quote:He dóes inspire me.
Op donderdag 29 januari 2004 12:53 schreef onetouch het volgende:whehehe, de Krea methode
Quote:
"de vijf verschillen tussen E.T. en een Marokkaan: E.T. kwam alleen, zag er wél leuk uit, wilde de taal wel leren, had zijn eigen fiets, en ging weer terug naar huis"
quote:Hier niet.
Op donderdag 29 januari 2004 12:54 schreef onetouch het volgende:het sneeuwt hier ook jah
quote:"garpig!"
Op donderdag 29 januari 2004 12:55 schreef DennisMoore het volgende:He dóes inspire me.
Straks ga ik ook nog zo praten, goftedomme!.
quote:"Dat is okay,
Op donderdag 29 januari 2004 12:56 schreef onetouch het volgende:"garpig!"
"ik ben géén homo"
quote:"waar zijn de oldbies"
Op donderdag 29 januari 2004 12:56 schreef onetouch het volgende:[..]
"garpig!"
"ik ben géén homo"
goeiemiddag!! .
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 29-01-2004 13:02]
quote:"Jerruh, m'n bank!
Op donderdag 29 januari 2004 13:00 schreef Jerruh het volgende:"waar zijn de oldbies"
":o.![]()
. "
goeiemiddag!!
.
ola mi chico Jerro
quote:"Niet dat ik iets tegen newbies heb. Op zich.
Op donderdag 29 januari 2004 13:00 schreef Jerruh het volgende:"waar zijn de oldbies"
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:01 schreef onetouch het volgende:"Jerruh, m'n bank!
Wat doe je?
"
quote:Hai!
Op donderdag 29 januari 2004 12:52 schreef onetouch het volgende:[..]
niks de snelweg op jij!
thuis zitten, tv op tv gelderland en journalistiek verslag doen van de gemeentelijke herindeling van de liemers en achterhoek
Jaja, vandaag wordt dus duidelijk of Dinxperlo fijn bij het gereformeerde Aalten moet
quote:mugabe amamwbe touch
Op donderdag 29 januari 2004 13:01 schreef onetouch het volgende:[..]
"Jerruh, m'n bank!
Wat doe je?
"
ola mi chico Jerro
ca van bien?? .
oeh me column komt zo online !
quote:jah
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Urban Legend.
.
quote:ik heb een stukje gekeken, maar echt spectaculaire tv is het niet, plus het feit dat ik niet echt van plan ben ooit weer in die regio te gaan wonen, maken toch dat mijn interesse er niet helemaal naar uit gaat.
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Waxxer het volgende:Hai!
Jamaar juist daarom,. ik wil nog een stukje zien, en ik moet stand-by staan voor een bijeenkomst in Dinspair l'eau, voor als de andere correspondent niet op tijd weer uit Den Haag kan zijn. Maar ik ga daar sowieso heen, om te zien en horen wat de reacties zijn.
Jaja, vandaag wordt dus duidelijk of Dinxperlo fijn bij het gereformeerde Aalten moet
maar voor de mensen die er wel wonen zal er wel wat veranderen, drie gemeenten bij elkaar en dan bezuinigen op publieke instellingen dus overal één gemeentehuis, één bibliotheek, één zwembad etc... jammer
quote:Even nagevraagt lol...ik doe namelijk intern systeembeheer....weet niet zoveel van de xs4all producten
Op donderdag 29 januari 2004 12:52 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ach, XS4ALL is gewoon goed.....
Maar jij werkt er dus? Ik heb een vraagje Die nieuwe virusscanner die ze aanbieden (Virusscan home 7), moet je daarvan na een jaar zelf de definities betalen? Dat zegt mijn virusscanner tenminste
Maar goed als het goed is zijn de virus scanner en firewall gratis...ook het virusfilter op je mailboxen zijn gratis.
Mischien moet je even weer naar het service centre....kan je de nieuwe virusscanner downloaden.
quote:Ja joh!
Werk je bij XS4ALL?
quote:ca va tres bien!
Op donderdag 29 januari 2004 13:03 schreef Jerruh het volgende:mugabe amamwbe touch
.
ca van bien??
.
oeh me column komt zo online!
lunch
quote:hebben de vorige bewoners hun modem vergeten mee te verhuizen?
Op donderdag 29 januari 2004 13:12 schreef Sunjammer het volgende:
*stiekem xs4all user is*
quote:Je schaamt je ervoor?
Op donderdag 29 januari 2004 13:12 schreef Sunjammer het volgende:*stiekem xs4all user is*
quote:Haha nee hoor.... verre van zelfs. Ben zeer tevreden
Op donderdag 29 januari 2004 13:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je schaamt je ervoor?
.
quote:* Twoflower is heel tevreden over @Home.
Op donderdag 29 januari 2004 13:16 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Haha nee hoor.... verre van zelfs. Ben zeer tevreden
Maar mocht ik binnenkort verhuizen, dan weet ik niet of ik weer voor kabel zou gaan. Hangt denk ik ook af van de aanbieder...
quote:Mja ik wil er wat van zien, omdat men in Dinxperlo zich er heel erg heeft tegen verzet (rare zin sorry). Maar het ziet er toch naar uit dat dinxperlo bij Aalten wordt gevoegd en er is behalve de politie geen enkele band tussen deze twee gemeenten. Dinxperlo is veel meer gericht naar doetinchem (dus Gendringen enz, dat zegt jullie vast niks). Er zijn 1000'en euro's in het verzet gestoken en Dinxperlo heeft tot nu toe geweigerd de voorbereidingen in de zetten. Allemaal gedoe en voer dus voor de journalistiek
Op donderdag 29 januari 2004 13:08 schreef onetouch het volgende:[..]
ik heb een stukje gekeken, maar echt spectaculaire tv is het niet, plus het feit dat ik niet echt van plan ben ooit weer in die regio te gaan wonen, maken toch dat mijn interesse er niet helemaal naar uit gaat.
maar voor de mensen die er wel wonen zal er wel wat veranderen, drie gemeenten bij elkaar en dan bezuinigen op publieke instellingen dus overal één gemeentehuis, één bibliotheek, één zwembad etc... jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |