Dit is heus niet van overmatig eten, maar puur vanwege een ziekte lijkt me...
quote:Dat kind der vet moet gewoon weggezogen worden... afslankpillen hebben daar geen nut.
Op donderdag 29 januari 2004 00:29 schreef Steve-O het volgende:
Bestaan der al afslankpillen voor kinderen.
quote:Zou het? Zou dat kind dan vanaf der eerste ofzo volgestouwd zijn met vet?
Op donderdag 29 januari 2004 00:04 schreef Furby het volgende:
Wat een gelul over die ziekte. Dat kind is gewoon gestuffed door die ouders. Van water kom je niet aan.
quote:Van sommige reacties die ik heb gelezen vraag ik me af waar hun hart zit......
Op woensdag 28 januari 2004 23:42 schreef Reneuh het volgende:
omg? hoe kunnen ouders et ooit zo erg laten worden? of et moet idd een erge ziekte zijn...
Inmiddels zijn ze weer teruggeweest in de show en is het kind zo'n 12 kilo afgevallen... Haar moeder is helemaal wanhopig, omdat ze niet weet hoe dat meisje nog meer gewicht moet verliezen. Domheid of publiciteitsgeil, in ieder geval gelijk weghalen bij de ouders dat kind...
quote:ja
Op donderdag 29 januari 2004 00:32 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Zou het? Zou dat kind dan vanaf der eerste ofzo volgestouwd zijn met vet?
als het kind huilt eten
als het kind dramt eten...
eten eten eten
volgens mij is zij ook ooit in de jerry springer show geweest als baby
quote:Afslankpillen slanken alleen de portemonnee af...
Op donderdag 29 januari 2004 00:29 schreef Steve-O het volgende:
Bestaan der al afslankpillen voor kinderen.
Dit kind heeft wat zwaardere en effectievere maatregelen nodig om weer een beetje normaal door het leven te kunnen...
quote:1 pounds = 0.45359237 kilogram
Op donderdag 29 januari 2004 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveel is dit in kilo's eigenlijk?
dus 230 = 104,3 KG
quote:IDD> me vriendin is niet de lichtste maa dit?
Op donderdag 29 januari 2004 04:14 schreef Vampier het volgende:
fuck! zo zwaar ben ik net.
quote:104.55 kg, jeetje volgens mij heeft dit kind een of andere ziekte zo niet, dan is het inderdaad verwaarlozing van het kind.
Op woensdag 28 januari 2004 23:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hoeveel kilogram is 230lbs ongeveer?
Maar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
quote:Als mijn moeder dit had geflikt bij me dan was ik op haar gaan zitten met mijn 230 pounds.
Op donderdag 29 januari 2004 17:48 schreef Dopke het volgende:
Volgens mij zag ik dat kind ook toen ik in Canada was, 2jaar terug.. Ook in zo'n show. Daar vertelde haar moeder vrolijk dat als het kindje wou eten bij de Mac, dat dat dan haar wil was.. Dat dit nu niet het gezondste eten blijkt te zijn kan zij toch niets aan doenMaar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:37 schreef Hephaistos het volgende:
Ja, dit is dus een meisje dat geen ziekte heeft, maar puur is vetgemest door haar ouders. Ze is zo'n beetje een vast gast in de Maury Povich-show. Toen ze 2 jaar oud was woog ze al zo'n 150 lbs (68 kilo). Ten tijde van de show was dat dus opgelopen tot 104 kilo.
Inmiddels zijn ze weer teruggeweest in de show en is het kind zo'n 12 kilo afgevallen... Haar moeder is helemaal wanhopig, omdat ze niet weet hoe dat meisje nog meer gewicht moet verliezen. Domheid of publiciteitsgeil, in ieder geval gelijk weghalen bij de ouders dat kind...
quote:OMFG, deze twee uitspraken getuigen er dus van dat het de ouders geen zier kan schelen wat de welzijn van hun kind is. Of de moeder is zwaar in de war, of ze toeren ermee rond.
Op donderdag 29 januari 2004 17:48 schreef Dopke het volgende:
Volgens mij zag ik dat kind ook toen ik in Canada was, 2jaar terug.. Ook in zo'n show. Daar vertelde haar moeder vrolijk dat als het kindje wou eten bij de Mac, dat dat dan haar wil was.. Dat dit nu niet het gezondste eten blijkt te zijn kan zij toch niets aan doenMaar als dat kind nu straks 12 jaar is, als ze dat haalt dan kun je je eigen moeder wel wat aandoen dat ze jou zo heeft laten eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |