quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:43 schreef Ichi het volgende:
-Edit- Opzouten
quote:en nu moet ik dus ook slikken
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef BVO het volgende:[..]
Staat wel een erg mooie tekst op die site...
Guusje is ook nog zo jong he, die heeft ook nog wel behoorlijk fitte ouders, dus voor hun is het ook een verschrikking.. dat bedoelen ze met ouders overleven hun kind..
-_-
quote:Stoned?
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 schreef lovelight het volgende:---blaat---
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 schreef lovelight het volgende:
-huh?-
Hoe dan ook. Guusje. Meid. KT ! Waarom jij? 'tGaf een rilling over munrugje.
RIP, baby.
quote:Nederhorst is haar meisjesnaam en onder die naam werd ze ontzettend bekend bij het grote publiek. Aangezien ze de naam 'Woesthoff' pas een maand of drie voert, zal niemand in die naam Guusje Nederhorst herkennen. Ik neem aan dat ze privé die naam wel heeft gebruikt.
Op donderdag 29 januari 2004 15:44 schreef CherryLips het volgende:[..]
Nederhorst is d'r 'artiestennaam' denk ik.
quote:Neej hoor Nederhorst is haar meisjes naam. Haar geboortenaam is Guusje Barbara Augustine Nederhorst
quote:okay dan
Op donderdag 29 januari 2004 15:45 vergat lovelight zijn pilletje:
quote:Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
Op donderdag 29 januari 2004 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Nederhorst is haar meisjesnaam en onder die naam werd ze ontzettend bekend bij het grote publiek. Aangezien ze de naam 'Woesthoff' pas een maand of drie voert, zal niemand in die naam Guusje Nederhorst herkennen. Ik neem aan dat ze privé die naam wel heeft gebruikt.
quote:Of niet natuurlijk...
quote:kan niet anders zeggen...
Op donderdag 29 januari 2004 15:33 schreef jellyrose het volgende:
gvd.. ik haat de muziek van Kane, maar wat een mooie tekst op de website.ben er stil van.
quote:Dit is een nieuwsbericht van 21/1:
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een klote nieuws zeg.. Of ze leed al geruime tijd aan die ziekte, of het is wel een erg agresieve vorm geweest. Echt erg voor de nabestaande.
Dinand Nu Guusje zich na de eerste kuur wat beter voelt, heeft ze het schrijven van een kinderboek weer opgevat. Daarnaast schrijft ze kinderliedjes en werkt ze aan een kinderprogramma. Vorig jaar werden Dinand en zij ouders van zoontje Dean Maddy. Het kereltje wordt in juni 1 jaar. Hij is genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand die aan kanker overleed.
Destijds nog herstellende en vandaag overleden, het is echt heel erg ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-01-2004 15:53]
quote:Tja, ze heeft weinig zelf in de hand gehad, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat ze gezond was toen ze trouwde, ik denk dat ze toen al hebben geweten dat ze kanker had. Bovendien is ze de laatste tijd niet meer in het openbaar verschenen...
Op donderdag 29 januari 2004 15:49 schreef CherryLips het volgende:[..]
Zoiets bedoelde ik ook, dat iedereen haar kent als Nederhorst en ze die naam heeft gehouden naar het publiek toe terwijl ze gewoon Woesthoff heet sinds ze getrouwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |