abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:56:59 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674335
Ik heb persoonlijk het idee dat iedereen gewoon in bepaalde mate bi is, maar dat het gewoon in onze maatschappij niet geaccepteerd is. Ik denk persoonlijk dat iedereen in bepaalde mate ook op het eigen geslacht valt, maar door de omstandigheden die mening niet tot uiting brengen. Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan en het meisje waarmee ik de weddenschap heb afgesloten zal met een meisje gaan. Volgens mij is het hele homo-heteroconcept allang achterhaald.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16674503
Ik denk ook dat iedereen een beetje bi is ..... alleen staat het meerendeel er niet voor open. Geeft ook niets maar ik vind dat ze dan ook niet mogen oordelen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:05:18 #3
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_16674540
mischien geld dat bij wijven zo, maar ik vind het toch echt te ranzig om met te een kerel te moeten gaan.
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_16674544
Tis waarschijnlijk meer bij wat voor iemand je je prettig voelt. Ik kan mezelf niet met een andere man voorstellen iig, maar dat wil niet zeggen dat je mannen niet aantrekkelijk kunt vinden denk ik
pi_16674548
Biologisch gezien slaat het natuurlijk nergens op. De man heeft de vrouw nodig om zijn genen te verspreiden en andersom. Vanuit dit oogpunt gezien slaat homofilie dus eigenlijk nergens op.

Maar ik denk wel dat het normaal is dat je je ook aangetrokken kan voelen tot iemand van hetzelfde geslacht, maar wel op een hele andere manier dan op iemand van het andere geslacht.

-Edit: typo-

[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:09]

Theories come and theories go. The frog remains
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:07:19 #6
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674595
Ook denk ik dat mensen zich er voor schamen dat ze mogelijke gevoelens zouden hebben voor hun eigen geslacht omdat ze nou enkel in deze maatschappij zijn opgevoedt. Je kunt zo hard beweren dat onze maatschappij homofiele gevoelens accepteerd, maar ik durf te beweren dat ervaring het tegendeel beweert. Maar docht, durf ik mijn eerdere bewering in dees een geval kracht bij te zetten!
pi_16674626
Moet je wel even 1 set voeten in je avatar omdraaien
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:08:49 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674628
Oh, en om het biologische aspect te ontzien dat ik nu al heb gezien: Biologisch gezien lost sex tussen sexen van hetzelfde geslacht meer op dan strijd. Hoe dat ooit te verklaren?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:10:12 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16674672
Ik denk ook dat iedereen een beetje bi is, maar da kan ook maar 1% zijn.
Ik vind niet dat geslacht iets uit moet maken bij je keuze voor een partner. Je gaat toch voor het karakter, het innerlijk van iemand. Voor mij maakt de verpakking dan niet uit.
Wel heb ik een voorkeur voor mannen maar dat zegt niet dat ik hetero zou zijn.

Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:10:20 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674677
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Moet je wel even 1 set voeten in je avatar omdraaien
Op het moment dat het grootste deel van de bevolking van dit land accepteert dat wij zijn wat ik in de openingspost hebt gesteldt.
pi_16674680
Het praktische geval: het niet kunnen krijgen van kinderen (en dus kleinkinderen) zou voor mij al een te groot bezwaar zijn ergens. Ik zou later ècht wel kinderen van mezelf willen hebben. Ook als ik zie hoe oudere ooms en tantes lol hebben met hun kleinkinderen, dat zou ik dat later echt niet willen missen hoor.
pi_16674686
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Ype het volgende:
Oh, en om het biologische aspect te ontzien dat ik nu al heb gezien: Biologisch gezien lost sex tussen sexen van hetzelfde geslacht meer op dan strijd. Hoe dat ooit te verklaren?
Dat komt vrijwel alleen voor bij mensapen. Bij vrijwel alle andere diersoorten komt homofilie niet voor

Edit: Das niet helemaal waar (bedenk ik net), maar dan draait het dus om een machtsspel. Homofilie bij mensen draait om liefde en daar gaat het in de dierenwereld helemaal niet om

[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:14]

pi_16674719
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Lips het volgende:

Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.

Helemaal mee eens
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:12:57 #14
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674736
Oh, ik moet nu helaas keihard naar de stad om de leukere meisjes te versieren. Tot morgen als ik de argumenten voor mijn stelling ga toevoegen.

donderdag 29 januari 2004 @ 00:14:29 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16674763
Als je goed nadenkt hebben mannen ook vrouwelijke genen en vrouwen mannelijke genen, dus het zou een mogenlijkheid kunnen zijn.
In de dierenwereld zijn er ook dieren die sex hebben met elkaar ondanks het geslacht, de bobobo en tenrecs bijv.
Dus sex is niet altijd voor voortplanting.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16674860
zou best wel eens kunnen.. alleen bijna niemand durft dr voor uit te komen.. tis maar wat je fijn vind
pi_16674865
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef snakelady het volgende:
Als je goed nadenkt hebben mannen ook vrouwelijke genen en vrouwen mannelijke genen, dus het zou een mogenlijkheid kunnen zijn.
Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???

Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.

Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa

pi_16675041
Nah, ik denk dat dat soort 'hokjes' altijd wel blijven bestaan, en niet geheel onterecht. Ik heb zelf nog nooit homosexuele gevoelens gehad, en ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Ik ben ook niet een beetje bi, ik denk dat het onzin is om te beweren dat iedereen dat een beetje is. Alles kan, en iedereen weet van zichzelf het beste wat hij voelt, waarom zo onzeker doen?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:39:27 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16675220
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:20 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???

Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.

Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa

Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
er is wel bewezen dat homosexuele mensen nog veel van het tegenovergestelde sexe genen heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:45:41 #20
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_16675327
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
er is wel bewezen dat homosexuele mensen nog veel van het tegenovergestelde sexe genen heeft.

ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:46:47 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16675349
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:45 schreef caponi het volgende:

[..]

ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...

Juist, oeps, bedoel hormonen, testoseron en zo, ben een beetje duf vandaag.
pi_16675524
Ik kan mij het een of ander onderzoek herinneren van een universiteit uit.. eh.. groot britanie geloof ik, waar uit gebleken was dat eigenlijk iederee bi is, aleen dat de meeste mensen neigen naar een bepaalde richting..

Ik gaat ff opzoek naar link.. ik geloof dat ik daar ook iets over in de wikipedia gelezen heb..

* Phoenixz_In_Mexico zoekt ff...

PHOENIXZ
PHP5 *FUCK MICROSOFT* Viva Mexico! Nissan 100NX
pi_16675693
PHOENIXZ
PHP5 *FUCK MICROSOFT* Viva Mexico! Nissan 100NX
pi_16675695
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Tis waarschijnlijk meer bij wat voor iemand je je prettig voelt. Ik kan mezelf niet met een andere man voorstellen iig, maar dat wil niet zeggen dat je mannen niet aantrekkelijk kunt vinden denk ik
idd....

ik zie het alsof je helemaal links homo/lesbienne hebt, helemaal rechts hetero, en in het midden bi (soort schuif-meter ). en dan zit de één meer naar links/rechts als de ander...

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_16675881
nee, niet iedereen is bi
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16676805
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Lips het volgende:
Precies, iedereen is in een bepaalde mate bi. Volgens mij is dat ook gewoon iets wat wettenschappelijk vast staat.
  Milf donderdag 29 januari 2004 @ 03:02:51 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16676806
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 03:02 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Precies, iedereen is in een bepaalde mate bi. Volgens mij is dat ook gewoon iets wat wettenschappelijk vast staat.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16676836
er zijn veel meer mensen bi, maar die durven dat niet toe te geven....toch is lang niet iedereen bi....echt niet.....als dat zo was, hadden wij mensen niet eens bestaan....

bi of homosexueel zijn heeft nou eenmaal geen enkel natuurlijk nut...

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16676848
vergeet ook niet dat bi zijn tegenwoordig in is...

(voor de duidelijkheid: ik ben geen berkompen cda'er)

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16676861
Je wordt bi geboren,en later trek je naar een bepaalde richting,en wordt dat stukje in je verbannen,door moralistische maatschappelijke en soms door geloofsovertuigende redenen.
Daarmee denk ik ook iets anders,wat mischien wat offtopic is.
Wordt ook niet ieder mens polygamisch geboren?,en later door diezelfde redenen als hierboven vernoemd beperkt?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 januari 2004 @ 03:10:22 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_16676864
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

(voor de duidelijkheid: ik ben geen berkompen cda'er)

Berkompen is partijloos.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 29 januari 2004 @ 03:11:23 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_16676870
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 03:10 schreef numf het volgende:

Wordt ook niet ieder mens polygamisch geboren?,en later door diezelfde redenen als hierboven vernoemd beperkt?

Dan zou Eva wel een tweeling zijn geweest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 29 januari 2004 @ 03:13:04 #33
77121 priest
K A N S L O S E R ! !
pi_16676878
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 03:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
er zijn veel meer mensen bi, maar die durven dat niet toe te geven....toch is lang niet iedereen bi....echt niet.....als dat zo was, hadden wij mensen niet eens bestaan....

bi of homosexueel zijn heeft nou eenmaal geen enkel natuurlijk nut...

daarom hebben ze geloof verzonnen.....gei zult niet.... r:
pi_16676879
Ik haal dat aan omdat in sommige landen,bv waar stammen niet beinvloed zijn door westerse moralistische gedachten,het normaal is.
  Redactie Games donderdag 29 januari 2004 @ 03:18:21 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16676894
Ondanks dat mensen qua "karakter" misschien een beetje Bi zijn. Zou ik dus nooit seks willen met iemand van hetzelfde geslacht. Dat had ik van jongs af aan en nu nog steeds en daar komt geen verandering in...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_16676898
Ik denk dat je teveel soapseries kijkt.
  donderdag 29 januari 2004 @ 03:36:00 #37
78570 MalcomX
I will return to you
pi_16676942
Ik weet het niet hoor, ik houd het hetero
"Together, we shall overcome"
pi_16676956
Ik ook,maar interesant topic.
  donderdag 29 januari 2004 @ 04:03:18 #39
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16676983
Voor het geval mensen het nog niet door hadden ben ik wel degelijk hetero. Alleen het enige wat ik me afvraag hierin is of ik hetero ben door de maatschappij die mij dat idee heeft opgedrongen, of dat ik genetische hetero ben.
pi_16677140
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 04:03 schreef Ype het volgende:
Voor het geval mensen het nog niet door hadden ben ik wel degelijk hetero. Alleen het enige wat ik me afvraag hierin is of ik hetero ben door de maatschappij die mij dat idee heeft opgedrongen, of dat ik genetische hetero ben.
wat versta je eigenlijk onder met een man "gaan"...met het oog op die weddenschap?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_16677141
quote:
genetisch bepaald.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16677212
quote:
Ik denk dat je het idd moet ervaren om het te weten. En dat dat begint met vallen/verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht. Wat die weddenschap betreft, dat klinkt een beetje geforceerd.
pi_16677351
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
Ik heb persoonlijk het idee dat iedereen gewoon in bepaalde mate bi is, maar dat het gewoon in onze maatschappij niet geaccepteerd is. Ik denk persoonlijk dat iedereen in bepaalde mate ook op het eigen geslacht valt, maar door de omstandigheden die mening niet tot uiting brengen. Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan en het meisje waarmee ik de weddenschap heb afgesloten zal met een meisje gaan. Volgens mij is het hele homo-heteroconcept allang achterhaald.
Nee, je hebt homo's en hetero's en twijfelaars. Ik ben niet bi, dus spreek voor jezelf
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 29 januari 2004 @ 07:55:47 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16677411
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:56 schreef Ype het volgende:
Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan
Zo'n weddenschap sluit je ook alleen af als je homo bent.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16677471
nou, dan wijk ik misschien enorm af van de gemiddelde nederlander, maar ik moet er echt niet aan denken om met een andere gozer te gaan zitten bekken ofzo gatver.. ik moet er niet aan denken
pi_16677555
Mensen die zelf homo zijn, proberen hun schuldgevoel altijd weg te praten door te stellen "dat iedereen bi is" bla bla bla
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_16677943
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
nou, dan wijk ik misschien enorm af van de gemiddelde nederlander, maar ik moet er echt niet aan denken om met een andere gozer te gaan zitten bekken ofzo gatver.. ik moet er niet aan denken
Leven en laten leven
Maak je niet te druk joh.
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:36:32 #48
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16682549
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 08:28 schreef pro_jeex het volgende:
Mensen die zelf homo zijn, proberen hun schuldgevoel altijd weg te praten door te stellen "dat iedereen bi is" bla bla bla
Ja en iedere homo doet dat en ook iedere homo zit achter iedere hetero man aan. Daarbij is homosexualiteit natuurlijk ook nog een ziekte

Beetje bekrompen zicht, waarom zouden homo's een schuldgevoel hebben??

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:53:06 #49
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_16682970
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_16683156
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:36 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja en iedere homo doet dat en ook iedere homo zit achter iedere hetero man aan. Daarbij is homosexualiteit natuurlijk ook nog een ziekte

Beetje bekrompen zicht, waarom zouden homo's een schuldgevoel hebben??

Nou anders zouden ze niet hun seksualiteit op alle mannen willen reflecteren in de zin van "ik ben niet vreemd, iedereen is zo"
pi_16685459
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 08:28 schreef pro_jeex het volgende:
gevalletje ontkenningsfase
geeft niets, accepteer jezelf, je bent okay zoals je bent, en je ouders zullen uiteindelijk bijdraaien, let maar op
pi_16686822
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:21 schreef milagro het volgende:

[..]
bla bla bla

donderdag 29 januari 2004 @ 15:11:46 #53
61427 alstar
© © © © © © © © © © ©
pi_16687069
Niemand is 100% hetero alleen is het bij de ene erger dan de andere. Je bent eigenlijk maar de rond de 85% hetero. Dit is goed ook anders zou je een hekel aan iedereen hebben van je eigen geslagt. Daar heeft moeder natuur goed over nagedacht
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:18:05 #54
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16687213
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 06:00 schreef Kwark het volgende:

[..]

wat versta je eigenlijk onder met een man "gaan"...met het oog op die weddenschap?

Zoenen. Maar het was opzich gewoon als grapje opgesteld. Klinkt geforceerd? Misschien, maar ik ben niet onzeker over mijn sexuele geaardheid, dus maakt het niet uit
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:18:13 #55
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16687215
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:59 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nou anders zouden ze niet hun seksualiteit op alle mannen willen reflecteren in de zin van "ik ben niet vreemd, iedereen is zo"

Sjeez, uit welk hol kom jij?? Heb je wel eens een homo in t echt gezien
Generaliseren is natuurlijk heel makkelijk maar denk eens na over wat je tiept. Heb je t nu over homofielen of over huppelende mietjes?? Zit een groot verschil tussen hoor.
Miauw
pi_16687377
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:18 schreef Lips het volgende:

[..]

Sjeez, uit welk hol kom jij?? Heb je wel eens een homo in t echt gezien
Generaliseren is natuurlijk heel makkelijk maar denk eens na over wat je tiept. Heb je t nu over homofielen of over huppelende mietjes?? Zit een groot verschil tussen hoor.

De stad zit er vol mee dus ja ik heb ze wel us gezien, helaas.
pi_16687432
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:18 schreef Lips het volgende:
Heb je t nu over homofielen of over huppelende mietjes?? Zit een groot verschil tussen hoor.
Bump! Justing Timberlake = hetero & mietje. En ik ken aardig wat homo's die groter, sterker en meer macho zijn dan ik. En da's toch niet makkelijk, in mijn geval. Punt is, dat mensen daarvan nooit aannemen dat ze homo zijn.
Ceci n'est pas une signature.
pi_16687816
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:00 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

wat een nichterig handje
pi_16688132
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:40 schreef milagro het volgende:

[..]

wat een nichterig handje

Wat een slappe trol/flame
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:26:40 #60
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_16694303
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:05 schreef Guidosaurus het volgende:
mischien geld dat bij wijven zo, maar ik vind het toch echt te ranzig om met te een kerel te moeten gaan.
Je hebt het dus al eens gedaan, anders weet je dat niet. Verder kan ik me juist niet voorstellen dat je iets ranzig kan vinden wat je zelf ook bent.
Asjemenou
pi_16696136
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:26 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Je hebt het dus al eens gedaan, anders weet je dat niet. Verder kan ik me juist niet voorstellen dat je iets ranzig kan vinden wat je zelf ook bent.

ik heb een aars, dus ik vind em lekker bij iedereen

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16796660
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

ik heb een aars, dus ik vind em lekker bij iedereen

Topic doodgeschoten.
pi_16798389
Ik pas
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')