Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Feit is dat die kinderen veel minder gewicht opslaan dan dit exemplaar. Ze worden dik, flink dik, maar het houdt gewoon op. Zo'n kind geef je mager en gezond voedsel, en dan is er een limit, zo'n kind is op zn 12e dan een kilootje of 50. Ja, veel te zwaar maar lang niet zoveel als dit. En al helemaal niet ongezond. Zulke kinderen krijgen wel last van hun gewicht, maar door ze een goede lichaamsbeweging te geven (in dit geval zwemmen, om de gewrichten te besparen) heb je bijna nergens last van.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft .
quote:Zou haar maag al volgroeid zijn? Ik bedoel, daar kunnen ze toch een band om maken zodat ze niet veel KAN eten, waardoor ze wel moet afvallen
Op vrijdag 30 januari 2004 06:55 schreef Slarioux het volgende:
Ziekte mn reet.Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Feit is dat die kinderen veel minder gewicht opslaan dan dit exemplaar. Ze worden dik, flink dik, maar het houdt gewoon op. Zo'n kind geef je mager en gezond voedsel, en dan is er een limit, zo'n kind is op zn 12e dan een kilootje of 50. Ja, veel te zwaar maar lang niet zoveel als dit. En al helemaal niet ongezond. Zulke kinderen krijgen wel last van hun gewicht, maar door ze een goede lichaamsbeweging te geven (in dit geval zwemmen, om de gewrichten te besparen) heb je bijna nergens last van.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft
.
anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Ja die krijgt iedereen wel binnen. Maar als ze niet op een normale manier verbrand worden of uit het lichaam gaan, is het een kwestie van tijd voordat je zo dik.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan..
Die ziekte is er wel degelijk kan er alleen niks over vinden
quote:De wet van behoud van energie geldt net zo hard voor mensen als voor iets anders. Dit kind krijgt vd ouders gewoon duidelijk een halve kip als ontbijt. Zou er goed op de voeding gelet worden, dan zou ze misschien wel te dik kunnen zijn, maar geen michelenpoppetje zoals nu zijn. Dit is gewoon laakbaar gedrag en wat mij betreft reden tot ontzetting uit de ouderlijke macht.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die krijgt iedereen wel binnen. Maar als ze niet op een normale manier verbrand worden of uit het lichaam gaan, is het een kwestie van tijd voordat je zo dik.
Die ziekte is er wel degelijk kan er alleen niks over vinden
quote:Bestaat wel degelijk. Geen idee hoe het heet. De kinderen die ik ken eten echt alleen maar sla en vitaminepillen, maar zijn even zwaar als ik.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Ja dan houdt hun lichaam veel vocht vast. Maar het is echt dikke bullshit dat je door vitaminen en sla dik kan worden, das gewoon onmogelijk.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:58 schreef Slarioux het volgende:[..]
Bestaat wel degelijk. Geen idee hoe het heet. De kinderen die ik ken eten echt alleen maar sla en vitaminepillen, maar zijn even zwaar als ik.
quote:Het moet inderdaad ergens binnenkomen. Maar normaal gesproken regelt het honger-verzadigingsgevoel van een kind zelf wel hoeveel het kind ongeveer binnen moet krijgen. Als dit niet gebeurt, moeten de ouders (of anderen uit de omgeving dit doen), een kind van 5 kan hier niet in zijn eentje voor zorgen.
Op vrijdag 30 januari 2004 07:45 schreef Rnej het volgende:
anyway... lijkt me sterk dat er een ziekte is die je zo dik laat worden, hoe dan ook moet je al die koolhydraten en/of eiwitten/ vetten binnenkrijgen voor je ze op kan slaan.. dus dat kind moet gewoon ook veel ete voor t zo dik wordt...
quote:Je hebt gelijk dat je door sla en vitaminen niet dik kan worden. Van het vocht wat zo'n persoon drinkt weer wel.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:12 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dan houdt hun lichaam veel vocht vast. Maar het is echt dikke bullshit dat je door vitaminen en sla dik kan worden, das gewoon onmogelijk.
quote:Jep, dit kind wordt gewoon vetgemest, niets meer en niets minder.
Ziekte mn reet.Ik ken kinderen, ouder dan dat monster, die daar ook last van hebben. Op de een of andere manier denkt dat lijf dat er altijd hongersnood is, dat het altijd moet hamsteren. Het lichaam gebruikt heel weinig energie, heeft in feite ook maar heel weinig nodig.
Dit is gewoon Amerika's white trash, dat volgepropt wordt door die ouders omdat ze een gezonde trek heeft
.
quote:Dat zegt genoeg over jou iq
Op woensdag 28 januari 2004 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
oke ik zeg het maar eerlijk...
Ik kom hier gewoon niet meer bij van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op leedvermaak
quote:Tsssssssssssssssssssssssssssssss en jij bent zeker arts tegenwoordig.
.
quote:En dan nog, als dat kind 20 kilo te zwaar is zou er bij die ouders toch een belletje moeten gaan rinkelen. En dan ga je naar de dokter, en die heeft dan medicijnen en zo...
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef doemaardrie het volgende:[..]
Nou 1 op de 100000000000 mensen ofzo heeft iets aan ik geloof dat het de alvleesklier is maar pin me er niet op vast. En die mensen komen dus wel 20 kilo aan als ze alleen maar naar een glas water kijken. Noem het naive maar ik kan me niet voorstellen dat pappie en mammie een kind met opzet zo vet voeren.
*ff offtopic: das wel een goeie bbq .... mooi bruin roosteren appeltje in zijn bek
en vreten maar
quote:dus een ziekte
quote:Anders lees je de rest van het topic ook even door...
Op vrijdag 30 januari 2004 17:20 schreef Duna het volgende:[..]
Tsssssssssssssssssssssssssssssss en jij bent zeker arts tegenwoordig.
quote:sinds ik dat programma op yorin over 'feeders' heb gezien verdenk ik vooral de omgeving van iemand die zo extreem dik is. of het is een bloody decease. dat niemand deze ellende voor dit kind heeft weten te voorkomen verbaast me heel erg en toont weinig liefde voor de medemens, hoe jong ook.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:30 schreef Hephaistos het volgende:[..]
Anders lees je de rest van het topic ook even door...
Die moeder, tegen het zwakbegaafde aan, weet gewoon niet dat dat kind dik wordt van constant vet eten. Ze vond het al ontzettend goed van zichzelf dat ze er 12 kilo af had gekregen door haar geloof ik minder vaak (!) fastfood te laten eten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |