Serieus; dit is toch niet helemaal gezond en hoe gaat dat? Zitten deze figuren de hele dag door op de actieve topics pagina te reloaden?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die lifestyle en toch ook weer niet als je begrijpt wat ik bedoel......
quote:Die mensen hebben niks anders te doen denk ik eerder... Ik heb nu ook niks meer te doen dus ja... dan is Fok een leuk tijdverdrijf
Op donderdag 29 januari 2004 11:45 schreef PalmSpeciale het volgende:
die mensen zijn gewoon extreem zielig en hebben geen vriendjes ofzo.
quote:Eh ja denk het wel... (de actieve topics te reloaden)
Op donderdag 29 januari 2004 11:43 schreef Versie1 het volgende:
Zonder nu direct namen te noemen valt het me op dat sommige toppics altijd door enkele (dezelfde) fokkers als eerste van commentaar worden voorzien. En met 'altijd' bedoel ik ook altijd. Of het nu 7 uur 's ochtends of 2 uur 's nachts is.Serieus; dit is toch niet helemaal gezond en hoe gaat dat? Zitten deze figuren de hele dag door op de actieve topics pagina te reloaden?
![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die lifestyle en toch ook weer niet als je begrijpt wat ik bedoel......
quote:Hoi vosss.
Op donderdag 29 januari 2004 11:47 schreef vosss het volgende:
gelukkig voel ik me totaal niet aangesproken!
quote:tuurlijk, maar niet de hele dag door. Als je nooit wat te doen hebt, dan vraag ik me af wat je allemaal hebt ook aan sociale contacten.
Op donderdag 29 januari 2004 11:47 schreef Jipje het volgende:[..]
Die mensen hebben niks anders te doen denk ik eerder... Ik heb nu ook niks meer te doen dus ja... dan is Fok een leuk tijdverdrijf
quote:Ik denk dat de meeste die enorm fanatiek zijn of student of huisvrouw of werkloos zijn?
Op donderdag 29 januari 2004 11:43 schreef Versie1 het volgende:
Zonder nu direct namen te noemen valt het me op dat sommige toppics altijd door enkele (dezelfde) fokkers als eerste van commentaar worden voorzien. En met 'altijd' bedoel ik ook altijd. Of het nu 7 uur 's ochtends of 2 uur 's nachts is.Serieus; dit is toch niet helemaal gezond en hoe gaat dat? Zitten deze figuren de hele dag door op de actieve topics pagina te reloaden?
![]()
En idd sommige die op hun werk ook gewoon kunnen fokken..
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:53 schreef Bioslock het volgende:
Ik toch niet he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |