quote:Idd, z'n vrouw is net overleden, Dinand heeft nu wel wat anders aan z'n hoofd!
Op donderdag 29 januari 2004 14:57 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Zegt wel weer wat over jou om zoiets onnozels te zeggen...
iig sterkte aan de nabestaanden..!
quote:Wat ben jij een lompe boer zeg.. Het gaat er niet om dat het Guusje Nederhorst is; het ergste hieraan is dat het gaat om iemand van 34... DAT is veel erger.
Op donderdag 29 januari 2004 14:42 schreef sp3c het volgende:
0w jeej er is iemand aan kanker overleden!!!!!!!ik vind het jammer voor mevrouw (leuke foto) en treurig voor dr familie maar niet meer dan dat er gaan honderden mensen dood aan kanker per jaar die geen 15 minuutjes faam hebben gehad op de tv gaan we die ook posten hier voortaan?
Teringjantje... Ik schrik er gewoon van.
34 jaar pas man.![]()
R.I.P.
quote:Ze heeft een tijdje in ONM gespeeld en was bezig met het schrijven van een boek.
Op donderdag 29 januari 2004 14:59 schreef teknomist het volgende:
Wat heeft ze eik na GTST gedaan?
quote:Mooie vrouw
Op donderdag 29 januari 2004 14:55 schreef Robert_Jensen het volgende:
[afbeelding]
Sneu
en oneerlijk lijkt het allemaal
quote:Je weet mischien wel meer, maar sociaal gezien ben je maar een heel naar mannetje. Wat een domme en gevoelloze reacties.
Op donderdag 29 januari 2004 14:59 schreef thetruth het volgende:[..]
Dan niet
Je leest het binnenkort wel in de krant of zo. Ik weet er toevallig net iets meer van dan de meesten hier.
[on topic]
Ik schrok echt toen ik het hoorde. Vind het erg rot, maar dat vind ik ook als een "onbekend" iemand aan die rotziekte overlijdt. Sterkte dinand en dochtertje. Op de telegraaf staat trwns dat die vriendin van Dinand die overleden is, een vriendin was. Er stond niets over dat ze een relatie hadden.
Had ik nooit gedacht..:o
Erg jammer..
quote:Dom en gevoelloos. Ik geef niks om mensen die ik niet ken, dat is normaal. Dom is het pas wanneer je om mensen die je niet kent gaat huilen terwijl zij geen traan om je zouden laten omdat ze je simpelweg niet kennen..... Kanker is een vreselijke ziekte en velt veel mensen en elke dag sterft er weer een jong iemand aan kanker. Gevoelloos ben ik zeker niet, alleen heb ik geen gevoelens voor mensen die mij totaal vreemd zijn. Ik geef alleen om mijn dierbaren en vind het sneu als mensen gaan janken om BN'ers die sterven. Wat heb je er aan?
Op donderdag 29 januari 2004 15:05 schreef jakees het volgende:[..]
Je weet mischien wel meer, maar sociaal gezien ben je maar een heel naar mannetje. Wat een domme en gevoelloze reacties.
Helemaal voor Dinand en zijn zoontje......
Te triest......
Enne meneertje SP3C jij verdient een schop voor je kloten met zulk dome gezwets, meer is het niet wat jij hier in dit topic loopt te verkondigen.
Rot ff op zeg triest knaapje ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TeazNutz op 29-01-2004 15:11]
quote:Wat doe je hier dan?
Op donderdag 29 januari 2004 15:09 schreef thetruth het volgende:[..]
Dom en gevoelloos. Ik geef niks om mensen die ik niet ken, dat is normaal. Dom is het pas wanneer je om mensen die je niet kent gaat huilen terwijl zij geen traan om je zouden laten omdat ze je simpelweg niet kennen..... Kanker is een vreselijke ziekte en velt veel mensen en elke dag sterft er weer een jong iemand aan kanker. Gevoelloos ben ik zeker niet, alleen heb ik geen gevoelens voor mensen die mij totaal vreemd zijn. Ik geef alleen om mijn dierbaren en vind het sneu als mensen gaan janken om BN'ers die sterven. Wat heb je er aan?
quote:Yep.
Op donderdag 29 januari 2004 15:02 schreef milagro het volgende:[..]
Mooie vrouw
Ik vind dit echt kut. Celebs die doodgaan doet me meestal niet zo veel, maar haar vond ik echt een leuk wijf, en nog zo jong en dan net een kind gekregen.
Kutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |