro


Ik wacht tot ze in de winkel liggen denk ik, immers zijn ze bij Bassie Postorders pas 10 febr. leverbaar, ze zijn deze keer niet echt snel daar...

En daarnaast is daar een hele serie 50 euro incl. verzendkosten en in de winkel bijna 42 euro en dan hoef ik er alleen een klein stukje voor te fietsen

pi_16750215
Het totaal is 45 Euro met 5 Euro verzendkosten.
Dan hebben ze eigenlijk het geld voor de dvd's toch
Dusja. Als je ze tesamen koopt is het 50 Euro...excl verzendkosten.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:07:47 #230
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16750245
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:52 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ik wacht tot ze in de winkel liggen denk ik, immers zijn ze bij Bassie Postorders pas 10 febr. leverbaar, ze zijn deze keer niet echt snel daar...

En daarnaast is daar een hele serie 50 euro incl. verzendkosten en in de winkel bijna 42 euro en dan hoef ik er alleen een klein stukje voor te fietsen


En voor de 8 euro die je zo bespaart, kun je weer een van de andere DVDs kopen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:15:37 #231
81752 bassie22
Mooie auto vlugge Japie !!!
pi_16750447
wat mij opvalt is dat de DVD's van europa even duur zijn als die video's van op reis door europa,

hier een saai interview http://users.pandora.be/lorenzospage/BA_stoppen_NOS_tv_gesprek.wav

Hallo vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:23:13 #232
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16750633
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:15 schreef bassie22 het volgende:
wat mij opvalt is dat de DVD's van europa even duur zijn als die video's van op reis door europa,

hier een saai interview http://users.pandora.be/lorenzospage/BA_stoppen_NOS_tv_gesprek.wav


Oh god... wat een fout interview... hoewel die deskundige wel interessante dingen zegt. Maar ze hebben weinig respect
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:23:23 #233
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_16750641
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:45 schreef wonderer het volgende:

[..]

Alleen mannen? Komt mooi uit, ik kan dat nummer niet uitstaan


nou ook vrouwen dan hoor sorry
de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 21:59:05 #234
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16751656
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Lullig... dat moet natuurlijk de scene zijn waar ze in de prikstruiken doken. Shit hee. So much for doing your own stunts...


Ik begrijp het toch nog steeds niet helemaal. In die scene zie je alleen maar dat B2 en Japie uit het beeld springen, en een shot later liggen ze beneden in de struiken.

De eigenlijke sprong uit een raam krijg je niet te zien; zou er dan toch niet iets weggeknipt zijn vanwege het ongeluk?

Het zou zomaar kunnen...of niet.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:03:33 #235
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16751802
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 21:59 schreef warboel het volgende:

[..]

Ik begrijp het toch nog steeds niet helemaal. In die scene zie je alleen maar dat B2 en Japie uit het beeld springen, en een shot later liggen ze beneden in de struiken.

De eigenlijke sprong uit een raam krijg je niet te zien; zou er dan toch niet iets weggeknipt zijn vanwege het ongeluk?


Ze springen twee keer uit het raam toch? Ze knippen natuurlijk het stuk dat ze op het matras terecht komen...

Ik vraag me toch af of alle scenes van te voren zijn opgenomen en dat ze de "stunts" pas op het allerlaatst doen, want de in scenes na die sprong lijkt er niks mis met B2...

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:10:11 #236
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16751997
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ze springen twee keer uit het raam toch? Ze knippen natuurlijk het stuk dat ze op het matras terecht komen...

Ik vraag me toch af of alle scenes van te voren zijn opgenomen en dat ze de "stunts" pas op het allerlaatst doen, want de in scenes na die sprong lijkt er niks mis met B2...


Het lijkt er inderdaad op dat de stunts tot het laatst bewaard zijn. Hoe het ook zit, we weten nu in ieder geval wel zeker dat de Nederlandse studioscenes als eerste opgenomen zijn, en daarna pas het locatiewerk in Griekenland.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:11:43 #237
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16752043
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:10 schreef warboel het volgende:

[..]

Het lijkt er inderdaad op dat de stunts tot het laatst bewaard zijn. Hoe het ook zit, we weten nu in ieder geval wel zeker dat de Nederlandse studioscenes als eerste opgenomen zijn, en daarna pas het locatiewerk in Griekenland.


Ik snap niet zo goed waarom het boevenhuis(je) een studio was... Afgezien van de wandelstok trouwens toch goed gedaan, geen discrepanties.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:11:48 #238
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_16752045
ja je ziet alleen maar dat ze uit die bosjes komen met een paar van die prikkelstruiken maar voor de rest zie je eg niks hoor
de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
pi_16752048
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ze springen twee keer uit het raam toch? Ze knippen natuurlijk het stuk dat ze op het matras terecht komen...

Ik vraag me toch af of alle scenes van te voren zijn opgenomen en dat ze de "stunts" pas op het allerlaatst doen, want de in scenes na die sprong lijkt er niks mis met B2...


Dat vraag ik me dus ook af, vooral omdat het geen echte stunt was, je zag dat ze aanstalten maakten om te springen en daarna zag je ze alleen uit de struiken kruipen.

B2 was inderdaad gewoon nog te zien daarna, dus ofwel het was niet de laatste opname of ze hebben zo gigantisch zitten knippen en plakken dat er niets van te zien was.
Of heeft er iemand een andere verklaring?

Een heer met stijl
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:13:14 #240
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16752090
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af, vooral omdat het geen echte stunt was, je zag dat ze aanstalten maakten om te springen en daarna zag je ze alleen uit de struiken kruipen.

B2 was inderdaad gewoon nog te zien daarna, dus ofwel het was niet de laatste opname of ze hebben zo gigantisch zitten knippen en plakken dat er niets van te zien was.
Of heeft er iemand een andere verklaring?


Of misschien was het een andere scene... * wonderer gaat zo eens even B&A kijken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16752789
Wat ik vroeger ook zo vreemd vond is dat de baron in een auto zelf bijna nooit rijdt, ik dacht altijd dat degene die eigenlijk een beetje de leiding had aan het stuur zat.
Later snapte ik natuurlijk dat hele hoge heren zich lieten rijden.
Er zijn trouwens wel 2 momenten waar de baron zelf aan het stuur gaat zitten, in de Schatkaart als ze betrapt zijn bij het inbreken.
Kennelijk vind de baron dat vrijheid toch zijn hoogste prioriteit is want hij stapt resoluut in en rijd hard weg.

De tweede keer is op Kreta, wanneer ze B&A hebben opgesloten in een busje, kennelijk vind de baron dit een heel erg belangrijke operatie dat hij de touwtjes stevig in handen wil houden.

B2 zie je ook hoooooogst zelden rijden, in de Sleutel stuurt B1 hem in een busje, vrachwagen ergens op uit en in de Schatkaart wanner Japie over de weg gesleept wordt komt B2 aangereden met de baron naast zich, dat was dus de eerste keer dat ik hem zag rijden en vond dat wel iets speciaals hebben

Een heer met stijl
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:39:31 #242
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16752961
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ik vroeger ook zo vreemd vond is dat de baron in een auto zelf bijna nooit rijdt, ik dacht altijd dat degene die eigenlijk een beetje de leiding had aan het stuur zat.
Later snapte ik natuurlijk dat hele hoge heren zich lieten rijden.
Er zijn trouwens wel 2 momenten waar de baron zelf aan het stuur gaat zitten, in de Schatkaart als ze betrapt zijn bij het inbreken.
Kennelijk vind de baron dat vrijheid toch zijn hoogste prioriteit is want hij stapt resoluut in en rijd hard weg.

De tweede keer is op Kreta, wanneer ze B&A hebben opgesloten in een busje, kennelijk vind de baron dit een heel erg belangrijke operatie dat hij de touwtjes stevig in handen wil houden.

B2 zie je ook hoooooogst zelden rijden, in de Sleutel stuurt B1 hem in een busje, vrachwagen ergens op uit en in de Schatkaart wanner Japie over de weg gesleept wordt komt B2 aangereden met de baron naast zich, dat was dus de eerste keer dat ik hem zag rijden en vond dat wel iets speciaals hebben


Toen ik gisteren de Schatkaart bekeek, viel me dat ook op! Grappig. Ik vind het ook altijd een beetje raar als hij wegrent, zowel Aad (die echt HEEL raar holt) als Paul. Het lijkt zo erg beneden zijn stand, of zo.

Op Kreta weet alleen de Baron natuurlijk waar ze heen gaan, daarom rijdt hij zelf. Het is zijn plan.

Verder wat rijden betreft, ik vind het altijd leuk om te kijken hoe Adriaan acteert terwijl hij achter het stuur zit. Hij blijft maar in zijn spiegeltjes kijken, hij steekt altijd zijn richtingaanwijzer uit, zelfs tijdens een achtervolging... Het heeft iets echts, vind ik. In films kijken ze nooit in de spiegels.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:48:03 #243
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16753185
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Toen ik gisteren de Schatkaart bekeek, viel me dat ook op! Grappig. Ik vind het ook altijd een beetje raar als hij wegrent, zowel Aad (die echt HEEL raar holt) als Paul. Het lijkt zo erg beneden zijn stand, of zo.


De manier hoe Aad rent als de Baron is idd lachwekkend te noemen, echt een beetje als een oude man... Hij speelt die rol echt overtuigend trouwens want immers is het mij vroeger nooit opgevallen dat Adriaan ook de Baron was en Bassie Japie, haha
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:51:22 #244
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16753299
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:48 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

De manier hoe Aad rent als de Baron is idd lachwekkend te noemen, echt een beetje als een oude man... Hij speelt die rol echt overtuigend trouwens want immers is het mij vroeger nooit opgevallen dat Adriaan ook de Baron was en Bassie Japie, haha


Ik heb nog steeds erg moeite met Adriaan zien in de Baron... Soms een gebaar waarvan je denkt, "oh ja!" En Adriaan heeft aan zijn linker pink een vergroeiing, die valt op in de scene waarin de Baron de caravan openmaakt terwijl B&A naar het brandende clubgebouw staan te kijken.

Maar stem, lichaamsbouw, uitdrukking (voor zover je dat kunt zien onder al dat haar)... wat vermomming betreft doet ie het uitmuntend!

De monocle van de Aad-Baron zit trouwens wel raar vast... ergens in zijn pruik of zo. Vaag

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 22:55:29 #245
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16753433
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:48 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

De manier hoe Aad rent als de Baron is idd lachwekkend te noemen, echt een beetje als een oude man... Hij speelt die rol echt overtuigend trouwens want immers is het mij vroeger nooit opgevallen dat Adriaan ook de Baron was en Bassie Japie, haha


Wat mij ook opvalt: de Paul-Baron praat een stuk minder 'deftig' dan de Aad-Baron, maar als Bassie in de Kroon de Baron imiteert praat hij toch echt nog met die overdreven deftige stem:

Adriaan: Is jou iets opgevallen?
Bassie: Ja, dat die Baron zo raar praat, zo van: "leuster acrobaetje!"

Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_16753661
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:55 schreef warboel het volgende:

[..]

Wat mij ook opvalt: de Paul-Baron praat een stuk minder 'deftig' dan de Aad-Baron, maar als Bassie in de Kroon de Baron imiteert praat hij toch echt nog met die overdreven deftige stem:

Adriaan: Is jou iets opgevallen?
Bassie: Ja, dat die Baron zo raar praat, zo van: "leuster acrobaetje!"


Nu je het daar toch over hebt, als B&A de val met die kooi hebben neergezet legt Adriaan Bassie uit dat die boeven daar rustig naar binnen rijden, wat Bassie op zijn beurt niet wil geloven e denkt dat Adriaan volslagen gek is wat hij illustreert met een voorbeeld:

Bassie: Ja ik zie het al helemaal voor me! De Baron (Bassie praat ineens heel defig): Hee wat leuk zeg, een kooi! Rij daar eens even naar binnen!
B2 (Bassie praat ineens heel hees) Wat zeggie?
Rij daar eens even naar binnen (Bassie doet de baron weer na)
Okee baas (Bassie doet uiteindelijke Japie na)

En dat laatste klonk zo echt dat ik toen al me vraagtekens zette, nu weet ik dus waarom dat zo echt klonk

Een heer met stijl
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:08:49 #247
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16754123
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 22:55 schreef warboel het volgende:

[..]

Wat mij ook opvalt: de Paul-Baron praat een stuk minder 'deftig' dan de Aad-Baron, maar als Bassie in de Kroon de Baron imiteert praat hij toch echt nog met die overdreven deftige stem:

Adriaan: Is jou iets opgevallen?
Bassie: Ja, dat die Baron zo raar praat, zo van: "leuster acrobaetje!"


Maar Paul van Gorcum praat van zichzelf al geaffecteerd. Hij heeft dan wel geen Wassenaar accent, maar hij praat niet als een arbeider, zoals Adriaan. Ik vind wat dat betreft Paul geloofwaardiger. Zijn intonatie wekt de indruk dat ie inderdaad "Leuster acrobaetje!" zegt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:10:24 #248
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_16754250
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar Paul van Gorcum praat van zichzelf al geaffecteerd. Hij heeft dan wel geen Wassenaar accent, maar hij praat niet als een arbeider, zoals Adriaan. Ik vind wat dat betreft Paul geloofwaardiger. Zijn intonatie wekt de indruk dat ie inderdaad "Leuster acrobaetje!" zegt


Ja, daar heb je wel gelijk in, zo komt het misschien op Bassie inderdaad wel over
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:10:56 #249
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16754289
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Okee baas (Bassie doet uiteindelijke Japie na)

En dat laatste klonk zo echt dat ik toen al me vraagtekens zette, nu weet ik dus waarom dat zo echt klonk


Ik had het in de Amerika-serie leuker (maar niet logisch) gevonden als Adriaan zijn eigen Baron stem zou doen, in plaats van de dub door Paul.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:11:58 #250
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16754342
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:10 schreef warboel het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in, zo komt het misschien op Bassie inderdaad wel over


Ik heb altijd gelijk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')