abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16670812
Een vriend van me, net afgestudeerd en aan het werk bij Philips, is op korte termijn (maart) op zoek naar een woning in Den Bosch of Eindhoven, maar het is nogal lastig iets geschikts te vinden.

Wie heeft er nog goede tips? Makelaars, websites, stichtingen of concrete aanbiedingen: wie helpt mij hem te helpen?

Wat hij zoekt:

2 kamers, min 40m2, eigen opgang, toilet, douche, keuken
locatie in redelijke buurt (nabij centrum) en goede staat van de woning
Eindhoven of Den Bosch
maximale huurprijs EUR 850 incl G/W/L.

Direct Wonen, Kamernet, Rotsvast etc. zijn al geprobeerd .

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:15:39 #2
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16671054
pffff tis inderdaad best pittig in eindhoven en den bosch voor woningen, maar ik heb een half jaar geleden eens gekeken (alleen dan voor koopwoningen) en in eindhoven zijn er vooral in de geestenberg (eindhoven - tongelre) veel woningen vrij.. da is ongeveerl 10 minuten fietsen van centrum en goed bereikbaar met de bus

misschien kan je daar eens kijken .

put
your
clothes
on!
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:21:02 #3
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_16671249
850 incl..mwah in de particuliere sector is dat niet echt veel.. voor iets meer kan je bij direct wonen of rotsvast toch wel terrecht..mits z'n salaris hoog genoeg is (ik huur ook via die aasgieren momenteel)
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_16671420
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:21 schreef HardBasss het volgende:
850 incl..mwah in de particuliere sector is dat niet echt veel.. voor iets meer kan je bij direct wonen of rotsvast toch wel terrecht..mits z'n salaris hoog genoeg is (ik huur ook via die aasgieren momenteel)
850 is toch wel echt het maximum...
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:27:58 #5
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_16671481
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:26 schreef Kwark het volgende:

[..]

850 is toch wel echt het maximum...

das lastig dan ik betaal nu *ahum* 850 kaal.... maar ik zoek ook iets goekopers..700 kaal vind ik meeeeeer dan genoeg
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')