abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2004 @ 19:38:09 #176
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16787606
Mega triest waren die ADO-supporters weer eens. Dat er mensen zijn die er openlijk voor uit komen dat ze ADO-supporters zijn.......

Maar goed

BABEL

Net 17 en dan al je debuut hebben gemaakt in Ajax 1. Gaan wij als Ajacieden nog heel veel plezier aan beleven. Natuurlijk heb je dan weer van die azijnzeikerds die gaan janken dat je na 1 wedstrijd geen conclusies mag trekken. Fuck you. Als je als 17 jarige zo`n debuut neerzet wordt je gewoon een hele grote.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16787950
Wiedermijer, je moeder is een hoer.

wat origineel

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 1 februari 2004 @ 19:52:31 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16788091
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:38 schreef Speed1971 het volgende:
Mega triest waren die ADO-supporters weer eens. Dat er mensen zijn die er openlijk voor uit komen dat ze ADO-supporters zijn.......

Maar goed

BABEL

Net 17 en dan al je debuut hebben gemaakt in Ajax 1. Gaan wij als Ajacieden nog heel veel plezier aan beleven. Natuurlijk heb je dan weer van die azijnzeikerds die gaan janken dat je na 1 wedstrijd geen conclusies mag trekken. Fuck you. Als je als 17 jarige zo`n debuut neerzet wordt je gewoon een hele grote.

Nouja, hij heeft amper een bal goed geraakt. Hij schudde zelf ook z'n hoofd na de wedstrijd, dat 'ie ontevreden was. Je kunt niet veel van 'm verwachten als 17-jarige, maar om nou te zeggen dat het een goed debuut was, dat allerminst. Niet slecht, wel kleurloos. Dat hij er wel komt ben ik van overtuigd, maar om hier enthousiast van te worden is een andere.
  zondag 1 februari 2004 @ 19:59:19 #179
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16788377
@ twi

Hij was bij de eerste twee doelpunten van Ajax betrokken. Hij heeft dus een neusje voor de goal. Ik vond hem wel goed. Koos vaak goed positie en maakte ook vaak ruimte voor andere. Als je als 17 jarige je zo staande weet te houden beloofd dat veel. Je kan idd niet veel verwachten maar hij heeft zeker de verwachtingen waar gemaakt. Het is een goede spits, het ontbreekt alleen aan ervaring.......vind je het gek als je 17 bent......

zondag 1 februari 2004 @ 19:59:56 #180
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16788404
Jezus wat een lekker sfeertje weer op 410 (snap niet dat rest van zuid/f-side wat er nog staat niet ook daarheen komt).

Van de 2e helft maar weinig meegekregen wat een wedstrijd zou je normaal zeggen. Maar nu zeg ik maar gewoon wat een gekkenhuis

pi_16788440
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:59 schreef PLAE@ het volgende:
Jezus wat een lekker sfeertje weer op 410 (snap niet dat rest van zuid/f-side wat er nog staat niet ook daarheen komt).
Wordt een beetje druk daar.
  zondag 1 februari 2004 @ 20:04:05 #182
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16788594
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:00 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Wordt een beetje druk daar.

nee joh. de fanatieke nog staande groep van zuid kan er zo bij op 411 ofzo.
  zondag 1 februari 2004 @ 20:09:57 #183
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_16788897
leuke pot...middag had al alle facetten die het voetbal leuk maken.

De sport: mooie akties van ons, hopjes zoek gespeeld.
De uitslag: 4-0.
De humor: mooie spandoeken, spreekkoren, hopjes die stoeltjes koppen en op hun eigen bommen gaan staan.
De klappen: ME vakkundig het vak uitgeslagen door die hopjes (chapeau).

Jammer wel dat die hopjes zich niet kunnen gedragen, vlinders naar beneden gooien op publiekstribune etc, beetje aso

Veel succes tegen heracles en tot over 15 jaar ofzo

pi_16792437
Is niet goed te praten die vlinder.. en die zeik naar beneden gooien ook niet..

Maar wat een ongelooflijke suffe lopen er rond zeg op die 2e ring bij jullie..

1600 man voor een clubje dat 17e staat is zeer netjes vind ik zelf.. Verder schandalig optreden van de ME wat genadeloos werd afgestraft door Den Haag Supporters..

Maar wat een dramatische sfeer hangt er in dat stadion van jullie zeg..

F-side 2 x gehoord en 410 komt al niet serieus over met 'Ado moet een liedje zingen'

pi_16793102
Seeeeesamstraat tralalalali, seeeesamstraat hahaha.
Stelletje doetjes daar man! Heb genoten van het wegvegen van de me haha, die durfden ook niet meer terug te komen wat een mongolen daar man! Dacht dat die Amsterdamse ME genadeloos was tegenover uitsupporters maar zijn lieverdjes vergeleken met Rotterd#m!!!
Nu nog ff Utrecht uit en dan hebben we het dit jaar weer gehad
  zondag 1 februari 2004 @ 21:37:33 #186
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16793307
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:23 schreef Eibertje het volgende:
Is niet goed te praten die vlinder.. en die zeik naar beneden gooien ook niet..

Maar wat een ongelooflijke suffe lopen er rond zeg op die 2e ring bij jullie..

1600 man voor een clubje dat 17e staat is zeer netjes vind ik zelf.. Verder schandalig optreden van de ME wat genadeloos werd afgestraft door Den Haag Supporters..

Maar wat een dramatische sfeer hangt er in dat stadion van jullie zeg..

F-side 2 x gehoord en 410 komt al niet serieus over met 'Ado moet een liedje zingen'

f-side hoor je gewoon niet goed van de 2e ring. Maar wordt ook minder moet ik toegeven.

410 maakt gewoon wel herrie en tja dat je de humor van dat soort dingen niet inziet als je met 3-0 achterstaat kan ik wel begrijpen. Dat vergeef ik je dan maar voor deze keer.

Je kan trouwens moeilijk verwachten dat er 50.000 man staat te hossen in zo'n grote tent. Al zouden we het wel willen.

Maar er wordt aan gewerkt en het is al stukken beter dan een paar jaar geleden.

zondag 1 februari 2004 @ 21:38:46 #187
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16793372
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:34 schreef Hagenees het volgende:
Seeeeesamstraat tralalalali, seeeesamstraat hahaha.
Stelletje doetjes daar man! Heb genoten van het wegvegen van de me haha, die durfden ook niet meer terug te komen wat een mongolen daar man! Dacht dat die Amsterdamse ME genadeloos was tegenover uitsupporters maar zijn lieverdjes vergeleken met Rotterd#m!!!
Nu nog ff Utrecht uit en dan hebben we het dit jaar weer gehad
wat wil je als je maximaal met 3 man door die doorgang kan.

Ik vond het wel ff genieten moet ik zeggen

pi_16793960
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:37 schreef PLAE@ het volgende:
hossen
Hallo, we zijn geen Brabanders of Oranje-fans hoor.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16794456
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:37 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

f-side hoor je gewoon niet goed van de 2e ring. Maar wordt ook minder moet ik toegeven.

410 maakt gewoon wel herrie en tja dat je de humor van dat soort dingen niet inziet als je met 3-0 achterstaat kan ik wel begrijpen. Dat vergeef ik je dan maar voor deze keer.

Je kan trouwens moeilijk verwachten dat er 50.000 man staat te hossen in zo'n grote tent. Al zouden we het wel willen.

Maar er wordt aan gewerkt en het is al stukken beter dan een paar jaar geleden.

Ik vond dat Haags Kwartiertje met de rust wel aardig.. das humor toen stond het ook al 3-0..

Voor zo'n club valt de sfeer me erg tegen.. niet gek in die ufo..

pi_16797113
vond sikora voor eerst sinds tijden.. onee, vond sikora voor het eerst wel redelijk spelen,,
  zondag 1 februari 2004 @ 23:06:55 #191
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_16797251
F-Side/Zuid zingt haast nooit meer, 1 of 2 keer tijdens de wedstrijd. Nu wel een paar keer langdurig en zeer kort (in tegen stelling tot 410!) "toto divisie is great".

Sfeer op 410 was wel goed, alleen het zangniveau kon beter. Allemaal van die pannekoeken die 1 keer komen en zo nodig 90 min lang moeten laten weten hoe stoer ze zijn en hoeveel ze den haag haten. Lekker orgineel was het ook weer

Haags kwartiertje in de rust was wel leuk

PS: Vlag kopen?

pi_16797462
Hoi SCH .
quote:
Op zondag 1 februari 2004 22:22 schreef SCH het volgende:

Ik wil wel even een lijstje maken hoor.

Hierbij dus (gevonden op Ajax Netwerk. En dan zelf even ge-update).

quote:
Eredivisie:
Jeffrey van As (ADO Den Haag) - Kofi Mensah (ADO Den Haag) - Adnan Barakat (NAC) - Dave van den Bergh (FC Utrecht) - Roy Beukenkamp (FC Groningen) - Khalid Boulahrouz (RKC) - Karim Bridji (FC Volendam) - Tim de Cler (AZ) - Reginald Faria (FC Volendam) - Melvin Fleur (RBC) - Serginho Greene (RKC) - Hans van de Haar (FC Utrecht) - Pascal Heije (NEC) - Youssouf Hersi (NEC) - Danny Hesp (RBC) - Jean-Paul de Jong (FC Utrecht) - Sander Keller ( FC Utrecht) - Richard Knopper (Heerenveen) - Michael Lamey (FC Utrecht) - Denny Landzaat (AZ) - Olaf Lindenbergh (AZ) - Gijs Luirink (FC Volendam) - Andre Ooijer (PSV) - Rene Ponk (FC Utrecht) - Robert-Jan Ravensbergen (FC Zwolle) - Stefano Seedorf (NAC) - Karim Touzani (FC Utrecht) - Ignatio Tuhuteru (FC Groningen) - Jeroen Verhoeven (Volendam) - Juan Viedma Schuurhuizen (RBC) - Boy Waterman (Heerenveen) - Mike Zonneveld (NEC) - Patrick Zwaanswijk (FC Utrecht) - Pius Ikedia (RBC) - Cedric van der Gun (ADO Den Haag) - Brian Tevreden (FC Volendam) - Brian Pinas (FC Groningen)
38 spelers .
  zondag 1 februari 2004 @ 23:54:12 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16800293
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:11 schreef keeper het volgende:
Hoi SCH .
[..]

Ik wil wel even een lijstje maken hoor.

Hierbij dus (gevonden op Ajax Netwerk. En dan zelf even ge-update).
[..]

38 spelers .

Weet je dat over Robert-Jan Ravensbergen wel zeker? Die zat bij m'n zus in de klas, en volgens mij zat 'ie bij Feyenoord. Knopper is overigens door F'noord opgeleid, pas later bij Ajax terechtgekomen, niet?

Sorry :x

Trouwste user 2022 zondag 1 februari 2004 @ 23:56:10 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_16800340
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:54 schreef twi het volgende:

Knopper is overigens door F'noord opgeleid, pas later bij Ajax terechtgekomen, niet?

Sorry :x

Knopper is dan ook mislukt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16801901
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:54 schreef twi het volgende:
Weet je dat over Robert-Jan Ravensbergen wel zeker? Die zat bij m'n zus in de klas, en volgens mij zat 'ie bij Feyenoord.
R-J Ravensbergen heeft 100% zeker in de Ajax-jeugd gespeeld.
quote:
Knopper is overigens door F'noord opgeleid, pas later bij Ajax terechtgekomen, niet?
Ja, klopt. Knopper is in de B of C-jeugd naar Ajax gegaan, omdat de speelstijl van feyenoord hem niet meer aanstond.
pi_16802105
hmm er was hier toch iemand die de samenvattingen online zette? kan et niet vinden en heb studio sport moeten missen

vanmiddag wel langs de lijn aangehad maar das alles

AFCA!
pi_16802778
Je hebt trouwens óók gelijk twi. Van de FC Zwolle-site:
quote:
Robert Jan Ravensbergen

Vorige clubs :
Quick Boys, Feyenoord, AJAX,
FC Volendam, FC Zwolle

Grappig dat ze daar Ajax trouwens in hoofdletters neerzetten. Terecht natuurlijk .
pi_16803801
Trouwens iemand enig idee wanneer de film/documentaire "En Un Momento Dado" over Cruijff in Amsterdam gaat draaien? en waar?
  maandag 2 februari 2004 @ 02:44:26 #199
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16806124
quote:
Op maandag 2 februari 2004 00:30 schreef What het volgende:
Trouwens iemand enig idee wanneer de film/documentaire "En Un Momento Dado" over Cruijff in Amsterdam gaat draaien? en waar?
Moet dit in het Ajax-topic, er is ook een Barca topic
pi_16806679
quote:
Op maandag 2 februari 2004 02:44 schreef Speed1971 het volgende:
Moet dit in het Ajax-topic, er is ook een Barca topic
Doe niet zo hysterisch zeikstraal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')