quote:Als ik de specs van Cell mag geloven, dan wordt de PS3 een ongelofelijk machtige console die de andere (en de pc) màkkelijk verslaat qua rekenkracht! Mits... de software goed geschreven is... Want een compleet nieuw systeem, met meerdere cores op 1 chip vereist natuurlijk een nieuwe manier van (efficient) programeren.
Op dinsdag 3 februari 2004 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Goed nieuws (IG)
quote:Geef mij maar de goede oude roestbak PS2 van me. Lijkt net een oude auto. Maakt een vreselijk lawaai
Op maandag 2 februari 2004 23:59 schreef P-Style het volgende:
Ik wil al een tijdje die nieuwe zilverkleurige PS2 kopen, maar ik kan de mijne (ouwe versie 30004) maar niet verpatsen! hehe... Dus ik dacht... ach zou veel voegt die nieuwe PS2 toch ook weer niet toe, laat maar. Totdat ik dus de nieuwe (50000 serie) PS2 van mijn zus (zus ja...)aanschouwde. Die zilverkleurige PS2 is mooi!!!
Maar waar ik echt versteld van stond... hij is ècht... stil... HEEL STIL!!! Je hoort hélemaal niks meer! Good job sony!
Een héle verbetering vergeleken met dat net-niet-stofzuiger-geluidsniveau van de fan in de ouwe PS2 versies. Bovendien lijkt die nieuwe afstandsbediening voor de PS2 met aan/uit- en ejectknop me ook wel verrekte handig!
Zeker nu je niet meer één van je controllerporst hoeft te verspillen met die externe infreroodontvanger.
Dus ik denk dat ik toch maar die nieuwe zilverkleurige PS2 ga halen... gewoon voor d'r bij!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Geef mij maar de goede oude roestbak PS2 van me. Lijkt net een oude auto. Maakt een vreselijk lawaaiHoe ouder de console en hoe meer versleten hoe beter
![]()
quote:Jij bent gek
Op dinsdag 3 februari 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geef mij maar de goede oude roestbak PS2 van me. Lijkt net een oude auto. Maakt een vreselijk lawaai
Hoe ouder de console en hoe meer versleten hoe beter
![]()
quote:omg!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:09 schreef gijsje79 het volgende:
Silent Hill 4
Papers.![]()
[afbeelding]
quote:Ik hoop dat mijn cdlade binnenkort ook meer lawaai gaat maken en nog stroever gaan werken
Op dinsdag 3 februari 2004 19:41 schreef Kremers het volgende:[..]
Jij bent gek
, ik haat lawaai
Die nieuwe PS2 is
op dat punt idd, je hoort hem total niet.
quote:
Helaas scoorde niet alle titels naar verwachting. Vooral Beyond Good & Evil en XIII stelden op het gebied van verkoop teleur. Men wijt dit aan de sterke concurrentie tijdens het laatste kwartaal van vorig jaar. Prince of Persia: The Sands of Time verkocht wellicht niet zo goed als het spel verdiende, nog niet de helft van rotzooi als Medal of Honor: Rising Sun, doch het spel ging wel ruim 2 miljoen keer over de toonbank, genoeg om een opvolger te rechtvaardigen welke reeds in de planning is, doch verder is er niets over geweten.
quote:Eerst afwachten hoe deel 1 is.
Op woensdag 4 februari 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Ubisoft bevestigd een Prince of Persia 2![]()
quote:Dies coooooolll
Op woensdag 4 februari 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eerst afwachten hoe deel 1 is.
quote:Lijkt me een overbodige kwestie Gijs,... hij lijkt me waanzinnig
Op woensdag 4 februari 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eerst afwachten hoe deel 1 is.
Wanneer ze uitkomen is niet bekend, de XBOX, PC en GBA versie zullen wel in Maart verschijnen.
Wel mooi klote, want er komt echt geen moer uit de komende maanden , Driv3r ook al uitgesteld....
quote:Ik ga voor FFX-2 nog en dan wacht ik even met PS2 aankopen.
Op woensdag 4 februari 2004 15:12 schreef Kremers het volgende:
Jammer, Splinter Cell: Pandora Tomorrow voor de GC en PS2 zijn uitgesteld, reden: MS heeft met geld lopen zwaaien...Wanneer ze uitkomen is niet bekend, de XBOX, PC en GBA versie zullen wel in Maart verschijnen.
Wel mooi klote, want er komt echt geen moer uit de komende maanden
, Driv3r ook al uitgesteld....
quote:Idd,... amper tijd daarvoor ! En ze zullen wel vrij snel goedkoop komen. Kan je ze alle 4 tegelijk kopen
Op woensdag 4 februari 2004 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
.Hack 15 maart iemand? Ik ga die halen als ze budget zijn
Maar idd er komt niets boeiends de komende maanden op Midway Arcade Treasures na dan, maar dat is ook alleen maar nostalgie.
Driv3r, GT4, GTA'4', Killzone.. allemaal pas rond de zomer. En dat is precies de tijd dat ik zo weinig mogelijk zit te gamen.
quote:Die reeks zegt me dus niks! Ziet er wel goed uit!
Op donderdag 5 februari 2004 07:51 schreef Chocobo het volgende:
Star Ocean 3 maar even op mijn wishlist gezet. Er komt een PAL release(Square Enix
)
quote:Star Ocean schijnt extreem te zijn. Meeste RPG gamers geven dit spel een 9 of 10 in Japan en import reviews zijn
Op donderdag 5 februari 2004 09:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die reeks zegt me dus niks! Ziet er wel goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |