quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 10:01 schreef Speed1971 het volgende:
WieDie middelste naam lijkt me meer een naam voor een drugsdealer ofzo......
quote:En naar het schijnt is het ook nog een Belg.
Gaan we weer met zn alle offtopicGewoon negeren zo n poster
[..]Wie
Die middelste naam lijkt me meer een naam voor een drugsdealer ofzo......
quote:Met Spaanse roots. Lekker eng. Lekker uit te spreken: Goe-ie-choo Belaskoo
Op zaterdag 31 januari 2004 16:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
En naar het schijnt is het ook nog een Belg.
quote:Hij laat het alleen verdomd weinig zien. In potentie is hij misschien een topper, hij laat het iig niet zien de laatste tijd, in tegenstelling tot de eerder genoemde namen
Op zaterdag 31 januari 2004 11:15 schreef methodmich het volgende:Nee hoor, de basiskwaliteiten van Sneijder kennen hun gelijke in Nederland niet, ook niet bij Galásek, Maxwell, Robben, van Bommel en zeker John de Jong niet.
quote:Toch scoort ie gewoon altijd een voldoende hoor. Sneijder is geen opvallende voetballer, in principe.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij laat het alleen verdomd weinig zien. In potentie is hij misschien een topper, hij laat het iig niet zien de laatste tijd, in tegenstelling tot de eerder genoemde namen
quote:Die laatste vergelijking is niet helemaal fair. Als ze bij ajax een fatsoenlijke medische staf hadden, waren die gstjes nu nog niet doorgestroomd naar het eerste. Ik gaf alleen een antwoord op je vraag en alle 3 hebben ze net zoveel laten zien als de Mul of dat babel figuurtje.
WieDie middelste naam lijkt me meer een naam voor een drugsdealer ofzo......
Maar laten we anders eens gaan kijken wie de meeste speelminuten krijgt.
quote:Als hij zoveel kwaliteiten heeft mag hij dat meer tonen. Hij is de laatste tijd nooit dwingend aanwezig, pakt veel te veel kaarten en mekkert de hele tijd bij de scheids. En dat kun je niet ontkennen
Op zaterdag 31 januari 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Toch scoort ie gewoon altijd een voldoende hoor. Sneijder is geen opvallende voetballer, in principe.
quote:4 goals, 5 assists. Nog geen 3 kaarten in de competitie. Vind ik niet zo gek voor een speler op zijn plek. Vogel staat op 1 en 1.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als hij zoveel kwaliteiten heeft mag hij dat meer tonen. Hij is de laatste tijd nooit dwingend aanwezig, pakt veel te veel kaarten en mekkert de hele tijd bij de scheids. En dat kun je niet ontkennen
Leer alles over RYAN BABEL
quote:Het merendeel voor die wedstrijd tegen de Schotten, die kaarten zijn van de laatste weken. En dat Sneijder een betere speler is dan Vogel lijkt me duidelijk, zeker als je het aanvallend bekijkt
Op zaterdag 31 januari 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
4 goals, 5 assists. Nog geen 3 kaarten in de competitie. Vind ik niet zo gek voor een speler op zijn plek. Vogel staat op 1 en 1.
quote:Beste film: Scary Movie 3
Op zaterdag 31 januari 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=33224Leer alles over RYAN BABEL
Daar heb ik voorlopig geen vertrouwen in
quote:De beste film van Kezman was Devil In The Flesh, dusse..
Op zaterdag 31 januari 2004 16:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Beste film: Scary Movie 3
Daar heb ik voorlopig geen vertrouwen in
quote:ook geen topfilm, maar Scary Movie 3 is een van de slechtste films ooit gemaakt, vergelijkbaar met American Pie en Big Momma's house
Op zaterdag 31 januari 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
De beste film van Kezman was Devil In The Flesh, dusse..
quote:Na Schotland viel heel Ajax terug.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het merendeel voor die wedstrijd tegen de Schotten, die kaarten zijn van de laatste weken. En dat Sneijder een betere speler is dan Vogel lijkt me duidelijk, zeker als je het aanvallend bekijkt
quote:BABEL is dan ook niet zo'n held om zijn intellect, maar om zijn voetbalkwaliteiten. En die Kezman geilt alleen maar op Maruschka Detmers.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
ook geen topfilm, maar Scary Movie 3 is een van de slechtste films ooit gemaakt, vergelijkbaar met American Pie en Big Momma's house
quote:Dat vindt jij.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
ook geen topfilm, maar Scary Movie 3 is een van de slechtste films ooit gemaakt, vergelijkbaar met American Pie en Big Momma's house
quote:Ik denk dat jij best een serieuze van een minder serieuze post kan onderscheiden. Het is een andere manier om te zeggen dat ze eerst het nodige moetn bewijzen voordat ze zo de hemel in geprezen worden. Walker was ook een zgn. supertalent en die zit nou ook weer aan een van de Braziliaanse Copa's
Op zaterdag 31 januari 2004 17:10 schreef Speed1971 het volgende:
Dat vindt jij.
Trouwens zo slecht vond ik American Pie nou ook weer niet. Ja sommige dingen konden echt niet maar andere dingen waren echt wel leuk. Maar we gaan hier toch niet serieus voetballers beoordelen op hun kwaliteiten met als criterium wat hij de beste film vindt
quote:Je moet eens ophouden met die aannames van je
Op zaterdag 31 januari 2004 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik denk dat jij best een serieuze van een minder serieuze post kan onderscheiden.
quote:Ik vind de aanname van Held van Bommel ook beter.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Je moet eens ophouden met die aannames van je
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik vind de aanname van Held van Bommel ook beter.
quote:Geen kwaad woord over Held Van Bommel, tegen ajax bleek maar weer dat hij de meest professionele speler van de HCE is.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:Ik vind de aanname van Held van Bommel ook beter.
quote:Sorry, het wordt tijd voor een sarcasme icoon geloof ik
Op zaterdag 31 januari 2004 17:21 schreef Speed1971 het volgende:
Je moet eens ophouden met die aannames van je
Uit betrouwbare bron vernomen dat vd Vaart geblesseerd is en Colina morgen in de spits staat
quote:[insert surprised smiley]
Op zaterdag 31 januari 2004 18:05 schreef F1Bas het volgende:
*zucht*Uit betrouwbare bron vernomen dat vd Vaart geblesseerd is en Colina morgen in de spits staat
Dit is een topclub onwaardig. Gewoonweg geblunder van de bovenste orde dat er zoveel spelers geblesseerd zijn. Misschien dat de supporters het eens aan de kaak moeten gaan stellen, want de technische staf mekkert alleen maar over pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |