quote:Dat jochie zal zich nooit ook maar iets van zijn moeder kunnen herinneren
Op donderdag 29 januari 2004 15:52 schreef Shoplifter14 het volgende:Dinand Nu Guusje zich na de eerste kuur wat beter voelt, heeft ze het schrijven van een kinderboek weer opgevat. Daarnaast schrijft ze kinderliedjes en werkt ze aan een kinderprogramma. Vorig jaar werden Dinand en zij ouders van zoontje Dean Maddy. Het kereltje wordt in juni 1 jaar. Hij is genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand die aan kanker overleed. [/i]
quote:Arm kind ja
Op donderdag 29 januari 2004 15:56 schreef Kwark het volgende:
Dat jochie zal zich nooit ook maar iets van zijn moeder kunnen herinneren.
quote:Dan heb je gelijk.
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef CherryLips het volgende:[..]
Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
quote:Dat bedoel ik ja.
Op donderdag 29 januari 2004 15:37 schreef Oblivion het volgende:[..]
Guusje is ook een dochter.
quote:Denk dat je dat nu beter niet kan zeggen....
Op donderdag 29 januari 2004 15:58 schreef Murray het volgende:
Bah weet niet wat ik moet zeggen. Klotekanker.
quote:*slik*
Op donderdag 29 januari 2004 15:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
.
quote:Dinand getrouwd met Guusje!
Op donderdag 29 januari 2004 16:07 schreef Lithion het volgende:
Ik wist niet dat ze ziek was.
Ik weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
Ik las vanochtend de voorkant van een roddelblad waarop stond: "Ze is zieker dan men denkt".
En dan kom je thuis, blijkt ze idd veel zieker geweest dan iedereen dacht en is ze overleden.
Ik krijg er koude rillingen van dat iemand op zo'n jonge leeftijd aan kanker kan overlijden ![]()
RIP Guusje
quote:Ja, ik heb precies hetzelfde.
Op donderdag 29 januari 2004 16:08 schreef milagro het volgende:
Zie net beelden bij het NOS nieuws..Guusje zo vrolijk en vol leven nogIk weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
quote:Idd, sinds ik het las ben ik er naar van en staan de tranen in mn ogen
Zie net beelden bij het NOS nieuws..Guusje zo vrolijk en vol leven nogIk weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 29-01-2004 16:15]
quote:
Ik weet dat sommigen het stom vinden om te huilen om iemand die je niet kende, maar ik schoot vol..
Laat mij maar lekker een gevoelige emo muts zijn op z'n tijd
Dit slaat dus echt in als een bom voor mij, wat vreselijk zeg....heb er even geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |