quote:toch niet een rood wit blauwe he.... stoute jongen
PS: Vlag kopen?
eerste helft werd er zeer redelijk gespeeld met een aantal leuke acties.... die jonkies deden het zeker aardig.... ook al was het maar tegen den haag.... sikora deed het zeker aardig en stond ook verdedigend zijn mannetje... zondag de volgende
quote:Doe niet zo opvliegerig ongestelde
Op maandag 2 februari 2004 04:18 schreef What het volgende:[..]
Doe niet zo hysterisch zeikstraal.
quote:Zal 'm wel eventjes in divx zetten on online gooien. Had ze allemaal offline gehaald, omdat ik een beetje ziek werd van constant m'n bandbreedte in drie verschillende programma's moeten aanpassen als ik een potje Xbox Live wou spelen
Op maandag 2 februari 2004 00:15 schreef groenteboer het volgende:
hmm er was hier toch iemand die de samenvattingen online zette? kan et niet vinden en heb studio sport moeten missen![]()
vanmiddag wel langs de lijn aangehad maar das alles
quote:volgens mij ging hij iets van 12 februari in premiere.
Op maandag 2 februari 2004 00:30 schreef What het volgende:
Trouwens iemand enig idee wanneer de film/documentaire "En Un Momento Dado" over Cruijff in Amsterdam gaat draaien? en waar?
'Ik ben toe aan een competitie, die interessanter is dan de Nederlandse. Zeker, er liggen concrete voorstellen, die ik nog moet bekijken. Maar nu wil me concentreren op de Afrika Cup', zei Trabelsi in het Tunesische blad La Presse. De rechtsback, die in 2001 overkwam van Club Sportif Sfax, heeft gesproken met Arsenal en Chelsea. Ook Juventus is een optie.
'Deze week gaan twee of drie clubs met Ajax praten. Ik hoop dat ze deze week dan wel de volgende een oplossing voor volgend seizoen vinden.' Ajax en Trabelsi steggelen nog over een transfersom. De Amsterdamse club zegt over een eenzijdige optie voor nog twee jaar te beschikken. De rechtsback noemt deze optie niet rechtsgeldig en denkt dus voor een aanzienlijk lager bedrag te kunnen vertrekken.
Hoewel ik het jammer vind dat hij wilt vertrekken zou ik zeggen strik erom en nog aardig wat eurootjes pakken.... aan een ongemotiveerde speler zit nu eenmaal ook niemand te wachten....
Hij was dit seizoen al niet echt gemotiveerd meer. Jammer dat we hem dan maar moeten verkopen.
Ik denk alleen dat we er niet veel voor krijgen. Doordat hij eigenlijk transfervrij kan vertrekken.
Heb echt van hem genoten maar zoals hij zich nu opsteld vind ik heel zielig. Heeft veel aan Ajax te danken......
quote:ja precies.
Op maandag 2 februari 2004 15:06 schreef Speed1971 het volgende:
Trabelsi is een zeikstraal. Opzouten met die vent.Heb echt van hem genoten maar zoals hij zich nu opsteld vind ik heel zielig. Heeft veel aan Ajax te danken......
vind het wel vreemd trouwens dat hij pas zo laat ontdekt is.
quote:hij mag wel weg willen maar ik vind niet dat hij dat op deze manieren moet doen.
Op maandag 2 februari 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
Waarom mag Trabelsi niet weg willen?
quote:Ik heb het niet op de voet gevolgd maar ik zie hem vrij duidelijk uitspreken dat hij weg wil. Met duidelijkheid is toch niks mis? Hij wil iets anders en zegt dat hardop.
Op maandag 2 februari 2004 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
hij mag wel weg willen maar ik vind niet dat hij dat op deze manieren moet doen.
quote:als je nog een half jaar bij die club moet spelen dan vind ik niet dat je al moet gaan roepen dat je weg wilt.
Op maandag 2 februari 2004 15:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het niet op de voet gevolgd maar ik zie hem vrij duidelijk uitspreken dat hij weg wil. Met duidelijkheid is toch niks mis? Hij wil iets anders en zegt dat hardop.
En ook voor de tweede keer op rij de nul gehouden, al waren het 'maar' NEC en ADO. Maar toch.
quote:Sneijder doet het altijd goed tegen ADO
Op maandag 2 februari 2004 15:33 schreef zjroentje het volgende:
Sneijder was dus weer eens belangrijk. Hopenlijk begint hij weer naar zijn topvorm toe te groeien. Het vierde doelpunt was werkelijk schitterend, volgens mij was hij binnen 7 seconden vanuit het eigen strafschopgebied naar het netje van ADO getransporteerd.En ook voor de tweede keer op rij de nul gehouden, al waren het 'maar' NEC en ADO. Maar toch.
Ben trouwens blij dat Ajax gister een goede middag heeft gehad met de jonkies. .
quote:Hij mag zeker weg willen. Het gaat er alleen wel om op welke manier. Hij heeft zich dit seizoen enorm lopen aanstellen en dat is niet netjes. Daar moet je het zeker mee eens zijn.
Op maandag 2 februari 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
Waarom mag Trabelsi niet weg willen?
quote:Zie m'n sig
Op maandag 2 februari 2004 00:15 schreef groenteboer het volgende:
hmm er was hier toch iemand die de samenvattingen online zette? kan et niet vinden en heb studio sport moeten missen![]()
vanmiddag wel langs de lijn aangehad maar das alles
quote:Heeft hij zich nog meer lopen aanstellen dan de andere Ajax-spelers?
Op maandag 2 februari 2004 16:14 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hij mag zeker weg willen. Het gaat er alleen wel om op welke manier. Hij heeft zich dit seizoen enorm lopen aanstellen en dat is niet netjes. Daar moet je het zeker mee eens zijn.
quote:Het gaat niet over blessures, maar over instellingen. Qua blessures stellen veel Ajacieden zich aan, vind ik. Met name Ibrahimovic met z'n kleine teen en z'n ontzettend slimme keuze om zich de dag voordat de tweede helft van de competitie begint te laten opereren. Doe dat de eerste dag van de winterstop, had 'ie er nu weer bij gezeten.
Op maandag 2 februari 2004 17:42 schreef SCH het volgende:[..]
Heeft hij zich nog meer lopen aanstellen dan de andere Ajax-spelers?
Over het geval Trabelsi. Hij is al maanden geblesseerd, zonder dat we ook maar iets van 'm vernemen. Hij zou al half november terug moeten zijn, maar die 'blessure' is gebleven. Hij zou in principe ook niet bij de Africa-cup aanwezig zijn, maar hij was belangrijk voor de ploeg, als mascotte. "Hij kon de groepswedstrijden toch niet spelen i.v.m. een blessure", zei de coach van Tunesie nog. Dus hij was zeg maar veredelde mascotte met uitzicht op wat speelminuten in de finales.
Mooi niet, Hatem speelde direct alweer mee bij de eerste wedstrijd. Ja kom, ik ben niet gek, dan zit er gewoon een vies luchtje aan. Bovendien zit Hatem met z'n contract in eenzelfde situatie als Maxwell, en beide heren hebben zich op eenzelfde manier ontwikkeld bij Ajax. Maxwell en Trabelsi hebben beiden een eenzijdige optie waarmee Ajax hun contract met 2 jaar kan verlengen. Beiden hebben op verzoek van de speler een salarisverhoging gehad gedurende de afgelopen zomer (van Trabelsi weet ik dit zeker, want z'n zaakwaarnemer vond het een zeer behoorlijke aanbieding, van Maxwell weet ik niet eens zeker of 'ie al een verhoging heeft gehad en of dit uberhaupt wel op eigen verzoek was. Het zegt al genoeg dat ik het van Trabelsi wel zo kan vertellen, en van Maxwell niet).
Maar Trabelsi blijft al maanden mekkeren dat 'ie weg wil. Heb je ooit wel eens wat van Maxwell gehoord? Misschien wil 'ie ook wel weg, misschien gaat 'ie ook wel weg, maar die stelt zich tenminste professioneel en gemotiveerd op. Komt lichtgeblesseerd terug van een Olympisch toernooi waar 'ie alle wedstrijden heeft gespeeld en zet zich weer voor 100% in in Amsterdam.
Ik hoef Trabelsi niet meer in een Ajax shirt te zien. Zonder 'm worden we ook wel kampioen. Laat 'm maar lekker tribune-zitten op Stamford Bridge. Hij heeft veel voor Ajax betekend en daar ben ik ook wel dankbaar voor, en ik vind 'm een fantastische speler, maar op dit moment heb ik even helemaal niks meer met 'm op.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 02-02-2004 19:04]
Trabelsi ligt iets anders. Hij heeft in het begin echt schandalig weinig verdiend, gezien zijn prestaties. Natuurlijk stemde hij daar zelf mee in, blij als hij was dat hij een kans kreeg in Amsterdam. Buitenlandse makelaars hebben hem het hoofd op hol gebracht en hij blijft een Afrikaan. Dat wil zeggen: hij onderhoudt een hele familie in Tunesië en elke salarisverhoging is meegenomen. Ook de reden waarom Finidi destijds vertrok bij Ajax.
Ajax zal gaan proberen om met de zaakwaarnemer van Hatem iets te regelen. Optie lichten en een nette transfersom vragen. Hatem blij, Ajax blij. Grygera en de Jong zijn er al, mooie oplossing dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |