quote:dat is gewoon de antenne kabel als je goed kijkt
Op zondag 1 februari 2004 21:28 schreef Gamedemon het volgende:[..]
het mooiste is nog het TV out snoer dat achter het gordijn ligt en de xbox die niet op stroom werkt en dus niet uitkan
leuk joh zon hoesje uitprinten
valt me mee dat er geen ign logo op zen tv staat
quote:Overigens zie je op dit plaatje dat het ledje wel brandt, maar dat je dat op de foto bijna niet ziet.
Op zondag 1 februari 2004 22:00 schreef Fliepke het volgende:[..]
Zal ik het nog toffer maken voor je?
[afbeelding]Leuk gedaan
.
quote:Lijkt me wel fake want de tekst en zo van het cd's loopt niet recht en je ziet de glimlijn van de cd.
[afbeelding]Leuk gedaan
.
quote:ÑEE ECHT JOH!
Op zondag 1 februari 2004 22:13 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Lijkt me wel fake want de tekst en zo van het cd's loopt niet recht en je ziet de glimlijn van de cd.
quote:de glimlijn is de buitenste rand? want dat heb je bij elke spel/dvd
Op zondag 1 februari 2004 22:13 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Lijkt me wel fake want de tekst en zo van het cd's loopt niet recht en je ziet de glimlijn van de cd.
quote:als je goedkijkt zie je dat de sticker scheef geplakt is....fable loopt niet recht met xbox
[afbeelding]Leuk gedaan
.
quote:Is toch nog niet 100% zeker? Niet verstandig van M$, backward compatibilty is een van de redenen dat de PS2 zo goed verkoopt.
Op maandag 2 februari 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
Niet backwards compatible![]()
Ik hoor trouwens ook geruchten dat er geen HD in komt!
quote:Als er een negatieve uitslag komt daarover raak ik mn xboxspellen ook niet meer aan de straatstenen.
Op maandag 2 februari 2004 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is toch nog niet 100% zeker? Niet verstandig van M$, backward compatibilty is een van de redenen dat de PS2 zo goed verkoopt.
Ik hoor trouwens ook geruchten dat er geen HD in komt!
quote:Is officieel bevestigd maar ik kan het even niet zo snel voor je vinden. Tis echt zo
Op maandag 2 februari 2004 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is toch nog niet 100% zeker? Niet verstandig van M$, backward compatibilty is een van de redenen dat de PS2 zo goed verkoopt.
quote:opzich een minpuntje maar ik hoop zekers dat de HD blijft, vind ik toch een handige feature, en het zorgt voor beter laadtijden (of niet soms?)
Op maandag 2 februari 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is officieel bevestigd maar ik kan het even niet zo snel voor je vinden. Tis echt zo
quote:Geen idee,.. vind het wel makkelijk idd maar de Xbox 2 heeft volgens de geruchten geen HD nee
Op maandag 2 februari 2004 12:15 schreef Chillmeister het volgende:[..]
opzich een minpuntje maar ik hoop zekers dat de HD blijft, vind ik toch een handige feature, en het zorgt voor beter laadtijden (of niet soms?)
quote:Je staat in de XBW
Op zondag 1 februari 2004 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
http://www.xboxarena.nl/thread.php?threadid=2353&boardid=6&page=5#83
![]()
![]()
Achterin, quotes van het forum.
quote:als de PS2 echt goed verkocht doordat tie backwards compatible was, dan is Microsoft echt dom bezig.
Op maandag 2 februari 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
Niet backwards compatible![]()
quote:Ik las net in de XBW dat het weer wel backwards gaat worden.. ff afwachten maar. Ik denk dat ze bij MIcro ook wel weten dat veel gamers er niet blij mee zouden zijn.
Op maandag 2 februari 2004 15:07 schreef kepler het volgende:[..]
als de PS2 echt goed verkocht doordat tie backwards compatible was, dan is Microsoft echt dom bezig.
Of misschien dat ze weten dat de PS3 ook niet backwards compatible is....
quote:XBM bedoel je?
Op maandag 2 februari 2004 15:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik las net in de XBW dat het weer wel backwards gaat worden.. ff afwachten maar. Ik denk dat ze bij MIcro ook wel weten dat veel gamers er niet blij mee zouden zijn.
de vorige keer was het erg rustig, zeker omdat toen de ps2 uitkwam, niemand nog wist dat er een xbox kwam.....
maar nu komt er zo'n grote botsing van specificaties, games, prijzen enz. dat ik vrees dat er straks maar eentje overblijft. natuurlijk gaan sony en microsoft nog niet binnen 50 jaar failliet, maar dat er 1 afdruipt omdat het gewoon niet meer aantrekkelijk is om een machine te maken.
ik denk dat ik het maar weer de oorlog ff ga afwachten en dan pas een beslissing neem....
quote:UPS, UPC
Op maandag 2 februari 2004 15:13 schreef twi het volgende:[..]
XBM bedoel je?
quote:als ik de geruchten goed begrijp. xbox2 zal een IBM processor bevatten, hoogst waarschijnlijk een G5 variant
Op maandag 2 februari 2004 15:21 schreef Bastard het volgende:[..]
UPS, UPC
Potatoe, Potatoo.
Microsoft heeft Connectix overgenomen, die Virtual PC maakt. Met virtual PC kan je Windows draaien op je mac. dus het zou technisch mogelijk zijn (dmv emuleren) dat backwards compatibillity mogelijk is.
denk niet dat Nvidia Ati gaat helpen met de toekomstige graphics chipset
en over laadtijden...ga mortal kombat eens op een cube spelen....ga naar de crypt....en koop zon steen...bij de gamecube zie je saving staan...wacht ie een paar seconde en dan gaat ie door...bij de xbox is dat 1 vloeiende aktie
quote:Mwhehe, wat heb ik nu weer gezegd?
Op maandag 2 februari 2004 15:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Je staat in de XBW
Achterin, quotes van het forum.
't Is al de 2e keer

Lijkt mij niet zo'n geweldig spel eigenlijk...
quote:dat is toch ook een film?
Op maandag 2 februari 2004 17:48 schreef Tain het volgende:
Van Helsing Screenies[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Lijkt mij niet zo'n geweldig spel eigenlijk...
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:49 schreef kepler het volgende:[..]
dat is toch ook een film?
daarom lijkt het me ook niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |