abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2004 @ 23:56:59 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674335
Ik heb persoonlijk het idee dat iedereen gewoon in bepaalde mate bi is, maar dat het gewoon in onze maatschappij niet geaccepteerd is. Ik denk persoonlijk dat iedereen in bepaalde mate ook op het eigen geslacht valt, maar door de omstandigheden die mening niet tot uiting brengen. Zo heb ik zelf voor dit jaar de weddenschap afgesloten dat ik met een jongen zal gaan en het meisje waarmee ik de weddenschap heb afgesloten zal met een meisje gaan. Volgens mij is het hele homo-heteroconcept allang achterhaald.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16674503
Ik denk ook dat iedereen een beetje bi is ..... alleen staat het meerendeel er niet voor open. Geeft ook niets maar ik vind dat ze dan ook niet mogen oordelen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:05:18 #3
68892 Guidosaurus
United chaos and anarchy
pi_16674540
mischien geld dat bij wijven zo, maar ik vind het toch echt te ranzig om met te een kerel te moeten gaan.
Wie de bal kaatst moet z'n bek houden.
pi_16674544
Tis waarschijnlijk meer bij wat voor iemand je je prettig voelt. Ik kan mezelf niet met een andere man voorstellen iig, maar dat wil niet zeggen dat je mannen niet aantrekkelijk kunt vinden denk ik
pi_16674548
Biologisch gezien slaat het natuurlijk nergens op. De man heeft de vrouw nodig om zijn genen te verspreiden en andersom. Vanuit dit oogpunt gezien slaat homofilie dus eigenlijk nergens op.

Maar ik denk wel dat het normaal is dat je je ook aangetrokken kan voelen tot iemand van hetzelfde geslacht, maar wel op een hele andere manier dan op iemand van het andere geslacht.

-Edit: typo-

[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:09]

Theories come and theories go. The frog remains
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:07:19 #6
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674595
Ook denk ik dat mensen zich er voor schamen dat ze mogelijke gevoelens zouden hebben voor hun eigen geslacht omdat ze nou enkel in deze maatschappij zijn opgevoedt. Je kunt zo hard beweren dat onze maatschappij homofiele gevoelens accepteerd, maar ik durf te beweren dat ervaring het tegendeel beweert. Maar docht, durf ik mijn eerdere bewering in dees een geval kracht bij te zetten!
pi_16674626
Moet je wel even 1 set voeten in je avatar omdraaien
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:08:49 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674628
Oh, en om het biologische aspect te ontzien dat ik nu al heb gezien: Biologisch gezien lost sex tussen sexen van hetzelfde geslacht meer op dan strijd. Hoe dat ooit te verklaren?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:10:12 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16674672
Ik denk ook dat iedereen een beetje bi is, maar da kan ook maar 1% zijn.
Ik vind niet dat geslacht iets uit moet maken bij je keuze voor een partner. Je gaat toch voor het karakter, het innerlijk van iemand. Voor mij maakt de verpakking dan niet uit.
Wel heb ik een voorkeur voor mannen maar dat zegt niet dat ik hetero zou zijn.

Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:10:20 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674677
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Moet je wel even 1 set voeten in je avatar omdraaien
Op het moment dat het grootste deel van de bevolking van dit land accepteert dat wij zijn wat ik in de openingspost hebt gesteldt.
pi_16674680
Het praktische geval: het niet kunnen krijgen van kinderen (en dus kleinkinderen) zou voor mij al een te groot bezwaar zijn ergens. Ik zou later ècht wel kinderen van mezelf willen hebben. Ook als ik zie hoe oudere ooms en tantes lol hebben met hun kleinkinderen, dat zou ik dat later echt niet willen missen hoor.
pi_16674686
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef Ype het volgende:
Oh, en om het biologische aspect te ontzien dat ik nu al heb gezien: Biologisch gezien lost sex tussen sexen van hetzelfde geslacht meer op dan strijd. Hoe dat ooit te verklaren?
Dat komt vrijwel alleen voor bij mensapen. Bij vrijwel alle andere diersoorten komt homofilie niet voor

Edit: Das niet helemaal waar (bedenk ik net), maar dan draait het dus om een machtsspel. Homofilie bij mensen draait om liefde en daar gaat het in de dierenwereld helemaal niet om

[Dit bericht is gewijzigd door Bioman_1 op 29-01-2004 00:14]

pi_16674719
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Lips het volgende:

Ik denk ook dat je sexuele geaardheid vooral bestaat uit gevoelens en niet uit sex. Anders zou je ook geen vrienden kunnen hebben van je eigen geslacht.

Helemaal mee eens
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:12:57 #14
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16674736
Oh, ik moet nu helaas keihard naar de stad om de leukere meisjes te versieren. Tot morgen als ik de argumenten voor mijn stelling ga toevoegen.

donderdag 29 januari 2004 @ 00:14:29 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16674763
Als je goed nadenkt hebben mannen ook vrouwelijke genen en vrouwen mannelijke genen, dus het zou een mogenlijkheid kunnen zijn.
In de dierenwereld zijn er ook dieren die sex hebben met elkaar ondanks het geslacht, de bobobo en tenrecs bijv.
Dus sex is niet altijd voor voortplanting.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16674860
zou best wel eens kunnen.. alleen bijna niemand durft dr voor uit te komen.. tis maar wat je fijn vind
pi_16674865
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef snakelady het volgende:
Als je goed nadenkt hebben mannen ook vrouwelijke genen en vrouwen mannelijke genen, dus het zou een mogenlijkheid kunnen zijn.
Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???

Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.

Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa

pi_16675041
Nah, ik denk dat dat soort 'hokjes' altijd wel blijven bestaan, en niet geheel onterecht. Ik heb zelf nog nooit homosexuele gevoelens gehad, en ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken. Ik ben ook niet een beetje bi, ik denk dat het onzin is om te beweren dat iedereen dat een beetje is. Alles kan, en iedereen weet van zichzelf het beste wat hij voelt, waarom zo onzeker doen?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:39:27 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16675220
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:20 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden van mannelijke en vtouwelijke genen dan???

Het genoom is in principe gelijk (op een klein aantal genen op het Y-chromosoom na). Het verschil wordt (tussen man en vrouw) alleen maar veroorzaakt door een verschil in expressieniveau van de genen, niet door eventueel verschillende genen.

Maar dat is dan ook precies wat er "fout" gaat bij homofilie. Homo's lijken qua lichaam (innerlijk uiteraard (op chemisch niveau), niet het uiterlijk) meer op een vrouw en vice versa

Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
er is wel bewezen dat homosexuele mensen nog veel van het tegenovergestelde sexe genen heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:45:41 #20
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_16675327
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als een embryo nog in de ontwikkelingfase zit en nog geen geslachtorgaan heeft ontwikkeld bezitten we zowel mannelijke als vrouwelijke genen, zodra de ontwikkeling van het geslachtsorgaan ontwikkeld wordt sterven een groot deel van de tegenovergestelde genen af, maar er blijven nog wel een paar genen zitten, soms te veel en dan krijg je bijv, vrouwen met baardgroei of mannen met bortsontwikkeling, dit gebeurt pas in de pubertijd.
er is wel bewezen dat homosexuele mensen nog veel van het tegenovergestelde sexe genen heeft.

ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:46:47 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16675349
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:45 schreef caponi het volgende:

[..]

ik geloof dat je geen genen bedoelt, maar hormonen...

Juist, oeps, bedoel hormonen, testoseron en zo, ben een beetje duf vandaag.
pi_16675524
Ik kan mij het een of ander onderzoek herinneren van een universiteit uit.. eh.. groot britanie geloof ik, waar uit gebleken was dat eigenlijk iederee bi is, aleen dat de meeste mensen neigen naar een bepaalde richting..

Ik gaat ff opzoek naar link.. ik geloof dat ik daar ook iets over in de wikipedia gelezen heb..

* Phoenixz_In_Mexico zoekt ff...

PHOENIXZ
PHP5 *FUCK MICROSOFT* Viva Mexico! Nissan 100NX
pi_16675693
PHOENIXZ
PHP5 *FUCK MICROSOFT* Viva Mexico! Nissan 100NX
pi_16675695
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Tis waarschijnlijk meer bij wat voor iemand je je prettig voelt. Ik kan mezelf niet met een andere man voorstellen iig, maar dat wil niet zeggen dat je mannen niet aantrekkelijk kunt vinden denk ik
idd....

ik zie het alsof je helemaal links homo/lesbienne hebt, helemaal rechts hetero, en in het midden bi (soort schuif-meter ). en dan zit de één meer naar links/rechts als de ander...

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_16675881
nee, niet iedereen is bi
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')