Waar reageer ik op.
quote:Met 58kg wel ja.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:03 schreef onetouch het volgende:[..]
was jij "mager" dan en zo ja is dat daarna veranderd door "alleen" sporten?
Sporten en eten ja. (Rijst, pasta, kwark, kip, etc. etc. de hele dag door.)
quote:oh, jij valt op wat gezettere jongens?
Op dinsdag 22 juli 2003 09:28 schreef Mr.J het volgende:[..]
Nietes.
Als ik mezelf nu vergelijk met 4 jaar geleden...
Ik heb er op zich niet zoveel problemen mee, al zou een dun laagje vet erbij niet erg zijn.. Ik eet ook niet bar weinig, 20 sneetjes brood, 2 borden met avondeten, 10 snickers (of kitkat of whatever) en heel veel ander snoep tussendoor per dag.. En drink zo'n 3 flessen frisdrank per dag. Er gaat dus redelijk wat in. Ook gaat het er allemaal uit. Het eten van veel spek helpt niet. Het eten bij de McDonalds helpt niet, als ik daar een aantal McChickens eet is het enige waar ik in slaag het bij m'n tafeltje krijgen van de manager, zeggend dat ik het hele assortiment gehad hebt en vragende of ik nog een gratis mcflurry wil hebben ofzo
.. Dat en het feit dat ik dan voor een week puistjes heb.
Nee, ik heb de strijd een tijd geleden al opgegeven. En ach, het is dat ik mezelf iets mooier zou vinden met een extra dun laagje vet maar zoveel maakt het nou ook weer niet uit.
Voor veel tips en adviezen moet je eens kijken op www.fitness-net.nl onder 'discussieforum' en dan 'voeding en suppletie', ook al doe je niet aan fitness (zou ook goed helpen trouwens, krachttraining).
Zelf doe ik al enkele jaren aan fitness/krachttraining, maar kwam haast niet aan. Ik woog een aantal jaren 71kg bij 1.90. Toen kwam ik er ineens achter dat voedsel zeer belangrijk was. In 3 maanden tijd ongeveer ging ik van 71kg naar 85kg en nu is het zo'n 87 kg. Zou ik nu nog meer willen dan moet ik echt gaan bodybuilden lijkt me en extra supplementen moeten nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Goofup op 29-09-2003 17:35]
quote:Ik begrijp niet wat daar mis mee is?? Dat is toch bij veel mannen hetzelfde. Ik ben 185cm lang en weeg 76 kilogram en bij mij kan er weinig vanaf. Ik wil niet zeggen dat ik alles kan eten, want ik heb een keertje 100 kilo gewogen. Toen at ik ook alles en ik besef heel goed dat je niet elke dag een pizzaatje quatro fromaggio kunt eten.
Op zaterdag 7 juli 2001 00:25 schreef WillyTheSquid het volgende:
Rond de 1.85...ik woog 91 kilo, dat was echt erg.Een paar maanden later, nu dus: 1.85, 78 kilo. Iets te zwaar dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 29-09-2003 18:31]
Maakt niet uit of ik heel veel eet, ik kom bijna niet aan (snelle verbranding). Verder doe ik er niet echt iets aan, het boeit me niet meer, m'n vrouw vind het ook geen probleem, dus who cares.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |