Hier deel 1 van dit topic
quote:American History X Info
Plot Outline: A former neo-nazi skinhead (Norton) tries to prevent his younger brother (Furlong) from going down the same wrong path that he did
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 29-01-2004 01:25]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:20 schreef Steve-O het volgende:
Hier verder over deze indrukwekkende filmHier deel 1 van dit topic
quote:volgens mij klopt die pic niet helemaal.....
Op donderdag 29 januari 2004 01:20 schreef Steve-O het volgende:
Hier verder over deze indrukwekkende filmHier deel 1 van dit topic
[afbeelding]
[..]
quote:Het hakenkruis zit op z'n hart, wat natuurlijk niet toevallig is. In de film zie je 'm in de spiegel er naar kijken, ik denk dat je dat bedoelt.
Op donderdag 29 januari 2004 01:41 schreef Noedie het volgende:[..]
volgens mij klopt die pic niet helemaal.....
volgens mij zat dat hakenkruis in de film aan de andere kant van zijn borst.......
ik zag het dus niet aankomen...
quote:Kosten tussen de ¤10 en de ¤12 dus
Op donderdag 29 januari 2004 01:36 schreef BDisOKE het volgende:
Moet hem eigenlijk is op DVD halen, kost geen ruk meer geloof ik.
Of zetten ze allemaal de film uit na die scene met de neger en de stoeprand?
quote:bingo...
Op donderdag 29 januari 2004 01:55 schreef keeper het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom al die wannabe-nazi kindjes van tegenwoordig oa deze film bij hun favorieten neerzetten?
Of zetten ze allemaal de film uit na die scene met de neger en de stoeprand?
maar die kindjes zijn ziek hoor.. tis echt een mooie film.. niet gaaf of cool nee mooi..
quote:Zag je wel aankomen dat die "nigga" van de wasgoed ook iemand in koele bloede heeft doodgeschoten, zoals op het einde,.......
Op donderdag 29 januari 2004 01:46 schreef JoeBlack2k het volgende:
ik moest bijna huilen op het eind..ik zag het dus niet aankomen...
quote:Die wannabe-nazi kinjdjes moeten de film natuurlijk wel afkijken,want het moraal is gewoon perfect.Van rasist tot vriendschap sluiten met een "Nigger" (ff grof gezegt} Deze film valt echt onder het genre: het bekijken van 2 kanten.Vooral in het gevang als hij met die neger bezig is met het vouwen van die lakens.Perfect gewoon
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom al die wannabe-nazi kindjes van tegenwoordig oa deze film bij hun favorieten neerzetten?Of zetten ze allemaal de film uit na die scene met de neger en de stoeprand?
quote:Omdat ze heel de bedoeling van deze film niet snappen.
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom al die wannabe-nazi kindjes van tegenwoordig oa deze film bij hun favorieten neerzetten?Of zetten ze allemaal de film uit na die scene met de neger en de stoeprand?
quote:Tegelijk
Op donderdag 29 januari 2004 02:11 schreef AngelEyes30 het volgende:[..]
Die wannabe-nazi kinjdjes moeten de film natuurlijk wel afkijken,want het moraal is gewoon perfect.Van rasist tot vriendschap sluiten met een "Nigger" (ff grof gezegt} Deze film valt echt onder het genre: het bekijken van 2 kanten.Vooral in het gevang als hij met die neger bezig is met het vouwen van die lakens.Perfect gewoon
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 02:14 schreef snakelady het volgende:[..]
Tegelijk
maar jij beschrijft het mooier.
quote:Zie erin wat je erin wíl zien. De film is zeker niet per se anti-nazi.
quote:Zeker niet nee tis dat deze film er veel nadruk op legt,maar het gebeurd onder meerdere mensen niet alleen de nazi mensen(helaas) Het moest verboden worden.Er is al genoeg aan de gang.En feit is niet alle "zwarten" zijn hetzelfde.En dan nog een fet: er zijn ook ROTTE blanken die het ook verdienen om met de kop tegen die stoeprand te worden geslagen!!!
Op donderdag 29 januari 2004 02:16 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Zie erin wat je erin wíl zien. De film is zeker niet per se anti-nazi.
quote:Ik vind dat niemand dat verdient, maar ja dat is maar mijn mening.
Op donderdag 29 januari 2004 02:21 schreef AngelEyes30 het volgende:[..]
Zeker niet nee tis dat deze film er veel nadruk op legt,maar het gebeurd onder meerdere mensen niet alleen de nazi mensen(helaas) Het moest verboden worden.Er is al genoeg aan de gang.En feit is niet alle "zwarten" zijn hetzelfde.En dan nog een fet: er zijn ook ROTTE blanken die het ook verdienen om met de kop tegen die stoeprand te worden geslagen!!!
quote:Dat was hij niet volgens mij
Op donderdag 29 januari 2004 02:11 schreef boeiend007 het volgende:[..]
Zag je wel aankomen dat die "nigga" van de wasgoed ook iemand in koele bloede heeft doodgeschoten, zoals op het einde,.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |