Maar uiteraard ook:
Jimi hendrix
Phill Collins
Micheal Jackson
En wat bijna niemand helaas kent: Rory Galagher....
quote:Ah.Lekkere blues. En dat is best bekend volgens mij hoor.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:59 schreef Boozeman het volgende:
En wat bijna niemand helaas kent: Rory Galagher....
quote:Toch wel: in engeland zijn 1 miljoen exemplaren van z'n 2e album friday's child verkocht in 2 maanden tijd. dat is vergelijkbaar met 300.000 hier. je bent dus niet alleen
Op donderdag 29 januari 2004 21:31 schreef Skaai het volgende:
Ik heb wel een soort van 'Idool', iemand die ik echt te gek vind: Will Young. Die cd's van hem vind ik echt heerlijk. Niet veel mensen (op de engelse puberale muppets na) hebben die cd in hun draaiertje, maar ik vind het echt lekker klinken.
quote:Nu niet voor 't een of 't ander maar zo'n grote handen zijn alleen maar lastiger... Tis gewoon echt ongelofelijk dat hij desondanks nog zo kon spelen...
Op donderdag 29 januari 2004 10:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik wil ook zo gitaar kunnen spelen als hij dat kon. Hij kon heel erg snel grepen pakken en hij had hele grote handen die heel erg handig zijn bij gitaar spelen.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:01 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Nu niet voor 't een of 't ander maar zo'n grote handen zijn alleen maar lastiger... Tis gewoon echt ongelofelijk dat hij desondanks nog zo kon spelen...
quote:best handig hoor...hoe hij met zn duim bijna een barre neer kon leggen
Op dinsdag 3 februari 2004 23:01 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Nu niet voor 't een of 't ander maar zo'n grote handen zijn alleen maar lastiger... Tis gewoon echt ongelofelijk dat hij desondanks nog zo kon spelen...
Pink Floyd
Massive Attack
Marvin Gaye
Bob Marley
Miles Davis
Hendrix
Santana
Mozart
quote:Eddie Vedder en Chris Cornell... Geweldig, Pearl Jam en Soundgarden zijn zeker 2 van mijn favo's, Matt Cameron btw (Soundgarden en nu Pearl Jam drummer) kan ik ook erg waarderen
Op vrijdag 30 januari 2004 01:20 schreef Najra het volgende:
Die midget en Jezus figuur op deze foto zijn wel twee mensen die ik kan waarderen.
De perfecte duo:
En dan heb je er nog zoveel, zoals David Bowie, Eric Clapton etc. etc.
met Frank Black, Jim Morrison, en Bob Dylan op een gedeelde tweede plaats...
quote:Hele leuke muziek, ik heb cd van die gasten. Er mocht wel wat meer gitaarwerk in.
Op zondag 8 februari 2004 22:09 schreef ZrAeNiAn het volgende:
MADNESS!!!!-Z-
quote:vind zelf van niet tis eens een keer wat anders dan snerpende gitaren
Op zondag 8 februari 2004 22:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Hele leuke muziek, ik heb cd van die gasten. Er mocht wel wat meer gitaarwerk in.
-Z-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |