quote:als NL niet wil deelnemen moeten ze die naar de Europese voorronde sturen jah
Op donderdag 29 januari 2004 21:22 schreef LeBeau het volgende:
Judith zingt altijd zo moeilijk.
Niet dat het wat uitmaakt, we zijn toch voor altijd gedoemd om niet te presteren op het song festival. Zou geeneens uitmaken of me Joël en Bas sturen.
quote:ik hoop dat de andere avonden meer de moeite waard zijn! manuela kemp
Op donderdag 29 januari 2004 21:28 schreef Idril-2 het volgende:
Kapper misgelopen want föhn was ontploft, jammer, over & uit.
Dit kan echt niet
Ik vond Bas & Joël niet eens zo slecht
Charly Lownoise en Mental Theo... ik haat hun muziek maar ze zien er nog stiekem best goed uit.
quote:Gwen Stefani is zonder tieten juist mega geil!!!
Op donderdag 29 januari 2004 21:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als Gwen Stefani tieten had was het een van de geilste wijven ooit.Charly Lownoise en Mental Theo... ik haat hun muziek maar ze zien er nog stiekem best goed uit.
en ze zien er niet uit, maar hun muziek was altijd erg vrolijk, vooral na gebruik van wat uhm.... middelen
quote:zie mijn posts
Op donderdag 29 januari 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:OMG die Kaysee (of hoe het ook heet) is errug!
Ik vond Bas & Joël niet eens zo slecht
![]()
quote:De föhn is definitively ontploft of ik mis de nieuwste trend na de babylok. En de scheermesjes waren ook al op
Op donderdag 29 januari 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb net het nummer gemist maar volgens mij was de föhn van Joel ontploft of zijn kapper was héél erg boos
Ik ga voor Bas/Joel. Qua zingen dan. J loenst nog steeds maar ook dat schijnt te ontroeren
Ojee, ER het wordt weer laat vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Idril-2 op 29-01-2004 21:44]
quote:nee, ik mis ze toch echt als ik naar haar kijk. Ze is echt zo plat als een dubbeltje, een c-cup zou haar echt niet mis staan.
Op donderdag 29 januari 2004 21:40 schreef onetouch het volgende:
Gwen Stefani is zonder tieten juist mega geil!!!
quote:muziek is niet de pruimen, Mental Theo is echt verschrikkelijk om op tv te zien in een van zijn debiele programma's, maar hot diggity damn, hij is goed geconserveerd.
en ze zien er niet uit, maar hun muziek was altijd erg vrolijk, vooral na gebruik van wat uhm.... middelen
Mooie muziek in die film.....Film zelf was ook onderhoudend hoor
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:44 schreef Semisane het volgende:
Avond lads.....:) Ik heb net Equilibrium gezien...met Patrick Bateman Christian BaleFijne karakters speelt die gozer toch...gooit al zijn gevoel erin.
fijn lichaam heeft tie trouwens ook
Christian Bale is
quote:die film is super, die heb ik met oudjaar gezien, en als hij een kwartier langer had geduurd dan was dat was het meteen de eerste film die ik in het nieuwe jaar had gezien.
Op donderdag 29 januari 2004 21:44 schreef Semisane het volgende:
Avond lads.....:) Ik heb net Equilibrium gezien...met Patrick BatemanFijne karakters speelt die gozer toch...gooit al zijn gevoel erin.
fijn lichaam heeft tie trouwens ook
Mooie muziek in die film.....Film zelf was ook onderhoudend hoor
En de goede man heet geen Patrick Bateman, ook al was dat z'n beste rol ooit. Christian Bale, een acteur met een goed lijf, kenmerkende kop, en een heerlijke keuze qua rollen.
Hij is gewoon niet het type acteur dat de hitsige pubers aanspreekt, maar toch knap.
American Psycho... het boek was toch stiekem beter
quote:Mental Theo is wel redelijk
Op donderdag 29 januari 2004 21:43 schreef Kugari-Ken het volgende:muziek is niet de pruimen, Mental Theo is echt verschrikkelijk om op tv te zien in een van zijn debiele programma's, maar hot diggity damn, hij is goed geconserveerd.
maar die Charlie vind ik gewoon eng
quote:Theo is dik en kalend en Charlie is helemaal niet te pruimen
Op donderdag 29 januari 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Mental Theo is wel redelijk
maar die Charlie vind ik gewoon eng
En nu ga ik Patch Adams verder kijken
quote:Hahahaha idd...lekker suf....Patrick Bateman is van American psycho...kan je nagaan hoe erg ik in de war raak van die gozer...Christian Nale is idd
Op donderdag 29 januari 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Christian Bale is
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 29-01-2004 21:55]
quote:*eensch*
Op donderdag 29 januari 2004 21:51 schreef Ang3l het volgende:Theo is dik en kalend en Charlie is helemaal niet te pruimen
But those are just my 2 centsEn nu ga ik Patch Adams verder kijken
quote:en dan nog verkeerd
Op donderdag 29 januari 2004 21:51 schreef Semisane het volgende:[..]
Hahahaha idd...lekker suf....Patrick Bateman is van American psycho...kan je nagaan hoe erg ik in de war raak van die gozer...Christian Nale is idd
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:51 schreef Semisane het volgende:[..]
Hahahaha idd...lekker suf....Patrick Bateman is van American psycho...kan je nagaan hoe erg ik in de war raak van die gozer...Christian Nale Bale is idd
quote:Ja ik was even in de war...
Op donderdag 29 januari 2004 21:48 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
die film is super, die heb ik met oudjaar gezien, en als hij een kwartier langer had geduurd dan was dat was het meteen de eerste film die ik in het nieuwe jaar had gezien.
En de goede man heet geen Patrick Bateman, ook al was dat z'n beste rol ooit. Christian Bale, een acteur met een goed lijf, kenmerkende kop, en een heerlijke keuze qua rollen.
Hij is gewoon niet het type acteur dat de hitsige pubers aanspreekt, maar toch knap.American Psycho... het boek was toch stiekem beter
Boek wil ik idd nog graag een keer lezen.
quote:Ik vond hem een aantal jaar geleden wel wat hebben, toen ie altijd een petje ophad en nog niet zo aan het uitzakken was. Nu...
Op donderdag 29 januari 2004 21:52 schreef onetouch het volgende:[..]
*eensch*
quote:boek is super ziek, vol met uitgesneden kutjes en onthoofde hoertjes die nasmeulen op een krokant bed. *spontaan zin krijgt om het boek weer eens te lezen*
Op donderdag 29 januari 2004 21:54 schreef Semisane het volgende:[..]
Ja ik was even in de war...
Komt idd noooooooit voor bij mij
Boek wil ik idd nog graag een keer lezen.
quote:Hmmm morgen maar naar The American Bookstore......mijn zieke geest heeft voedsel nodig
Op donderdag 29 januari 2004 21:56 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
boek is super ziek, vol met uitgesneden kutjes en onthoofde hoertjes die nasmeulen op een krokant bed. *spontaan zin krijgt om het boek weer eens te lezen*
quote:Wat is er mis met een kunstmatige C cup?
Op donderdag 29 januari 2004 21:48 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]juist omdat ze haarzelf géén C cup aanmeet, vind ik 'r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |