abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16682300
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:23 schreef Racemol het volgende:
Weet iemand een website waar het een beetje uitgelegd wordt en waar je het misschien ook kan leren?
hahaha, charisma aaneleren lol. tis geen vak die je maar ff leert. en als je het aanleert terwijl je het niet bent dan ziet het er nep uit.
pi_16733273
ik weet niet of je charisma kunt aanleren, maar goede manieren en mooi praten wel - net zoiets als presentatie houden, dat zag je in de loop van de jaren sommige mensen ook leren op school
pi_16733300
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:45 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

ik vond Pim echt super veel charisma hebben. ik was echt fucking nooit geinteresseerd in politiek, maar toen ik hem zag... elke nieuwuitzending was een feest.

Ik vond Pim erg arrogant overkomen in zijn aannemen dat hij alles kon oplossen - dat dacht Lenin ook. Foute vergelijking, maar zeg maar dat niveau van arrogantie, dat je alles beter denkt te kunnen regelen - hmm.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 09:47:18 #29
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_16735054
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:26 schreef LoveHenk het volgende:
hahaha, charisma aaneleren lol. tis geen vak die je maar ff leert. en als je het aanleert terwijl je het niet bent dan ziet het er nep uit.
Natuurlijk kan je charisma aanleren. Er zijn inderdaad mensen die het gewoon "hebben" maar het is volgensmij goed aan te leren. Er zijn ook boeken te koop die over dit onderwerp gaan.
Wat een onzin, een signature..
pi_16735735
Als je genoeg zelfvertrouwen hebt dan ga je dat uitstralen, en dat heet dan charisma. En zelfvertrouwen daar kan je wel degelijk aan werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')