Het mannetje speelt 2 wedstrijden en is direct een nieuwe held . Laat hem eerst eens wat presteren voordat je zoiets roept
quote:Jalours?
Op vrijdag 30 januari 2004 11:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:Het mannetje speelt 2 wedstrijden en is direct een nieuwe held
. Laat hem eerst eens wat presteren voordat je zoiets roept
quote:Nee, realistisch
Op vrijdag 30 januari 2004 11:04 schreef Vom het volgende:Jalours?
quote:Hahaha je bent jaloers.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, realistisch
Gaat best de goede kant op.
De Ridder
Babel
De Mul
Wie zeiden ook alweer dat de Ajax-opleiding zo weinig opleverde?
Ohh en Ado Den Haag-supporters
quote:Dat die gasten eerst maar eens wat laten zien (liever niet trouwens
Op vrijdag 30 januari 2004 12:45 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahaha je bent jaloers.
De Ridder
Babel
De Mul
Ohh en Ado Den Haag-supporters
quote:schreeuwert,ze hebben nog nada niets laten zien,kom op zijn vroegst aan het eind van het seizoen pas terug met deze namen
Op vrijdag 30 januari 2004 12:45 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahaha je bent jaloers.
De Ridder
Babel
De Mul
quote:Wanneer er om ze wordt gevochten door Manchester United, Real Madrid, AC Milan, Bayern München, Valencia, etc?
Op vrijdag 30 januari 2004 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
schreeuwert,ze hebben nog nada niets laten zien,kom op zijn vroegst aan het eind van het seizoen pas terug met deze namen
quote:En diep van binnen weet je dat ik eigenlijk gelijk heb
Op vrijdag 30 januari 2004 12:45 schreef Speed1971 het volgende:Hahaha je bent jaloers.
quote:Ik heb ze nog (bijna) nooit zien voetballen, dus ik kan er geen oordeel over geven, resultaten in de jeugd zeggen verdomd weinig. Vele grote jeugdtalenten zijn terecht gekomen bij Haarlem of Telstar, terwijl de minder talentvolle jeugdspelers nu faam maken bij Chelsea of Man U.
De Ridder
Babel
De Mul
quote:Ajax heeft dit jaar sowieso weer 2 spelers uit de eigen kweek laten debuteren. Welke andere clubs in Nederland kunnen dat zeggen. Verder waren de twee optredens van de Ridder allerminst slecht te noemen. De Mul heeft idd nog maar een paar minuutjes gespeeld maar ook zeker niet een slecht debuut gehad. Mensen die niet zo bekend zijn met Ajax hebben geen idee wat Babel allemaal nog gaat laten zien, en zeer waarschijnlijk laat hij dat dit seizoen al zien.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
schreeuwert,ze hebben nog nada niets laten zien,kom op zijn vroegst aan het eind van het seizoen pas terug met deze namen
quote:Kom op man. Al die joden meteen weer blij omdat een of ander talent uit de A4 een leuke actie maakt. Iedereen oordeelt al over ze terwijl ze net 2 wedstrijden in het 1e hebben gespeeld. Get real
Op vrijdag 30 januari 2004 13:53 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ajax heeft dit jaar sowieso weer 2 spelers uit de eigen kweek laten debuteren. Welke andere clubs in Nederland kunnen dat zeggen. Verder waren de twee optredens van de Ridder allerminst slecht te noemen. De Mul heeft idd nog maar een paar minuutjes gespeeld maar ook zeker niet een slecht debuut gehad. Mensen die niet zo bekend zijn met Ajax hebben geen idee wat Babel allemaal nog gaat laten zien, en zeer waarschijnlijk laat hij dat dit seizoen al zien.
Natuurlijk moeten ze het nog wel gaan waar maken maar feit is dat er alweer drie nieuwelingen klaar staan. Dat is toch wel bijzonder te noemen zeker omdat de opleidingen in Nederland nogal bekritiseerd worden. Bij Ajax gaat het dus helemaal niet zo slecht zoals een aantal deskundigen (lees, oa die kut derksen van vi) beweren.
quote:PSV
Op vrijdag 30 januari 2004 13:53 schreef Speed1971 het volgende:Ajax heeft dit jaar sowieso weer 2 spelers uit de eigen kweek laten debuteren. Welke andere clubs in Nederland kunnen dat zeggen. .
Edson, Guijo-Velasco, Jakobsen
quote:We hadden het over spelers. Geen clowns.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
PSVEdson, Guijo-Velasco, Jakobsen
quote:Waar heb ik de naam Babel of de Mul gebruikt dan
Op vrijdag 30 januari 2004 14:42 schreef Leshy het volgende:
We hadden het over spelers. Geen clowns.
quote:Hoho, bij Ajax hebben we niet zomaar een paar clowns.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waar heb ik de naam Babel of de Mul gebruikt dan
Dat zijn cliniclowns
Vermaelen, de Ridder en De Mul zijn voor mij nog niet van die zekerheidjes als Sneijder en de Jong. Daar zag je direct aan dat ze zeer goed waren. RYAN BABEL gaat dat ook showen en ik heb ook veel vertrouwen in Hedwiges Maduro en Jamal Ait-Mama.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 17:14 schreef methodmich het volgende:
Je moet nooit te vroeg zijn met het bejubelen van talenten. Van de gouden A1 brak ook maar 1 speler door in Ajax 1, de rest zit bij andere clubs.
quote:Heitinga is imo zeer goed bezig. Echt de leider achterin.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heitinga speelt aardig, maar is niet zo goed bezig als sommigen wel eens beweren,
En tja, ik vind dat ophemelen ook wel een beetje logisch. Ajax heeft het toch altijd wel moeten hebben van de jeugdopleiding, en de laatste jaren was het eigenlijk gewoon prut, wat ook in de resultaten te zien was. Nu 'breken' er een hoop spelers door, dus worden misschien weer veel nieuwe successen verwacht.
Misschien wat snel en overdreven bejubeld, maar wel een beetje logisch.
quote:Dat was een wedstrijd van eens in je leven. In vele wedstrijden is Sneijder met afstand de beste Ajacied geweest en zodoende nog altijd de beste voetballer in de Nederlandse competitie.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sneijder heeft tegen 11 Schotse bierbuiken een leuke partij gespeelt, maar hij heeft daarna nooit meer dat niveau geëvenaard
quote:Haha. of was dat geen grap...
Op vrijdag 30 januari 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:[..]
nog altijd de beste voetballer in de Nederlandse competitie.
quote:Wie dan? Anderen afkraken is makkelijk...
Op vrijdag 30 januari 2004 20:34 schreef Sloggi het volgende:[..]
Haha. of was dat geen grap...
quote:Robben?
Op vrijdag 30 januari 2004 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Wie dan? Anderen afkraken is makkelijk...
quote:Je moet toch iets meer proberen om me uit de tent te lokken
Op vrijdag 30 januari 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:Dat was een wedstrijd van eens in je leven. In vele wedstrijden is Sneijder met afstand de beste Ajacied geweest en zodoende nog altijd de beste voetballer in de Nederlandse competitie.
Alleen al bij ajax zijn Galasek en Maxwell beter. En bij psv hebben we Held Van Bommel en op dit moment zeker Arjen Robben en John De Jong die veel en veel meer laten zien.
En de beste voetballer van Nederland is nog steeds Edwin Grünholz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |