Maar ik denk wel dat het normaal is dat je je ook aangetrokken kan voelen tot iemand van hetzelfde geslacht, maar wel op een hele andere manier dan op iemand van het andere geslacht.
-Edit: typo-
[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:09]
Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.
quote:Op het moment dat het grootste deel van de bevolking van dit land accepteert dat wij zijn wat ik in de openingspost hebt gesteldt.
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Moet je wel even 1 set voeten in je avatar omdraaien
quote:Dat komt vrijwel alleen voor bij mensapen. Bij vrijwel alle andere diersoorten komt homofilie niet voor
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Ype het volgende:
Oh, en om het biologische aspect te ontzien dat ik nu al heb gezien: Biologisch gezien lost sex tussen sexen van hetzelfde geslacht meer op dan strijd. Hoe dat ooit te verklaren?
Edit: Das niet helemaal waar (bedenk ik net), maar dan draait het dus om een machtsspel. Homofilie bij mensen draait om liefde en daar gaat het in de dierenwereld helemaal niet om
[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:14]
quote:Helemaal mee eens
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Lips het volgende:Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.
quote:Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef snakelady het volgende:
Als je goed nadenkt hebben mannen ook vrouwelijke genen en vrouwen mannelijke genen, dus het zou een mogenlijkheid kunnen zijn.
Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.
Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa
quote:Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
Op donderdag 29 januari 2004 00:20 schreef Bioman_1 het volgende:[..]
Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???
Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.
Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa
quote:ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...
Op donderdag 29 januari 2004 00:39 schreef snakelady het volgende:[..]
Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
er is wel bewezen dat homosexuele mensen nog veel van het tegenovergestelde sexe genen heeft.
quote:Juist, oeps, bedoel hormonen, testoseron en zo, ben een beetje duf vandaag.
Op donderdag 29 januari 2004 00:45 schreef caponi het volgende:[..]
ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...
Ik gaat ff opzoek naar link.. ik geloof dat ik daar ook iets over in de wikipedia gelezen heb..
* Phoenixz_In_Mexico zoekt ff...
quote:idd....
Op donderdag 29 januari 2004 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Tis waarschijnlijk meer bij wat voor iemand je je prettig voelt. Ik kan mezelf niet met een andere man voorstellen iig, maar dat wil niet zeggen dat je mannen niet aantrekkelijk kunt vinden denk ik
ik zie het alsof je helemaal links homo/lesbienne hebt, helemaal rechts hetero, en in het midden bi (soort schuif-meter ). en dan zit de één meer naar links/rechts als de ander...
quote:Precies, iedereen is in een bepaalde mate bi. Volgens mij is dat ook gewoon iets wat wettenschappelijk vast staat.
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Lips het volgende:
Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 03:02 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Precies, iedereen is in een bepaalde mate bi. Volgens mij is dat ook gewoon iets wat wettenschappelijk vast staat.
bi of homosexueel zijn heeft nou eenmaal geen enkel natuurlijk nut...
(voor de duidelijkheid: ik ben geen berkompen cda'er)
quote:Berkompen is partijloos.
Op donderdag 29 januari 2004 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
(voor de duidelijkheid: ik ben geen berkompen cda'er)
quote:Dan zou Eva wel een tweeling zijn geweest.
Op donderdag 29 januari 2004 03:10 schreef numf het volgende:Wordt ook niet ieder mens polygamisch geboren?,en later door diezelfde redenen als hierboven vernoemd beperkt?
quote:daarom hebben ze geloof verzonnen.....gei zult niet.... r:
Op donderdag 29 januari 2004 03:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
er zijn veel meer mensen bi, maar die durven dat niet toe te geven....toch is lang niet iedereen bi....echt niet.....als dat zo was, hadden wij mensen niet eens bestaan....
bi of homosexueel zijn heeft nou eenmaal geen enkel natuurlijk nut...
quote:wat versta je eigenlijk onder met een man "gaan"...met het oog op die weddenschap?
Op donderdag 29 januari 2004 04:03 schreef Ype het volgende:
Voor het geval mensen het nog niet door hadden ben ik wel degelijk hetero. Alleen het enige wat ik me afvraag hierin is of ik hetero ben door de maatschappij die mij dat idee heeft opgedrongen, of dat ik genetische hetero ben.
quote:genetisch bepaald.
Voor het geval mensen het nog niet door hadden ben ik wel degelijk hetero. Alleen het enige wat ik me afvraag hierin is of ik hetero ben door de maatschappij die mij dat idee heeft opgedrongen, of dat ik genetische hetero ben.
quote:Ik denk dat je het idd moet ervaren om het te weten. En dat dat begint met vallen/verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht. Wat die weddenschap betreft, dat klinkt een beetje geforceerd.
quote:Nee, je hebt homo's en hetero's en twijfelaars. Ik ben niet bi, dus spreek voor jezelf
Op woensdag 28 januari 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
Ik heb persoonlijk het idee dat iedereen gewoon in bepaalde mate bi is, maar dat het gewoon in onze maatschappij niet geaccepteerd is. Ik denk persoonlijk dat iedereen in bepaalde mate ook op het eigen geslacht valt, maar door de omstandigheden die mening niet tot uiting brengen. Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan en het meisje waarmee ik de weddenschap heb afgesloten zal met een meisje gaan. Volgens mij is het hele homo-heteroconcept allang achterhaald.
quote:Zo'n weddenschap sluit je ook alleen af als je homo bent.
Op woensdag 28 januari 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan
quote:Leven en laten leven
Op donderdag 29 januari 2004 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
nou, dan wijk ik misschien enorm af van de gemiddelde nederlander, maar ik moet er echt niet aan denken om met een andere gozer te gaan zitten bekken ofzogatver.. ik moet er niet aan denken
quote:Ja en iedere homo doet dat en ook iedere homo zit achter iedere hetero man aan. Daarbij is homosexualiteit natuurlijk ook nog een ziekte
Op donderdag 29 januari 2004 08:28 schreef pro_jeex het volgende:
Mensen die zelf homo zijn, proberen hun schuldgevoel altijd weg te praten door te stellen "dat iedereen bi is" bla bla bla
Beetje bekrompen zicht, waarom zouden homo's een schuldgevoel hebben??
quote:Nou anders zouden ze niet hun seksualiteit op alle mannen willen reflecteren in de zin van "ik ben niet vreemd, iedereen is zo"
Op donderdag 29 januari 2004 12:36 schreef Lips het volgende:[..]
Ja en iedere homo doet dat en ook iedere homo zit achter iedere hetero man aan. Daarbij is homosexualiteit natuurlijk ook nog een ziekte
Beetje bekrompen zicht, waarom zouden homo's een schuldgevoel hebben??
quote:gevalletje ontkenningsfase
Op donderdag 29 januari 2004 08:28 schreef pro_jeex het volgende:
Mensen die zelf homo zijn, proberen hun schuldgevoel altijd weg te praten door te stellen "dat iedereen bi is" bla bla bla
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:21 schreef milagro het volgende:[..]
bla bla bla
quote:Zoenen. Maar het was opzich gewoon als grapje opgesteld. Klinkt geforceerd? Misschien, maar ik ben niet onzeker over mijn sexuele geaardheid, dus maakt het niet uit
Op donderdag 29 januari 2004 06:00 schreef Kwark het volgende:[..]
wat versta je eigenlijk onder met een man "gaan"...met het oog op die weddenschap?
quote:Sjeez, uit welk hol kom jij?? Heb je wel eens een homo in t echt gezien
Op donderdag 29 januari 2004 12:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nou anders zouden ze niet hun seksualiteit op alle mannen willen reflecteren in de zin van "ik ben niet vreemd, iedereen is zo"
quote:De stad zit er vol mee
Op donderdag 29 januari 2004 15:18 schreef Lips het volgende:[..]
Sjeez, uit welk hol kom jij?? Heb je wel eens een homo in t echt gezien
Generaliseren is natuurlijk heel makkelijk maar denk eens na over wat je tiept. Heb je t nu over homofielen of over huppelende mietjes?? Zit een groot verschil tussen hoor.
quote:Bump! Justing Timberlake = hetero & mietje. En ik ken aardig wat homo's die groter, sterker en meer macho zijn dan ik. En da's toch niet makkelijk, in mijn geval. Punt is, dat mensen daarvan nooit aannemen dat ze homo zijn.
Op donderdag 29 januari 2004 15:18 schreef Lips het volgende:
Heb je t nu over homofielen of over huppelende mietjes?? Zit een groot verschil tussen hoor.
quote:wat een nichterig handje
Op donderdag 29 januari 2004 15:00 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Wat een slappe trol/flame
Op donderdag 29 januari 2004 15:40 schreef milagro het volgende:[..]
wat een nichterig handje
quote:Je hebt het dus al eens gedaan, anders weet je dat niet. Verder kan ik me juist niet voorstellen dat je iets ranzig kan vinden wat je zelf ook bent.
Op donderdag 29 januari 2004 00:05 schreef Guidosaurus het volgende:
mischien geld dat bij wijven zo, maar ik vind het toch echt te ranzig om met te een kerel te moeten gaan.
quote:ik heb een aars, dus ik vind em lekker bij iedereen
Op donderdag 29 januari 2004 19:26 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Je hebt het dus al eens gedaan, anders weet je dat niet. Verder kan ik me juist niet voorstellen dat je iets ranzig kan vinden wat je zelf ook bent.
quote:Topic doodgeschoten.
Op donderdag 29 januari 2004 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik heb een aars, dus ik vind em lekker bij iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |