quote:Geil...
Op donderdag 29 januari 2004 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Justine Henin is een halve man maar dat weet bijna niemand
Niet door vertellen...
NOT!
quote:Vond ik dus ook....
Op donderdag 29 januari 2004 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het was net zo gezellig hier...
Ga lekker in een ander topic zieken...
quote:Ik zal niet ontkennen dat ik het heb staan om te provoceren, het is ook gedoeld op het deel van de fokkers met meer dan gematigde rechtse ideeën.
Op donderdag 29 januari 2004 02:54 schreef boeiend007 het volgende:[..]
En bedankt,.... maar wat zou jij er van vinden als ik nu die een foto van die Murat D, daar neer zet met de tekst erbij, my hero....
Het is toch F*CKING TRIESTHeb je dat zelf niet in de gaten? Je probeert gewoon te provoceren.
quote:sorry hosti...
Op donderdag 29 januari 2004 02:57 schreef HostiMeister het volgende:[..]
Dit gaat van vrolijk gelul naar donkere diepe fundementeel gelul...
geen zin an om bijna 3 uur 's nachts...Kan dat morgen weer
huillie
quote:En als er nu iemand komt relschoppen, wat doe je dan, start je dan je norton ofzo
Op donderdag 29 januari 2004 02:57 schreef DaMook het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 29 januari 2004 02:38 schreef Cajun het volgende:[..]
Wat voor werk doe je?<hr></blockquote>ik doe beveiliging, ik zit nu bij een hotel.
quote:Is het nog steeds
Op donderdag 29 januari 2004 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het was net zo gezellig hier...
Maare, is dat over Henin echt? Of vind je dat maar, omdat ze veel kracht heeft in da dunne lichaampje?
ik dacht dat het hier juist zo gezellig was?
nu kijk ik weer en zie ik dingen die ik helemaal niet wil zien hier
jammer
quote:Ik wil ook nachtwerk, lekker wat internetten, zo relaxt. Moet je daar nog opleiding voor volgen of niet?
Op donderdag 29 januari 2004 02:57 schreef DaMook het volgende:[..]
ik doe beveiliging, ik zit nu bij een hotel.
Kan ik gelijk testen of die neprechten van mij ook echt nepwerken
quote:Nou ja...
Op donderdag 29 januari 2004 02:59 schreef Viper_74 het volgende:[..]
sorry hosti...
huillie
quote:Ik denk, een beetje een lomp uiterlijk, en een geile maglight van 5 kg ofzo
Op donderdag 29 januari 2004 03:00 schreef Cajun het volgende:[..]
Ik wil ook nachtwerk, lekker wat internetten, zo relaxt. Moet je daar nog opleiding voor volgen of niet?
quote:Mijn excuses, van mijn kant zal er geen woord meer komen over ongezellige dingen. Dus, iemand koffie?
Op donderdag 29 januari 2004 03:00 schreef nikky het volgende:ik tief hem zo dicht hoor....
ik dacht dat het hier juist zo gezellig was?
nu kijk ik weer en zie ik dingen die ik helemaal niet wil zien hier
jammer
quote:Tja het vriest hè, krijg je dat
Op donderdag 29 januari 2004 03:01 schreef HostiMeister het volgende:[..]
Nou ja...
Geen zin om dat gigantische brein van mij weer te kickstarten...
Duurt weer even voordat het warm is...
quote:Amélie
Op donderdag 29 januari 2004 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net als die Amélie Mauresmo
Het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat ze met iets teveel mannelijke hormonen is geboren maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze iets teveel van de verboden voedingssupplementen heeft gesnoept...
quote:Ja idd!
Het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat ze met iets teveel mannelijke hormonen is geboren maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze iets teveel van de verboden voedingssupplementen heeft gesnoept...
quote:Moet ik als misschien wel familie zijnde of, zelfs oudleerling zijnde steeds aan de gedachte trug gaan, als ik zijn foto zie?
Op donderdag 29 januari 2004 02:57 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Dan kom ik met een vliegtuigje, met de politie had gelijk.... ofzo
Er zullen zat mensen zijn waarvan die murat een held is. Tja, laat ze lekker.
Hoe zou jij het vinden als je moeder morge door de kop wordt geschoten, omdat ze haar handtasje niet afdeed. En ik een maandje later. Eeen avator van de dader maak, met de tekst eronder, tja had ze maar moeten luisteren...
quote:Zou je denken ? tegenwoordig kunnen ze al die anabole steroïden terug vinden in het plasje.
quote:Heb alleens anti-vries gedronken...
Op donderdag 29 januari 2004 03:01 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Tja het vriest hè, krijg je dat
quote:Net halve liter red bull op....... niks
Op donderdag 29 januari 2004 03:01 schreef Cajun het volgende:[..]
Mijn excuses, van mijn kant zal er geen woord meer komen over ongezellige dingen. Dus, iemand koffie?
Tja, ik zuip ook zoveel tray's golden power per week, ik denk dat ik immuun begin te worden
ik ga lekker op de bank hangen, veel plezier vanaaf nog! doeidoei
quote:Beetje kleine tietjes...
Op donderdag 29 januari 2004 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Steeds als ik Amélie Mauresmo zie dan denk ik; dit had net zo goed een man kunnen zijn
Och och och, die voedingssupplementen van tegenwoordig...
quote:Ongezellie
Op donderdag 29 januari 2004 03:02 schreef boeiend007 het volgende:[..]
Moet ik als misschien wel familie zijnde of, zelfs oudleerling zijnde steeds aan de gedachte trug gaan, als ik zijn foto zie?
Hoe zou jij het vinden als je moeder morge door de kop wordt geschoten, omdat ze haar handtasje niet afdeed. En ik een maandje later. Eeen avator van de dader maak, met de tekst eronder, tja had ze maar moeten luisteren...
Neem een kopje koffie of ga anders lekker slapen, morgen komt alles goed jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |