Ik heb normaal niks tegen zelfmoord, maar dit is echt asociaal. Dat doe je toch niet op een school, waar kinderen van 12 (de brugklassers) je kunnen zien?
quote:dies al genoegd gestraft, die zit voor de rest van d`r leven in een rolstoel
Op donderdag 29 januari 2004 10:40 schreef Stranger het volgende:
Flink afstraffen en een hoge boete geven, dat meisje, ziektekosten voor zulk soort mensen dienen niet vergoed te worden.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:40 schreef BobRooney het volgende:
nee, dat moet je gewoon lekker thuis doen inderdaad...veel beter
Direct het slechtste van een mens inzien is nog good at all
quote:Een vriendin van mij heeft haar zien springen, en een docent riep nog "Niet springen!", maar ze deed het toch...
Op donderdag 29 januari 2004 10:41 schreef furanku het volgende:
Zal ze niet gewoon gestruikeld zijn?Direct het slechtste van een mens inzien is nog good at all
quote:Dat is ook haar eigen schuld dan, hup de consequenties van je stomme daden aanvaarden.
Op donderdag 29 januari 2004 10:41 schreef mackensen het volgende:[..]
dies al genoegd gestraft, die zit voor de rest van d`r leven in een rolstoel
quote:Inderdaad. Denk ook dat dit meer onder aandachttrekkerij valt dan een serieuze poging.
Op donderdag 29 januari 2004 10:42 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat is ook haar eigen schuld dan, hup de consequenties van je stomme daden aanvaarden.
Snap niet waarom die vereningingen voor euthanasie verboden worden/zijn, als mensen ECHT niet meer willen worden ze tenminste niet aan hun lot overgelaten, nu springen ze gewoon voor een trein o.i.d.
quote:de stomme muts...
Op donderdag 29 januari 2004 10:42 schreef sleepflower het volgende:[..]
Een vriendin van mij heeft haar zien springen, en een docent riep nog "Niet springen!", maar ze deed het toch...
quote:Nee, ik snap ook niet waarom ze dat deed...
Op donderdag 29 januari 2004 10:48 schreef pro_jeex het volgende:
Dat moet je ook niet van 3 hoog doen
quote:3 verdiepingen overleef je meestal wel
Op donderdag 29 januari 2004 10:48 schreef sleepflower het volgende:[..]
Nee, ik snap ook niet waarom ze dat deed...
quote:Tussen de trappen door. De trappen gaan zeg maar rond als in een toren, en daartussen zit een gat. Daar is ze door gevallen.
Op donderdag 29 januari 2004 10:49 schreef vosss het volgende:
is dat gewoon 1 trap af laten vallen, of echt tussen de trappen door van helemaal bovenaf tot op de BG?
quote:hahahaha een goede zelfmoord op zijn tijd is nooit weg dus?
Op donderdag 29 januari 2004 10:39 schreef sleepflower het volgende:
-knip-Ik heb normaal niks tegen zelfmoord, maar dit is echt asociaal.
Dat doe je toch niet op een school, waar kinderen van 12 (de brugklassers) je kunnen zien?
briljant stukje tekst
[Dit bericht is gewijzigd door IJskast op 29-01-2004 10:51]
quote:Ja.. daar zal ze zich echt druk om maken als ze zelfmoord probeert te plegen.. dat mensen haar misschien wel na zullen kijken als ze het overleeft.
Op donderdag 29 januari 2004 10:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Kinderen van 12? Euh net zo god de docenten en de anderen hoor..
Maar ik vind het behoorlijk dom om in school te doen. Als je het overleefd hou je daar geen leven meer over. Mensen die je nakijken enzo...
Niet slim van d'r.
quote:Niet mee eens dan?
Op donderdag 29 januari 2004 10:50 schreef IJskast het volgende:[..]
hahahaha briljant stukje tekst
quote:En nu van pijn.
Op donderdag 29 januari 2004 10:49 schreef Xtreem het volgende:
zijn 9 vd 10 x puur een schreeuw om aandacht...
quote:Mijn achterbuurvrouw sprong van 1 hoog. Nou ja, liet zich vallen. Lig je dan wat te kermen op het gazon met je gebroken been.
Op donderdag 29 januari 2004 10:49 schreef pro_jeex het volgende:[..]
3 verdiepingen overleef je meestal wel
quote:Ze wil vast later op rolstoelbasketbal!
disclaimer: asociale mensen die voor het aanzien van tig anderen medeleerlingen zulke acties uithalen verdienen botte grapjes..
quote:Dan ben je echt dom
quote:okay, ofja, eik niet, maar dat is dan duidelijk
Op donderdag 29 januari 2004 10:50 schreef sleepflower het volgende:[..]
Tussen de trappen door. De trappen gaan zeg maar rond als in een toren, en daartussen zit een gat. Daar is ze door gevallen.
quote:hoevaak heb jij het al geprobeerd?
quote:Nee precies. Weer zo'n aandachtsgeil wijf waarschijnlijk
Op donderdag 29 januari 2004 10:48 schreef pro_jeex het volgende:
Dat moet je ook niet van 3 hoog doen
Zoek dan een flat van minimaal 10 hoog op
quote:Ja laten we haar lekker gaan knuffelen.
Op donderdag 29 januari 2004 10:52 schreef PostaL het volgende:
Al hoewel zelfmoord een zeer ernstige daad is, vind ik wel dat er hier weinig begrip wordt getoond voor de ernst van psychische problemen.
En geloof me, psychische problemen kunnen zeer ernstig zijn zo erg dat een mens geen zin meer heeft om te leven.
quote:Ja ok, maar vraag dan op een andere manier aandacht dan door je op een school door een trapgat proberen te flikkeren.
Al hoewel zelfmoord een zeer ernstige daad is, vind ik wel dat er hier weinig begrip wordt getoond voor de ernst van psychische problemen.
En geloof me, psychische problemen kunnen zeer ernstig zijn zo erg dat een mens geen zin meer heeft om te leven.
quote:maar val daar dan niet een hele school mee lastig, op deze manier raken er een hele zooi mensen in de psychische problemen....
quote:En waarom dan in de pauze en van maar 3 hoog? Iedere school heeft een vetrouwenspersoon/schoolarts toch?
edit: i.a.w.: ze wou aandacht, niet dood.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 29-01-2004 10:54]
Niet om grof te klinken, maar was dit niet gewoon uit de hand gelopen aandacht vragen
Ik hoop dat er niet teveel mentale schade aan mede scholieren is opgedaan, want een zelfmoord poging live meemaken kan behoorlijke impact hebben (spreekt uit ervaring)
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:54 schreef Megumi het volgende:
Ik zou eerst wat van haar motieven willen weten. Voor een oordeel te geven. Misschien is ze door dat tuig wat tegenwoordig op school zit bijna doodgepest bijvoorbeeld.
hehe doodpesten
quote:En dat gebeurd....
Op donderdag 29 januari 2004 10:55 schreef Just0 het volgende:[..]
hehe doodpesten
Ik weet niets over haar psychische problemen, maar ze wil aandacht. als ze echt dood wil kan het VEEL efficienter en zonder andere mensen te traumatiseren.
quote:blij dat ik niet de enige ben die vind dat zij een slachtoffer is
jullie beschouwen dit alsof zij één of andere terroristische daad gepleegd heeft, alsof ze in haar val 29 12-jarige kindertjes meegesleurd heeft of zo
't is inderdaad een schreeuw om aandacht, en dit los je niet op door haar hierna als een misdadiger te gaan behandelen, integendeel ....
iemand probeert nota bene zelfmoord te plegen, en jullie hebben het over die 'arme kindertjes die dit allemaal moesten aanschouwen' .. komaan zeg
vraag me af wat een mens tegenwoordig moet doen om een beetje aandacht te krijgen, wanneer dit blijkbaar voor de meesten niets zou uitmaken
quote:Nou, dan kan je beter zo'n pestkop door het trapgat flikkeren dan jezelf.
Op donderdag 29 januari 2004 10:54 schreef Megumi het volgende:
Ik zou eerst wat van haar motieven willen weten. Voor een oordeel te geven. Misschien is ze door dat tuig wat tegenwoordig op school zit bijna doodgepest bijvoorbeeld.
En nou maar hopen dat verder niemand op dit idee komt...
k blijf bij de "aandacht-trek-theorie".
quote:Aandachttrekster....
Op donderdag 29 januari 2004 10:51 schreef Syrena het volgende:[..]
Mijn achterbuurvrouw sprong van 1 hoog. Nou ja, liet zich vallen. Lig je dan wat te kermen op het gazon met je gebroken been.
kende iemand haar? hoe is het nu met haar?
trouwens, als je dood wilt doe het dan idd goed en niet zo. Ik zou het, als het ooit zo ver zal komen, gewoon stil (nouja, stil ) doen en dan merkt men het later wel en dan ook netjes een brief schrijven. maar dan wel als allerlaatste redmiddel. dut klinkt wel idd als aandacht.
quote:Het is een totaal verkeerde manier van aandacht vragen, ze heeft nu aandacht, maar wel negatief, omdat iedereen haar nu een grote aanstelster vindt. Gaan we dit soort gevallen idd doodknuffelen, O WAT ERG roepen, dan gaan zo hordes meiden het trapgat af.
Op donderdag 29 januari 2004 10:59 schreef St.Germain het volgende:[..]
blij dat ik niet de enige ben die vind dat zij een slachtoffer is
jullie beschouwen dit alsof zij één of andere terroristische daad gepleegd heeft, alsof ze in haar val 29 12-jarige kindertjes meegesleurd heeft of zo
't is inderdaad een schreeuw om aandacht, en dit los je niet op door haar hierna als een misdadiger te gaan behandelen, integendeel ....
iemand probeert nota bene zelfmoord te plegen, en jullie hebben het over die 'arme kindertjes die dit allemaal moesten aanschouwen' .. komaan zeg
vraag me af wat een mens tegenwoordig moet doen om een beetje aandacht te krijgen, wanneer dit blijkbaar voor de meesten niets zou uitmaken
quote:Ben je gekruist met een Lemming ofzo?
Op donderdag 29 januari 2004 10:58 schreef Chup het volgende:
Brrrrrrrrr... kent iemand dat gat tussen de trappen bij de EFA / HVA / UVA ? Zo'n mooie cirkel en dan een verdieping of 10........ *ril* en toch heb je altijd ergens zo'n gevoel dat je er af moet springen ofzo... niet dat ik dat ga doen... ik weet wel beter en het leven is veel te leuk!
quote:iemand die aandacht wilt, gaat niet thuis in een hoekje heel stilletjes zelfmoord plegen
Op donderdag 29 januari 2004 10:53 schreef Just0 het volgende:[..]
maar val daar dan niet een hele school mee lastig, op deze manier raken er een hele zooi mensen in de psychische problemen....
en heb je eigenlijk wel nagedacht vooraleer je deze quote postte? als iemand naast jou zelfmoord zou plegen, of een poging tot, dan zou jij hem/haar zeggen 'val me toch niet lastig man'??
geen wonder dat de maatschappij naar de kloten gaat ..
quote:Doe is voor...
Op donderdag 29 januari 2004 11:03 schreef Coelho het volgende:
Volgende keer hoofd eerst....
Met zulke reacties krijg ik zelf spontaan de neiging om van 't balkon te springen.
Voor jullie geruststelling, dat is 7 hoog.
Nondeju.
quote:lekkere slimme actie weer zal je zien wil je zelfmoord plegen ben je verlamd voor de rest van je leven lekker slim plan weer zeg
Op donderdag 29 januari 2004 10:39 schreef sleepflower het volgende:
Meld ik me vandaag ziek, belt er een vriendin een paar uur later naar me op. Je hebt wat gemist. Wat blijkt, een meisje heeft zich laten vallen in het trapgat. Drie verdiepingen hoog. De trappen zijn de enige manier om naar de lokalen te komen, en de bel van de pauze die afgelopen was, was net gegaan. Je kan je wel voorstellen dat het lekker druk was. Een vriendin van mij heeft het gezien en een andere heeft een 'plof' gehoord. Het schijnt nu dat het meisje geen gevoel meer in haar benen heeft.Ik heb normaal niks tegen zelfmoord, maar dit is echt asociaal. Dat doe je toch niet op een school, waar kinderen van 12 (de brugklassers) je kunnen zien?
quote:De timing spelt ook aandacht, einde van de pauze trapgat vol
Op donderdag 29 januari 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:[..]
Het is een totaal verkeerde manier van aandacht vragen, ze heeft nu aandacht, maar wel negatief, omdat iedereen haar nu een grote aanstelster vindt. Gaan we dit soort gevallen idd doodknuffelen, O WAT ERG roepen, dan gaan zo hordes meiden het trapgat af.
quote:ja precies en doe het in iedergeval goed dat je ook zeker weet dat je het niet overleeft wel zo prettig voor je zelf dan
Op donderdag 29 januari 2004 11:09 schreef Tiemie het volgende:
tis idd hetzelfde als je voor een trein springt, als je zo graag niet wilt leven doe het dan op een manier dat niemand er last van heeft..
quote:nee ik geloof dat je gelijk hebt hé ... wat had moeten gebeuren is het volgende: nadat zij gesprongen had, zou iedereen die in de buurt was eens rond haar in een kring moeten staan hebben, en haar eens goed uitgelachen hebben ... misschien een paar verwijten naar haar kop geslingerd hebben zoals 'jij vuile aanstelster, doe eens normaal' ... hmm misschien ook nog een paar trappen in haar maag nageven
Op donderdag 29 januari 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:[..]
Het is een totaal verkeerde manier van aandacht vragen, ze heeft nu aandacht, maar wel negatief, omdat iedereen haar nu een grote aanstelster vindt.
(sarcasme trouwens)
quote:da's waarschijnlijk de meest belachelijke quote die 'k al gelezen heb vandaag ... en wanneer je 's rondneust op FOK!Forum vind je veel belachelijke quotes hoor
Op donderdag 29 januari 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:
Gaan we dit soort gevallen idd doodknuffelen, O WAT ERG roepen, dan gaan zo hordes meiden het trapgat af.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |